Cryztek Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Det er bugga på hardcore servere Bleh spiller bare hardcore Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Litt kult bilde haha vet ikke hva som skjedde her men .. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Så han duden der likte cg godt ja Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 De gjør det, ellers må du som nevnt ha slug unlocken. Og den får du ikke med det første. (i.e. det er maange unlocks før den) Så egentlig er det like greit å snipe helt til man unlocker den slugen? Jeg liker ikke å snipe, ass. Føler meg skikkelig feig og rotten. Det er vel bare fordi den første medic gunnern har 200 skudd i kammeret? Mye derfor, ja. Det er sweet som faen. Også liker jeg å heale folk. Ikke bare drepe. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Prøvde HC for første gang (rush) Vanskelig i forhold, men digger det Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Prøvde meddic for mer eller mindre første gang ista. Ble overaska over hvor lett det var å få mye poeng, og havna på top 3 værtfall 5 runder på rad. Jeg tror også at medic unlocksa mine er bugga. Jeg hadde Defib og MedKit fra starten av, men jeg låste de opp uansett. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Prøvde meg på iDoRY servere, var ikke så all verdens bra. Lite teamwork. Holder meg til TV2 sine servere så langt. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 TV2 sine er jo forferdelige imo Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Helt enig. Horrible servernavn og elendig oversikt... Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Hadde den beste runda mi på IdoRY: AT4 er elskverdig, 2 gullstjerner og en sølv Endret 11. april 2010 av oletheking Lenke til kommentar
Manken Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Har et spørsmål: Jeg skøyt nettopp en kar på Harcore 4(!!) ganger med det som skal være en av de beste LMG'ene på spillet. M60 LMG. Og han døde altså ikke... Og ja, jeg er 100% sikker på at alle skuddene traff.. Hvordan er dette mulig, på hardcore?????? FML, raget istad og det gikk dessverre ut over skapdøra mi, som nå ikke er en skap dør. Men to halve Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 skap armor Lenke til kommentar
Manken Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Synes fortsatt at det er litt voldsomt at man skal tåle 4 skudd med en LMG som er på kanten til OP(som jeg har hørt, ikke erfart), på Hardcore hvor man faktisk skal tåle mye mindre... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Hvordan kan du være sikker på at alle kulene traff? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 hitmarker ? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 hmm, da kan jeg tenke meg bare at det var veldig dårlige plasserte skudd Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Bruker som regel to kuler med lmg og magnum ammo på hc Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 FML, raget istad og det gikk dessverre ut over skapdøra mi, som nå ikke er en skap dør. Men to halve Jeg slo døra på pulten min i to her. Skuffen detter snart av også. I tillegg er begge klapsene under tastaturet ødelagt og hele dritten er skeiv. Vel, vel ikke noen dyre kostnader enda ihvertfall Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Nettopp begynt å spille og har unlocket medicpack men jeg får jo ikke valgt denne som gadget i kittet. Den er ikke der i heletatt.. Noe jeg har misforstått? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå