TheMartine Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 Jaha, så det er noe alle klassene får? Det er xp-en som bestemmer, og ikke klasse? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 den lista jeg posta er pr lvl. alle klassene får det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 Skjønte ikke helt hva som skjedde når jeg unlocket en soldier shotgun mens jeg spilte som medic.. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 Er det flere som spiller Rush enn Conquest? Virker som det utifra hva jeg leser folk skrive ang. spillet. Liker selv Conquest best. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 Går for det meste i hardcore rush her i gården Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 Imponerende stats! Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 (endret) flere som opplever delay i det dem dør? jeg skyter på en kar samtidig som han skyter på meg. jeg både ser og hører skuddet gå fra våpenet mitt, men ingenting kommer ut. så dør jeg ... begynner å bli veldig irriterende. stod tidligere i dag foran en sniper med hagla mi.(1-2 meter) jeg skjøt, så og hørte skuddet komme ut men ingenting skjedde. samtidig ble jeg truffet av snipervåpenet hans og døde. skjer vel så ofte meg hagla som med CG. Endret 12. april 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 Synes fortsatt at det er litt voldsomt at man skal tåle 4 skudd med en LMG som er på kanten til OP(som jeg har hørt, ikke erfart), på Hardcore hvor man faktisk skal tåle mye mindre... Lag. Velkommen til BFBC2 Har selv gitt opp spillet til R9 servere eller større kapasitet ( as in ikke kjøre alle serverne på en maskin) på de norske serverne kommer.. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 Synes fortsatt at det er litt voldsomt at man skal tåle 4 skudd med en LMG som er på kanten til OP(som jeg har hørt, ikke erfart), på Hardcore hvor man faktisk skal tåle mye mindre... Lag. Velkommen til BFBC2 Har selv gitt opp spillet til R9 servere eller større kapasitet ( as in ikke kjøre alle serverne på en maskin) på de norske serverne kommer.. Enig der, men no er da eksamen tid her så fårhåpentlegvis har EA update spillet til eksamen er ferdig. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 Er det noen av dere her inne som spiller med den [Emos] gjengen? Evt har nicket 1.1? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 Hva har de gjort? Er ikke sikkert at det er noe gale, fikk bare den følelsen Lenke til kommentar
dredg Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 Hehe denne var nice: http://www.youtube.com/watch?v=-hliiPYpSCU&feature=related Må prøves når jeg er ferdig på vakt i kveld. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 Hehe denne var nice: http://www.youtube.com/watch?v=-hliiPYpSCU&feature=related Må prøves når jeg er ferdig på vakt i kveld. genialt! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 Saklig konge ! Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 Hadde nylig en deilig runde på snøbanen hvor angriperene kommer inn med fallskjerm. Litt over 6k poeng (totalt litt over 16k, med bonus ++). Vi tok helikopteret til de som forsvarer og han som jeg satt på med kunne fly skikkelig:love: Men såklart var det det eneste bra øyeblikket og til slutt tapte vi Har ikke noen screen siden PC'en min er litt rar og ikke lar meg ta en screen av BC2, skjermen blir bare blank. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 Har ikke noen screen siden PC'en min er litt rar og ikke lar meg ta en screen av BC2, skjermen blir bare blank. Det skjer de fleste spill om du har Windows 7. Bruk Fraps om du skal ta bilder Prøvde nettopp ei runde med én skjerm..huff for en dårlig game feeling. 3 skjermer ftw! Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 Klarer med fint med 2 skjermer, Rorschach på den ene og BF:BC2 på den andre, men du leker deg vel med Eyefinity? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 Hva har de gjort? Er ikke sikkert at det er noe gale, fikk bare den følelsen Hehe, nei ingenting egentlig. Virket bare som en morsom gjeng, selv om de whinet litt vel mye over noobtube. For the record så drepte jeg dem bare en gang med den, resten var hs og kniv I don't speak whinese. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 Klarer med fint med 2 skjermer, Rorschach på den ene og BF:BC2 på den andre, men du leker deg vel med Eyefinity? Hehe jepp. Når man har spillt med 3 skjermer en stund, så er det veeldig uvant om man tester 1 skjerm igjen. Akkurat som noe ikke føles riktig. ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå