happytrigger Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Hadde nettopp en veldig gøy runde: (Og nei, jeg var ikke sniper) Hadde også en veldig morsom runde for en stund siden Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Hadde nettopp en veldig gøy runde: (Og nei, jeg var ikke sniper) 50 kills? Hvordan klarte du det? Jeg blir litt mistenksom når folk får så mange kills. Tenker hacks...Selv har jeg fått 40 i BF2, så det er jo mulig. Hehe, kan forsikre deg om at jeg ikke bruker noe hacks eller noe sånt! Hater folk som bruker det i spill, ser ikke noe moro i det. Grunnen til at jeg fikk 50 kills har nok mye med flaks, og litt dumme motspillere. Jeg gikk inn i et hus, drepte noen folk, sånn at de viste hvilket hus jeg var i. Så de ville komme tilbake for å ta meg, men da hadde jeg forflyttet meg til en annen plass og tok de igjen. På det meste så tror jeg klarte å ta 10-15 folk uten å dø. Altså ligge et steg foran fienden og bruke miljøet godt! Og jeg forflyttet meg hele tiden, altså ikke noen camping her i gården heller. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Nesj, en kompis av meg har alltid 30-50 kills på en runde. Han er veldig aggressiv og treffsikker, og sikter ikke i bakken i panikk når han ser noen (som jeg gjør). Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Nei, Martine...det må du ikke Go get the shotgun, girl Men shotgun er vel crap på mer enn to meters avstand? Ikke faen om de er! I mw1 og mw2 er de det, men i bfbc2 er shotgun litt mer realistisk, enn de idiotiske pølsene som skøyt skudd med en utgangsvinkel på 80 grader i forhold til løpet (i mw2 altså). Her kan du nå de fleste med shotgun, men bare hvis du bruker 12 gauge slugs, en spec2 til shotgun. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Nokon som vil på iDoRY no? Eg er der. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Nei, Martine...det må du ikke Go get the shotgun, girl Men shotgun er vel crap på mer enn to meters avstand? Neida pus, go get them girl sier det frem til du gjør det Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Selv hadde jeg 73-14 på port valdez for en stund tilbake..så ingenting er umulig Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 M95 har du ikke før om flere uker sannsynligvis. Og da spiller du BARE som recon. Tok meg ikkje meir en 4-5 timer og unlocke alt på recon (På konto nr2.) Brukte sikkert mye meir førstegangen. Skal man lvl recon er HC best! (IKKJE CAMP!) Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Nå er det gaming på meg Nizzen er jeg seff Mi sees på battlefielden Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Hadde en enormt bra runde, jeg og squaden hadde hver nesten 3000 poeng. Dvs jeg og klanen. Men vi var vell egentlig de eneste som sammarbeidet på serveren. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Fack baserapere. Hadde mange kills og bra score, men ingen på laget mitt klarte og presse. Så startet de andre og baserape. Jævla tragisk... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Ikke faen om de er! I mw1 og mw2 er de det, men i bfbc2 er shotgun litt mer realistisk, enn de idiotiske pølsene som skøyt skudd med en utgangsvinkel på 80 grader i forhold til løpet (i mw2 altså). Her kan du nå de fleste med shotgun, men bare hvis du bruker 12 gauge slugs, en spec2 til shotgun. Hehe, ok, jeg har ikke testa shotgun i BFBC2 ennå, men bare antok at den spredde som grisen på lang avstand. Neida pus, go get them girl sier det frem til du gjør det Da må du si det lenge. Jeg har nettopp fått sansen for medic. Fack baserapere. Hadde mange kills og bra score, men ingen på laget mitt klarte og presse. Så startet de andre og baserape. Jævla tragisk... Akkurat det samme opplevde jeg nå på det siste gamet jeg spilte. Det andre laget samlet alle folka de hadde og satt i basen vår i sikkert 10 minutter helt til runden var over. Sånt noe gjør meg så fly forbanna at jeg klarer ikke spille ordentlig. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 De gjør det, ellers må du som nevnt ha slug unlocken. Og den får du ikke med det første. (i.e. det er maange unlocks før den) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Det er vel bare fordi den første medic gunnern har 200 skudd i kammeret? Endret 11. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Det er vel bare fordi den første medic gunnern har 200 skudd i kammeret? Tror den første har 100 skudd i magasinet. De fleste våpen har vel bare 1 i kammeret Endret 11. april 2010 av nikolai-n Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Når jeg unlocka thompson gikk recon levlinga fort Løp opp i felten sammen med alle, pælma ut motion mine og fikk masse assists på den og mange gode kills. Strategisk plassert mortar er jo også løøv Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Eg koste meg på iDoRY nettopp 29/19 som recon. Eg vann mange sniper battles også. Dumt at eg måtte stikke med ein gong det byrja å komme fleire til serveren. Edit: har også heva K/D med 0.10 i dag Endret 11. april 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Bare jeg som ikke får sikte på g36 lmg? Har prøvd med acog og rds men fortsatt ingen sikte når jeg ser gjennom sikte Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 er iDoRY en Hw.no server eller noe? Ser den blir veldig mye nevnt her... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Bare jeg som ikke får sikte på g36 lmg? Har prøvd med acog og rds men fortsatt ingen sikte når jeg ser gjennom sikte Det er bugga på hardcore servere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå