Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

flere som opplever delay i det dem dør?

jeg skyter på en kar samtidig som han skyter på meg.

jeg både ser og hører skuddet gå fra våpenet mitt, men ingenting kommer ut. så dør jeg ...

begynner å bli veldig irriterende.

stod tidligere i dag foran en sniper med hagla mi.(1-2 meter)

jeg skjøt, så og hørte skuddet komme ut men ingenting skjedde.

samtidig ble jeg truffet av snipervåpenet hans og døde.

skjer vel så ofte meg hagla som med CG.

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Synes fortsatt at det er litt voldsomt at man skal tåle 4 skudd med en LMG som er på kanten til OP(som jeg har hørt, ikke erfart), på Hardcore hvor man faktisk skal tåle mye mindre...

Lag. Velkommen til BFBC2

Har selv gitt opp spillet til R9 servere eller større kapasitet ( as in ikke kjøre alle serverne på en maskin) på de norske serverne kommer..

Lenke til kommentar

Synes fortsatt at det er litt voldsomt at man skal tåle 4 skudd med en LMG som er på kanten til OP(som jeg har hørt, ikke erfart), på Hardcore hvor man faktisk skal tåle mye mindre...

Lag. Velkommen til BFBC2

Har selv gitt opp spillet til R9 servere eller større kapasitet ( as in ikke kjøre alle serverne på en maskin) på de norske serverne kommer..

Enig der, men no er da eksamen tid her så fårhåpentlegvis har EA update spillet til eksamen er ferdig.

Lenke til kommentar

Hadde nylig en deilig runde på snøbanen hvor angriperene kommer inn med fallskjerm. Litt over 6k poeng (totalt litt over 16k, med bonus ++). Vi tok helikopteret til de som forsvarer og han som jeg satt på med kunne fly skikkelig:love:

Men såklart var det det eneste bra øyeblikket og til slutt tapte vi :dontgetit:

Har ikke noen screen siden PC'en min er litt rar og ikke lar meg ta en screen av BC2, skjermen blir bare blank.

Lenke til kommentar

Har ikke noen screen siden PC'en min er litt rar og ikke lar meg ta en screen av BC2, skjermen blir bare blank.

Det skjer de fleste spill om du har Windows 7.

Bruk Fraps om du skal ta bilder ;)

Prøvde nettopp ei runde med én skjerm..huff for en dårlig game feeling. 3 skjermer ftw! :p

Lenke til kommentar

Hva har de gjort?

Er ikke sikkert at det er noe gale, fikk bare den følelsen :whistle:

Hehe, nei ingenting egentlig. Virket bare som en morsom gjeng, selv om de whinet litt vel mye over noobtube. For the record så drepte jeg dem bare en gang med den, resten var hs og kniv :)

I don't speak whinese.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...