Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TCP: 80, 443, 5223

UDP: 3478, 3479, 3658

dette er portene man må åpne på routeren for å få spilt, right?

Treng ikkje og opne porter, Har kun opnet UPnP og får spilt BC2 heilt fint.

min router disconnecter seg hele tiden etter 30-60sec.

funker fint i alt annet, så noe må jo være galt.

har desverre ikke mulighet til å bruke kabel lengre.

Lenke til kommentar

Nå fikk jeg endelig M60 og jeg kommer aldri til å bruke noe annet våpen bortsett fra Carl Gustav. :)

Alle våpnene må opp på samme nivå som M60 for å balansere spillet synes jeg, men uansett helt latterlig at de har klart å lage et våpen som skiller seg så mye ut som M60-en. Det er ikke skaden som er verst, det er det at hvert eneste skudd treffer nøyaktig samme plass. Ikke engang sniperne gjør jo det. Fikk 62 kills som defender på Nelson Bay isted. Bare ved å trykke en og en gang på avtrekkeren og skyte folk på flere hundre meters hold med M60.

Lenke til kommentar

Nå fikk jeg endelig M60 og jeg kommer aldri til å bruke noe annet våpen bortsett fra Carl Gustav. :)

Alle våpnene må opp på samme nivå som M60 for å balansere spillet synes jeg, men uansett helt latterlig at de har klart å lage et våpen som skiller seg så mye ut som M60-en. Det er ikke skaden som er verst, det er det at hvert eneste skudd treffer nøyaktig samme plass. Ikke engang sniperne gjør jo det. Fikk 62 kills som defender på Nelson Bay isted. Bare ved å trykke en og en gang på avtrekkeren og skyte folk på flere hundre meters hold med M60.

:sick::yucky:

Lenke til kommentar

Litt Of-topic men. Kan du starte CMD vinduet og pinge hw.no?

Ping hw.no -t

Så ser du om den når fram til tjeneren (Si kjør den i 2 min)

holder seg nogenlunde stabilt på 15-25 i ping.

men får sånne "spikes" på 150-200 av og til.

rare er at cs:s og radioprogrammet på min iphone også detter ut :(

Lenke til kommentar

Litt Of-topic men. Kan du starte CMD vinduet og pinge hw.no?

Ping hw.no -t

Så ser du om den når fram til tjeneren (Si kjør den i 2 min)

holder seg nogenlunde stabilt på 15-25 i ping.

men får sånne "spikes" på 150-200 av og til.

rare er at cs:s og radioprogrammet på min iphone også detter ut :(

Trulig er det feil med trådlausen. Anbefale du lage ein emne i tråden

Internett og nettverk > Hjemmenettverk Så får du hjelp med akkurat dette problemet.

Lenke til kommentar

sitter her å river meg i håret!!!!

har åpna portene på routeren.

har åpna portene på firewall, også testa å skru den av.

har skifta kanal på routeren for å forbedre signalkvaliteten.

har oppdatert PB.

likevel dette jeg ut etter 3-4 min.

skjønner faen ikke hvorfor :S

Løsningen på dette blei for meg å legge kabel mellom router og pc.

For øvrig detter eg ut fleire ganger kvar kveld og, men då helst akkurat i det ei runde nesten er ferdig.

Lenke til kommentar

Ustabil kobber? Ring din ISP.

Jippii, snart M95. Spilte nettopp min beste runde og jeg skjønner godt hvorfor folk ikke kan fordra de Chewbaccaene som camper rundt.

Spilte på ene ørken-banen på conquest (der hvor US begynner høyt oppe, og RU nede med to broer). Begynte som US, tok to points, og ble skutt av en sniper. Spawner, og skutt igjen. Spawner, skutt igjen. Fikk ikke gått mer enn ti meter og ble så sykt forbanna.

Spawnet på toppen, opp i venstre tårn for å campe, og jammen fikk de lide.harhar.gif Døde kun 2 ganger etter dette, satt på samme sted hele tiden (er ufattelig enkelt å drepe noen i et tårn), og endte opp med 40 marksman headshots. Unlocket VSS og straks M95 bare i den kampen. harhar.gif Vi vant og jeg med et-par-tusen points for en haug med spots og marksman headshots.

Straks på tide å levle opp Engineer eller Medic.thumbup.gif Leke LITT med M95en før jeg skifter.

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

M60 er latterlig OP. IMBA våpen, i likhet med haglen. Sniper bedre med hagla enn hvilken som helst sniper jo.harhar.gif
Lenke til kommentar

sitter her å river meg i håret!!!!

har åpna portene på routeren.

har åpna portene på firewall, også testa å skru den av.

har skifta kanal på routeren for å forbedre signalkvaliteten.

har oppdatert PB.

likevel dette jeg ut etter 3-4 min.

skjønner faen ikke hvorfor :S

Prøv å sette PCen din som DMZ. Det fungerte for meg når alt annet feilet og jeg falt ut etter 2 minutter hver eneste gang. Bare husk å ha en god brannmur på PCen din og slå av DMZ når du ikke spiller.

Lenke til kommentar

Squad er nøkkelen til suksess! Fikk 1400 pts som engineere mest bare ved å repare en APC med en i samme gruppe. Å revive en gruppespiller gir deg 80 pts, mer enn å drepe en fiende! Raskeste måten å tjene poeng på er å spille med folk som ofte dør foran deg, eller som spiller defensivt med tanks. Trenger ikke engang å drepe noen, tjener mye mer på å støtte squaden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...