MrLee Skrevet 16. april 2010 Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 Just me then Men så er det kanskje noe med X2 kortene også... Lenke til kommentar
J.I.Y Skrevet 16. april 2010 Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 Noen andre som har forelsket seg i Rex'en? er elskverdig med magnum på HC, to skudd og dau YES! (Y) Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Carl Gustav og Noobtubs er WAAAAAY overkraftig i HC. Særiøst, jeg kan stå 5-8m fra en vegg og BAM, der ligger jeg som en slapp vårrull. Folk bruker Gustav-jævelen som hovedvåpen, tar kamikaze i nærkontakt, og ler deg i trynet. Hva faen skjer med verden'a? Endret 17. april 2010 av dicktator Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 http://bfbc2.elxx.net/ CG har gjennomsnittleg høgare accuracy enn M95 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 En ting som irrieter meg er at man dør når veggen ved siden av en sprenger av noobutbe og svakere eksplosiver. Man burde jo kanskje bare mistet litt over halvparten av livpotten. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 CG er jo drit phun på lange avstander. Er ikke helt sikker på hvor mye accuracy jeg har, men over 70% Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Er det meninga at omtrent alle våpna man starter med har møkka accuracy og at rpg dreper omtrent ingen? Grafikken på High er ikke mye å skryte av heller. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Er det meninga at omtrent alle våpna man starter med har møkka accuracy og at rpg dreper omtrent ingen? Grafikken på High er ikke mye å skryte av heller. HOST? Har du rusa deg eller er det noe med synet ditt? Aim'en i BC2 er ikke som i CSS eller MW2. Skal du drepe må du sikte med siktet. Du kan ikke løpe og spraye som en gris uten og aime riktig. Aldri skyt mer enn 2-3 skudd om gangen siden resten bare er waste rundt target. Grafikken på high er dårlig? Du må enten spille på super lav res eller så har du feil med synet... Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Er det meninga at omtrent alle våpna man starter med har møkka accuracy og at rpg dreper omtrent ingen? Grafikken på High er ikke mye å skryte av heller. HOST? Har du rusa deg eller er det noe med synet ditt? Aim'en i BC2 er ikke som i CSS eller MW2. Skal du drepe må du sikte med siktet. Du kan ikke løpe og spraye som en gris uten og aime riktig. Aldri skyt mer enn 2-3 skudd om gangen siden resten bare er waste rundt target. Grafikken på high er dårlig? Du må enten spille på super lav res eller så har du feil med synet... +1 Grafikken er syk!!! Aimen funker akkurat som IRL Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Er det meninga at omtrent alle våpna man starter med har møkka accuracy og at rpg dreper omtrent ingen? Grafikken på High er ikke mye å skryte av heller. HOST? Har du rusa deg eller er det noe med synet ditt? Aim'en i BC2 er ikke som i CSS eller MW2. Skal du drepe må du sikte med siktet. Du kan ikke løpe og spraye som en gris uten og aime riktig. Aldri skyt mer enn 2-3 skudd om gangen siden resten bare er waste rundt target. Grafikken på high er dårlig? Du må enten spille på super lav res eller så har du feil med synet... +1 Grafikken er syk!!! Aimen funker akkurat som IRL Det er grafikken som bugger meg mest. Den står på high, men jeg føler likevel at jeg har dårligere fps og dårligere grafikk generelt enn i MW2. Aim kommer vel etterhvert som dere sier, greit nok det. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 MW2 krever ikke like mye som BC2. MW2 kjører mer effektivt antar jeg. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Fytti satan kor jævlig det er med noobtubers på squad deathmatch HC. Eg har lyst til å rive av dei hauda. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 http://bfbc2.elxx.net/ CG har gjennomsnittleg høgare accuracy enn M95 Fordi CG har splash damage. Den kan få over 100% accuracy selv uten å drepe noen Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Sinnsykt irriterende når stort sett alle bruker noobtube. Like ille som på MW2 egentlig. Er nå ferdig med å låse opp alle tingene til hver klasse. Flere som har problemer med å legge til folk i vennelista og lagre favorittservere? Fikk til dette før, men nå skjer ingen ting når jeg prøver. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Har ikke prøvd å legge til folk i vennelista på en stund, så jeg vet ikke. Men det med favorittservere. Jeg får lagt de inn på favoritter, men de er ikke spillbare... De er gråe. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 MW2 krever ikke like mye som BC2. MW2 kjører mer effektivt antar jeg. BC2 har mer avansert grafikk og lyseffekter enn MW2 har. Derfor. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Må ikke glemme fysikken til spillet heller! Ingen spill som kan måle seg med BC2 når det kommer til fysikk, spør du meg! Vel og merke på Multiplayer. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Må ikke glemme fysikken til spillet heller! Ingen spill som kan måle seg med BC2 når det kommer til fysikk, spør du meg! Vel og merke på Multiplayer. Ja, Havoc DMM er fint... Men når du hopper på kanten av noen av treboksene fyker de mange meter opp i lufta og laaaaangt bort Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Sammenligne mw2 med bc2 er for min sin del ferrari vs. f16 Har spilt utrolig mye Mw2 , men Bc2 er noe helt annet Har sine feil ja, men jeg klarer lett og overse de når jeg tenker på alt morro jeg har sett og hatt det til nå. Er så kult og se en bil treffe landmine og står du noen meter unna bare så tar bilen salto forran deg Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Bug... som alt annet med dette spillet. Jeg har klart å legge én server til favorites og spille den derfra, en kompis har klart å legge så mange servere han vil til favorites, men alle er grå som hos deg. Ingen av oss har klart å legge til friends, men det har en annen kompis. Her er det bare å gå ut ifra at ting ikke skal funke og bli overrasket dersom de gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå