Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se heller på engineer scoren hans :thumbup:

Jepp, det jeg mente er at når han gikk inn på en server, så spillte han engineer. Så ble det nytt map, han spillte Medic, runda var ferdig så sier informasjonsvinduet hvilket våpen han har drept flest med totalt. kanskje? :p nei jeg er dårlige på teorier.

Edit: Oi oi. Installerte de nyeste beta driverene til ATI. Kjempe forbedring på loadtid iallefall :D

Load tid før:

DX10\11: 43~ Sekunder

DX9: 18-20~ Sekunder

Nå:

DX11: 10-11~ Sekunder! :D

Har ikke testa DX9 enda, men er nok ikke så mye kjappere kan jeg tenke meg.

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Se heller på engineer scoren hans :thumbup:

Jepp, det jeg mente er at når han gikk inn på en server, så spillte han engineer. Så ble det nytt map, han spillte Medic, runda var ferdig så sier informasjonsvinduet hvilket våpen han har drept flest med totalt. kanskje? :p nei jeg er dårlige på teorier.

Edit: Oi oi. Installerte de nyeste beta driverene til ATI. Kjempe forbedring på loadtid iallefall :D

Load tid før:

DX10\11: 43~ Sekunder

DX9: 18-20~ Sekunder

Nå:

DX11: 10-11~ Sekunder! :D

Har ikke testa DX9 enda, men er nok ikke så mye kjappere kan jeg tenke meg.

aiai! Korleis har du 18-20 sek på DX9? Har 5-6 sekunder maks. Lure litt på korleis det blir for DX10 og DX11 med nye hotfixen

Lenke til kommentar

Her er de.

Jeg lasta ned dette men de fucka jo bare opp graffikken på datan... Prøvde ikke in game tough

Du skjønner at driverene vil sette ned oppløsningen under installasjon? Du kan bare sette de opp igjen, evt restarte når installasjonen er ferdig.

nei jeg skjønner ikke en dritt :)

Oppløsningen var satt ned etter at jeg var ferdig å innstallere, så dette vil gå tilbake til normalt viss jeg restarter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...