Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp begynt å spille og har unlocket medicpack men jeg får jo ikke valgt denne som gadget i kittet. Den er ikke der i heletatt..

Noe jeg har misforstått?

Den ligger automatisk på 3 eller 4 hvor du velger våpen :)

*ed* damn folk er raske :ph34r:

Endret av Cryztek
Lenke til kommentar

Du lærer fort hvor ca midten er på den og kan skyte deg inn. :)

Nje liker og "snipe" og være sikker på at jeg treffer den jeg sikter på uten at dem får så stor sjanse til og returnere bly.

Får holde meg til xm8 lmg istedenfor, driver og unlocker assult nå siste classen jeg ikke har alt på utenom de man får gjennom level :new_woot:

Lenke til kommentar

angående shotgun så bør dere se

videoen (han spiller på 360, men det funker like bra på pc, evnt PS3)

etter at jeg så den har jeg lagt min elsk på NS 2000, begynner vel å nærme meg 200 kills med den :D

NS 2000 + slugs + magnum ammo = EPIC WIN :D :D :thumbs:

det funker like bra på de andre haglene også :D

Lenke til kommentar

angående shotgun så bør dere se

videoen (han spiller på 360, men det funker like bra på pc, evnt PS3)

etter at jeg så den har jeg lagt min elsk på NS 2000, begynner vel å nærme meg 200 kills med den :D

NS 2000 + slugs + magnum ammo = EPIC WIN :D :D :thumbs:

det funker like bra på de andre haglene også :D

NS 2000 er en våt drøm som blåser fiende til små kjøttdeler som man kunne lagt fint i en ferskvare-disken....... :ph34r:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Tror adminene her i forumet har fått smake mye på den i det siste :p

Du har ikke lov til og bruke større skrift enn "size 2" i signaturen.

Les rettningslinjene du har godtatt når du registrerte deg på forumet på nytt.

Den "offisielle" kanalen er #Diskusjon.no @ Efnet btw. Er også en #Hardware.no kanal der.

-

Testa NS 2000 litt. funka greit nok, men jeg er bedre med grenade launcher på lang avstand. Da tar jeg gjerne 2-3 i samme slengen også :p

Endret av Merkoen
Lenke til kommentar

Tror adminene her i forumet har fått smake mye på den i det siste :p

Du har ikke lov til og bruke større skrift enn "size 2" i signaturen.

Les rettningslinjene du har godtatt når du registrerte deg på forumet på nytt.

Den "offisielle" kanalen er #Diskusjon.no @ Efnet btw. Er også en #Hardware.no kanal der.

-

Testa NS 2000 litt. funka greit nok, men jeg er bedre med grenade launcher på lang avstand. Da tar jeg gjerne 2-3 i samme slengen også :p

Jeg sa ikke at jeg var perfekt, har fått tilsnakk for bilde før jeg. Men jeg vet de har fått mye å gjøre.

#Hardware.no kanalen på efnet er fucked, det om du spør om noe relevant med hardware.no der sier de bare at kanalen ikke har en dritt med hardware.no å gjøre og kicker deg.

Lenke til kommentar

Weapon: 870 Combat Shotgun: 6,800 experience points. Very high power, very short range, high mobility.

Weapon: Saiga 20K Semi Shotgun: 10,900 experience points. High power, very short range, high mobility.

Weapon: MP-443 Grach Pistol: 18,500 experience points. High rate of fire, low damage.

Weapon: WWII M1911 .45 Pistol: 28,300 experience points. Medium rate of fire, high damage.

Specialization: Lightweight Combat Equipment: 39,900 experience points. Lighter load increases your sprint speed.

Specialization: Ammo Hip Bandolier: 53,000 experience points. Doubles the total number of bullets carried.

Specialization: Grenade Vest: 67,600 experience points. Doubles your 40mm and hand grenade load.

Specialization: Explosive Leg Pouch: 83,400 experience points. Doubles the number of explosives and rockets carried.

Specialization: Extended Shotgun Magazine: 100,400 experience points. Doubles shotgun clip capacity.

Weapon: WWII M1A1 Thompson Sub-Machine Gun: 118,500 experience points. 600 rounds per minute, medium accuracy, short range, medium power, high mobility.

Weapon: Tracer Dart Gun Pistol: 137,600 experience points. Anti-vehicle weapon, very slow rate of fire.

Weapon: MP-412 Rex Pistol: 157,700 experience points. Low rate of fire, very high damage.

Weapon: M93R Burst Pistol: 178,800 experience points. High rate of fire, very low damage.

Specialization: Ceramic Body Armor: 200,700 experience points. Decreases damage taken in combat (does not affect headshot damage).

Specialization: Magnum Ammo: 223,500 experience points. Greater accuracy.

Specialization: 12-Gauge Slugs: 247,200 experience points. Lower power, increased range and accuracy.

Specialization: Improved Demolitions: 271,600 experience points. Increases damage of solider carried explosives.

Weapon: SPAS-12 Combat Shotgun: 296,800 experience points. Very high power, very short range, high mobility.

Weapon: M14 MOD 0 Enhanced Semi-Auto Rifle: 322,800 experience points. High accuracy, medium range, medium power, medium mobility.

Weapon: Neostead 2000 Combat Shotgun: 349,500 experience points. Very high power, very short range, high mobility.

Weapon: USAS-12 Auto(Shotgun): 376,900 experience points. Medium power, very short range, high mobility.

Weapon: G3 Full-Auto Assault Rifle: 405,000 experience points. 600 rounds per minute, high accuracy, medium range, high power, low mobility.

edit: tror body armor gir deg 25% mer hp.

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...