Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, da får du en mail som forteller deg at ordren er til behandlig. Så etter en times tid får du en ny mail som inneholder betkoden.

Til Natrich: Her står det tydelig på høyre side BOKA: http://www.webhallen.com/sok.php?sokord=Ba...amp;x=0&y=0

Takk :love:

Jeg tror jeg må sjekke øynene mine, eller lese ordentlig :p

Null problem. Er litt stressa nå med nedlastnign og svetter i henda i håp om at det funker, så ting går litt fort i svingene til tider ^^

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å spille betaen nå på maskinen min. Har i7 920, 6 gb ram og GTX 275 skjermkort. Prøvde å kjøre "high" @ 1680x1050, men det lagga noe værre! Hadde vært fint om folk gadd å poste specs/hvordan opplevelse de hadde etter dere har fått lastet ned og installert. Er usikker på om det er skjermkortet mitt som er for svakt, eller om det bare var nettlag som gjorde det så hakkete.

Lenke til kommentar

Recomennded skjermkort står det at er GTX 260, så du befinner deg hakket over. Recomennded er nok ikke high settings, men normal tenker jeg.

EDIT: Du nevner nettlagg kanskje er skylden. Start et fps program som f.eks fraps som indikerer fps'en din. Står det over 30++ er det nok nettet ^^

Endret av ZepukkU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...