Sangesland Skrevet 16. april 2010 Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 Haha, sånn som mange andre har sagt, BC2 er fullt av bugs. Tok nettop et screen av noe som så litt mistenkelg ut: gjetter jeg riktig hvis jeg sier det ikke var første runda du spilte? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. april 2010 Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 Haha, sånn som mange andre har sagt, BC2 er fullt av bugs. Tok nettop et screen av noe som så litt mistenkelg ut: Det er fordi du tok 7 stk runda før den du nettopp var ferdig med. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 16. april 2010 Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 Se heller på engineer scoren hans Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. april 2010 Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Se heller på engineer scoren hans Jepp, det jeg mente er at når han gikk inn på en server, så spillte han engineer. Så ble det nytt map, han spillte Medic, runda var ferdig så sier informasjonsvinduet hvilket våpen han har drept flest med totalt. kanskje? nei jeg er dårlige på teorier. Edit: Oi oi. Installerte de nyeste beta driverene til ATI. Kjempe forbedring på loadtid iallefall Load tid før: DX10\11: 43~ Sekunder DX9: 18-20~ Sekunder Nå: DX11: 10-11~ Sekunder! Har ikke testa DX9 enda, men er nok ikke så mye kjappere kan jeg tenke meg. Endret 16. april 2010 av Merko. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 16. april 2010 Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 Bare jeg som har problemer med overdreven hastighet på løping/kjøring? Syns jeg løper ub33r raskt, Nesten som en runner i mw2 bare enda raskere Skjermen blir også litt rar som om bildet blir strekt utover skjermen selvom jeg kjører spillet i native oppløsningen til skjermen. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 16. april 2010 Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 Se heller på engineer scoren hans Jepp, det jeg mente er at når han gikk inn på en server, så spillte han engineer. Så ble det nytt map, han spillte Medic, runda var ferdig så sier informasjonsvinduet hvilket våpen han har drept flest med totalt. kanskje? nei jeg er dårlige på teorier. Edit: Oi oi. Installerte de nyeste beta driverene til ATI. Kjempe forbedring på loadtid iallefall Load tid før: DX10\11: 43~ Sekunder DX9: 18-20~ Sekunder Nå: DX11: 10-11~ Sekunder! Har ikke testa DX9 enda, men er nok ikke så mye kjappere kan jeg tenke meg. aiai! Korleis har du 18-20 sek på DX9? Har 5-6 sekunder maks. Lure litt på korleis det blir for DX10 og DX11 med nye hotfixen Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. april 2010 Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 Er det beta drivere dere snakker om? Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 16. april 2010 Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Her er de. Endret 16. april 2010 av Megaoctane Lenke til kommentar
Manken Skrevet 16. april 2010 Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 Her er de. Bare for de med ATI Radeon 5xxx-series står det? Jeg har 4870. Hjelper vel ikke for meg da? Eller er jeg helt på jordet ? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 16. april 2010 Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 Kjem for 4xxx serien i neste veke Lenke til kommentar
Manken Skrevet 16. april 2010 Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 Den er grei, takk for kjapt svar Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. april 2010 Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 Glede seg, irritert meg grønn på den lange ventetida med 4870x2. Blir heller ikke bedre av at man ikke har mulighet til å quitte mellom maps men må vente helt til den har lasta helt inn. Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 16. april 2010 Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Funker betadriveren med mobility 5650? Eller laptop kort generelt? Endret 16. april 2010 av Bjorkizz Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 16. april 2010 Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 Her er de. Jeg lasta ned dette men de fucka jo bare opp graffikken på datan... Prøvde ikke in game tough Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. april 2010 Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 Her er de. Jeg lasta ned dette men de fucka jo bare opp graffikken på datan... Prøvde ikke in game tough Du skjønner at driverene vil sette ned oppløsningen under installasjon? Du kan bare sette de opp igjen, evt restarte når installasjonen er ferdig. Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 16. april 2010 Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 Her er de. Jeg lasta ned dette men de fucka jo bare opp graffikken på datan... Prøvde ikke in game tough Du skjønner at driverene vil sette ned oppløsningen under installasjon? Du kan bare sette de opp igjen, evt restarte når installasjonen er ferdig. nei jeg skjønner ikke en dritt Oppløsningen var satt ned etter at jeg var ferdig å innstallere, så dette vil gå tilbake til normalt viss jeg restarter? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. april 2010 Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 Ikke nødvendigvis, du må justere oppløsningen selv? Uansett, med 4xxx serien blinker alt ingame, så bare for 5xxx brukere. Lenke til kommentar
larsere Skrevet 16. april 2010 Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 Nei, det funker for 4xxx serien også Har testet selv med et 4870 og loadingtidene gikk betraktelig ned, ikke noe kluss med grafikken heller. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 16. april 2010 Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 Noen andre som har forelsket seg i Rex'en? er elskverdig med magnum på HC, to skudd og dau Lenke til kommentar
pxK Skrevet 16. april 2010 Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 Liker mp-443 mest, den har uendelig bra accuracy. Og passe god fire rate. Ble små lei M1911 fordi den bare hadde 7 skudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå