Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det meninga at omtrent alle våpna man starter med har møkka accuracy og at rpg dreper omtrent ingen? Grafikken på High er ikke mye å skryte av heller.

HOST? Har du rusa deg eller er det noe med synet ditt? Aim'en i BC2 er ikke som i CSS eller MW2. Skal du drepe må du sikte med siktet. Du kan ikke løpe og spraye som en gris uten og aime riktig. Aldri skyt mer enn 2-3 skudd om gangen siden resten bare er waste rundt target. Grafikken på high er dårlig? Du må enten spille på super lav res eller så har du feil med synet...

Lenke til kommentar

Er det meninga at omtrent alle våpna man starter med har møkka accuracy og at rpg dreper omtrent ingen? Grafikken på High er ikke mye å skryte av heller.

HOST? Har du rusa deg eller er det noe med synet ditt? Aim'en i BC2 er ikke som i CSS eller MW2. Skal du drepe må du sikte med siktet. Du kan ikke løpe og spraye som en gris uten og aime riktig. Aldri skyt mer enn 2-3 skudd om gangen siden resten bare er waste rundt target. Grafikken på high er dårlig? Du må enten spille på super lav res eller så har du feil med synet...

+1 Grafikken er syk!!! Aimen funker akkurat som IRL

Lenke til kommentar

+1 Grafikken er syk!!! Aimen funker akkurat som IRL

Det er grafikken som bugger meg mest. Den står på high, men jeg føler likevel at jeg har dårligere fps og dårligere grafikk generelt enn i MW2. Aim kommer vel etterhvert som dere sier, greit nok det.

Lenke til kommentar

Sinnsykt irriterende når stort sett alle bruker noobtube. Like ille som på MW2 egentlig.

Er nå ferdig med å låse opp alle tingene til hver klasse. :)

Flere som har problemer med å legge til folk i vennelista og lagre favorittservere? Fikk til dette før, men nå skjer ingen ting når jeg prøver.

Lenke til kommentar

Bug... som alt annet med dette spillet. :)

Jeg har klart å legge én server til favorites og spille den derfra, en kompis har klart å legge så mange servere han vil til favorites, men alle er grå som hos deg. Ingen av oss har klart å legge til friends, men det har en annen kompis. Her er det bare å gå ut ifra at ting ikke skal funke og bli overrasket dersom de gjør det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...