Takkformeg Skrevet 13. april 2010 Rapporter Del Skrevet 13. april 2010 Not to me Hadde jeg kunnet ads'a derimot... Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 13. april 2010 Rapporter Del Skrevet 13. april 2010 Har noen peiling på om det er noen servere som er anti: 40mm, Carl Gustav og andre OP-våpen? Hvilke våpen/favoritt bruker dere i engi og assult? Har nå platinum på m16 og an94, begynte med m4 nå....litt uvant Lest at garand kills blir registrert, noen som kan bekrefte det? m4? M416 som er hk416, bare for å pirke Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 13. april 2010 Rapporter Del Skrevet 13. april 2010 Har vært på en anti rifle server, følte ut som at det var dobbelt så mange spillere Lenke til kommentar
VroD01 Skrevet 13. april 2010 Rapporter Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Er det noen av dere her inne som spiller med den [Emos] gjengen? Evt har nicket 1.1? Ja, EMOs.... Edit: Fleire som slit med at man plutselig blir kasta ut i windows? Endret 13. april 2010 av VroD01 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 13. april 2010 Rapporter Del Skrevet 13. april 2010 Er det noen av dere her inne som spiller med den [Emos] gjengen? Evt har nicket 1.1? Ja, EMOs.... Edit: Fleire som slit med at man plutselig blir kasta ut i windows? Ja :S Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. april 2010 Rapporter Del Skrevet 13. april 2010 Ja, EMOs.... Edit: Fleire som slit med at man plutselig blir kasta ut i windows? Jepp.. Men skjer etter en stund spilling. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. april 2010 Rapporter Del Skrevet 13. april 2010 Shotgun er elsk Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 13. april 2010 Rapporter Del Skrevet 13. april 2010 Andre som sliter med lagg, selv om ping og nettet ikke er noe galt med? Merket det i går, og har ikke blitt noe bedre i dag, er på absolutt alle servere jeg prøver. Har spilt på de samme serverne før uten noen problemer. Hadde akkurat det samme problemet engang før, men da var alt fint dagen etter. Når jeg løper så går jeg f.eks en meter tilbake, og sånne små ting. Blir så irritert at jeg går ut av spillet! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. april 2010 Rapporter Del Skrevet 13. april 2010 Jeg får lag spikes innimellom. Flyr opp i 700 ping i 10 sec før den detter ned på 100 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. april 2010 Rapporter Del Skrevet 13. april 2010 Andre som sliter med lagg, selv om ping og nettet ikke er noe galt med? Merket det i går, og har ikke blitt noe bedre i dag, er på absolutt alle servere jeg prøver. Har spilt på de samme serverne før uten noen problemer. Hadde akkurat det samme problemet engang før, men da var alt fint dagen etter. Når jeg løper så går jeg f.eks en meter tilbake, og sånne små ting. Blir så irritert at jeg går ut av spillet! Er en god del som har merket lagg\spike etter at de oppdaterte serverene til R9. Blir nok fikset etterhvert. Har ikke merket noe spesielt selv. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 13. april 2010 Rapporter Del Skrevet 13. april 2010 Shotgun er HAT! Eller elsk. Men uansett var på Isle var på defendbase nr 1. Gjekk agro på andre siden. Ser eg helikopter og ein fyr som hopper ut mot M-COM A. Sikta innpå han. SÅ TREFF HAN H.S MEN DEN JEVLA HAGLA! Høre over VT at han lol seg i hel... Verste at han klarte nesten det samme 3 min seinere med og treffe meg fra inni helikoptere med hagla... rett i hove. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. april 2010 Rapporter Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Shotgun er elsk Bruker bare sniperhagla for tiden...I BRING YOU..NEOSTAD 2000 Syns du de er hat for at du ikkke treffer noe? Eller ffor at de eier deg Endret 13. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. april 2010 Rapporter Del Skrevet 13. april 2010 Skal game nå, så om noen vil bli med legg til ritzX, eller join meg Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 13. april 2010 Rapporter Del Skrevet 13. april 2010 Shotgun er elsk Bruker bare sniperhagla for tiden...I BRING YOU..NEOSTAD 2000 Syns du de er hat for at du ikkke treffer noe? Eller ffor at de eier deg Må si eg totalt sett elsker hagla men. Når han jevelen av ein venn guller meg så hardt.... Må si eg er enig med Neostad 2000! Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 13. april 2010 Rapporter Del Skrevet 13. april 2010 (endret) haha, sniping med tracer gun funker bra ass Den er jo 100% presis med 0 bullet drop. Man kan også tagge kjøretøyer laangt unna, rett etter noen har satt seg i den. Så fyrer man bare av en RPG ret ti trynet til camperen eller tanksen EDIT: Jeg kan ikke se noe når ejg står i sentru gunnerne. Skjermen er jo svart. Skal det være sånn. Det er sånn hos meg hele tia. Endret 13. april 2010 av nikolai-n Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 13. april 2010 Rapporter Del Skrevet 13. april 2010 ^Ja det skal være sånn Har ikke det problemet selv. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 13. april 2010 Rapporter Del Skrevet 13. april 2010 Jeg kan ikke se noe når ejg står i sentru gunnerne. Skjermen er jo svart. Skal det være sånn. Det er sånn hos meg hele tia. Det er fordi du kjører spillet i DX9. Velkjent bug, og siden du kjører XP så har du ikke så mange andre muligheter heller Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 13. april 2010 Rapporter Del Skrevet 13. april 2010 de burde jo komme med en update som fikser det, HATER å ikke kunne ta "kill 5 enemies with stationary gun" pin Lenke til kommentar
J.I.Y Skrevet 13. april 2010 Rapporter Del Skrevet 13. april 2010 lånte skjermkortet til en kompis, radeon 4870x2 2 gb. og med det så dro jeg bc2 med full Anti-Aliasing. alt var på MAX. ganske greit egentli. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. april 2010 Rapporter Del Skrevet 13. april 2010 Hvis noen vil spille litt nå i sqaud så legg til z1ndr3 PC seff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå