kloningen Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Mens jeg venter skal jeg ta noen bilder av nye musa mi :], sjekk hardwarekafèen om litt. :] Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Ja, da får du en mail som forteller deg at ordren er til behandlig. Så etter en times tid får du en ny mail som inneholder betkoden. Til Natrich: Her står det tydelig på høyre side BOKA: http://www.webhallen.com/sok.php?sokord=Ba...amp;x=0&y=0 Åssen avbestiller jeg? Så jeg ikke risekerer svensk polti på døra.. Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Etter at du har fått betakeyen, går du tilbake til mailen som forteller deg at at ordren er til behandlig står det en link om ordrestatus. trykker du på den står det øverst på siden om at du kan avbestille Lenke til kommentar
Reacto Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Altså, jeg har ikke avbestilt ennå. Du går vel på ordrehistorie osv, men såfremt du ikke skrev reel informasjon må jo de ta kontakt med ISPen din osv for å få finne deg. Ahh folkens seeeed laster ned med 15k/Bs. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Ja, da får du en mail som forteller deg at ordren er til behandlig. Så etter en times tid får du en ny mail som inneholder betkoden. Til Natrich: Her står det tydelig på høyre side BOKA: http://www.webhallen.com/sok.php?sokord=Ba...amp;x=0&y=0 Takk Jeg tror jeg må sjekke øynene mine, eller lese ordentlig Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Har uploadet 11GB på litt nå Lenke til kommentar
Reacto Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 AAHHAHAHAHAH Blir gaaaal, noen som får rask speed på en direkte download jeg kan bruke? Torrenten står stille Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Nå er jeg pissed. Har lastet ned to versjoner, og begge gangene har winrar komt med dette: Uventet slutt i arkiv. Nå er jeg noe inni h****** så j**** pissed Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Ja, da får du en mail som forteller deg at ordren er til behandlig. Så etter en times tid får du en ny mail som inneholder betkoden. Til Natrich: Her står det tydelig på høyre side BOKA: http://www.webhallen.com/sok.php?sokord=Ba...amp;x=0&y=0 Takk Jeg tror jeg må sjekke øynene mine, eller lese ordentlig Null problem. Er litt stressa nå med nedlastnign og svetter i henda i håp om at det funker, så ting går litt fort i svingene til tider ^^ Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg prøvde å spille betaen nå på maskinen min. Har i7 920, 6 gb ram og GTX 275 skjermkort. Prøvde å kjøre "high" @ 1680x1050, men det lagga noe værre! Hadde vært fint om folk gadd å poste specs/hvordan opplevelse de hadde etter dere har fått lastet ned og installert. Er usikker på om det er skjermkortet mitt som er for svakt, eller om det bare var nettlag som gjorde det så hakkete. Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Recomennded skjermkort står det at er GTX 260, så du befinner deg hakket over. Recomennded er nok ikke high settings, men normal tenker jeg. EDIT: Du nevner nettlagg kanskje er skylden. Start et fps program som f.eks fraps som indikerer fps'en din. Står det over 30++ er det nok nettet ^^ Endret 28. januar 2010 av ZepukkU Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Har i5 2,66Ghz quad, gtx260, 4gb ram. Satt absolutt alt på fullt. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Ingen som speler dette på xbox ? Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Har i5 2,66Ghz quad, gtx260, 4gb ram. Satt absolutt alt på fullt. Opplevde du noe lagg? Vet noen om det er mulitcore support? (støtte for tokjernet skjermkort) Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Har i5 2,66Ghz quad, gtx260, 4gb ram. Satt absolutt alt på fullt. Opplevde du noe lagg? Vet noen om det er mulitcore support? (støtte for tokjernet skjermkort) Har ikke prøvd og spille enda Men sier så klart fra når jeg skal . Lenke til kommentar
Blax Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg finner ikke betaen i Steam? Lenke til kommentar
teehee Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg finner ikke betaen i Steam? Restart. Den kommer under dine spill. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Still awaiting beta key.. :/ Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Hvis noen har en Beta key til overs, kan du sende den til meg? Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 får denne meldingen når eg prøver spele bc 2 demo på xbox : THE GAME APPEARS TO BE UNAVAILABLE; er det pga stor pågang på ea servere? har nokon eit bra svar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå