Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Jeg synnes de burde fikse DX9 bugsa, med sentry gunnen osv.

 

Ja, helt ening! Irriterende å ikke få bruke Sentry Gunnern. Er det andre feil med DX9? Har kun selv merket Sentry Gunn feilen.

 

Jeg har en lignende feil på Ironsightene (standar siktet) på noen av de andre våpnene. Skal se om jeg kan komme med bilder litt senere..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synest DX9 fungere veldig greit. Slepp eg og vente på loading. Ser loading skjermen kjem så forsvinne den og eg er først ingame :p

 

Sånn er det med meg og, veldig greit å være først.

 

Men her er de andre problemene jeg har:

 

Thompson:

Man ser den gråe streken like under "ringen" i siktet, den blinker og reduserer synsfeltet mitt, veldig irriterende.

post-138102-1271359140,6514_thumb.jpg

 

T88 LMG:

Litt vanskelig å se, men hele mitten av siktet blinker grått, noe som er veldig irriterende.

post-138102-1271359131,6493_thumb.jpg

Endret av nikolai-n
Lenke til kommentar

ut i fra BFBC 2 sin twitter, så har det kommet en oppdatering for alle ATi kort i 5xxx serien, og 4xxx vil bli oppdatert neste uke

Denne fungerer faktisk utrolig bra. Er også først ute på kartet som en annen nevnte her. Før så spawnet jeg ikke før alle kjøretøy var okkupert og på vei ut. Var sinnsykt irriterende på Atacama Desert. Er så langt til første flagg.

ATI5870 her i gården.

Husket det var noen som nevnte noe om brightness og contrast settings. Hva er best settings for PC? Og bør jeg slå av Bloom?

Lenke til kommentar
Hva synes folk er best: Digital package(den med zoom) eller Alternate fire mode? Liker egentlig zoomingen best, men virker som det er best med Alternate om man fikser det bra.

Rask lading. Kraftig ammunisjon og Abrams er ellers en god kombinasjon. UAV og rask lading er også en god kombinasjon. IFV og rask lading gjør vei i vellinga på en god måte. All infanteri får panikk og løper som små mus til sidene. Avhenger også at en engeneer eller to står bak og bistår med reparasjon.

Lenke til kommentar

Hadde tidenes mest irriterende runde i Squad Rush i natt. Spilte noen runder før folk begynte å quite og da var vi plutselig 2 mot 1. Vi skal forsvare, men han på det andre laget holder seg i startområdet sitt som er utenfor vår combat zone. Altså er det umulig for oss å gjøre en dritt. Han dukker derimot opp ved gjevne mellomrom for å gi oss en kule i panna for så å løpe tilbake. Fikk drept han noen ganger, men hele runden var rett og slett tragisk. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Hvorfor må de ha et trist liv? Tipper flere av de som er 50 nå har spilt så mye for de syns det er dritmoro, og i så fall creds til dem for å ha funnet noe de liker. Om du er en relativt god spiller og spiller 6 timer hver dag siden release hadde du vært rank 50 nå, det er ikke mye gaming det egentlig.

Endret av arthoz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...