Cortinarius rubellus Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 1: Du hører piping når du har en fiende i området den scanner pluss du ser det på mini-mappet.. Og du hører pipinga når du er fiende som gjør at man får litt noia-følelse:P 2: non-HC? 2: Dartgun på det første, Carl Gustav på andre....gå inn i menyen for våpen i spillet. i Startmenyen så ffår du oversikt over våpen og dingsebomser. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Det ingen forteller er at du egentlig bare kan sveipe siktet ditt over skjermen og hamre på Q så spotter du folk du ikke ser også. Dette kan alle klassene gjøre. Da får alle på laget ditt personen som en rød trekant på minimappet sitt. Endret 11. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Godt poeng Bytex, Qen skal du trykke som du pella loffen din Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 4: Bruker kulen tid for å komme bort til målet? Er det nevneverdig slik at man må beregne? 5: Finnes det noen bilder over hvor høyt man må siktet over hodet med standard sniper for å få HS på en viss lengde (hvor mye kulen synker)? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 4: Ja, det gjør den. Det er bulletdrop i spillet så du må beregne. 5: Har ikke sett bilde av det, menn det er noe du lærer deg igjennom forsøkk og feiling.. God trening er og ta de hs på de som kjører Atv Lenke til kommentar
pxK Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Vel, tror ikke det er så lett å fly helikopter in reality, så dere skal vel ikke klage. Helikoptret i BC2 i de rette hendene er dødelig. Bedre at det er vanskelig å meste enn at enhver kan rape i det. Men så spiller jeg heller ikke videospill for å føle hvordan det er å fly ett helikopter i virkeligheten. Klager heller ikke på at det er for vanskelig men bare at kontrollene er treg, seig og dårlig. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Enig, helikoptrene tåler jo så inn i helvete lite. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Det ingen forteller er at du egentlig bare kan sveipe siktet ditt over skjermen og hamre på Q så spotter du folk du ikke ser også. Dette kan alle klassene gjøre. Da får alle på laget ditt personen som en rød trekant på minimappet sitt. Aha, er det derfor jeg innimellom ser røde trekanter på kartet. Nå har jeg spilt noen runder som medic, og det var forsåvidt enklere enn assault, synes jeg. Er det vanlig at man spiller både medic, assault, recon og alle forskjellige klassene etter tur sånn at man unlocker alt, eller holder de fleste seg til en klasse? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Jeg spilte slik for og få unlocket alt, så når man har gjort det...så er det bare og kose seg Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Har lagt min elsk på assault og spiller knapt annet egentlig. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Cirka når har man unlocka alt, da? Jeg er rank 4 nå, så regner med jeg har en goooooood del igjen. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Eh, dette lukter litt MW2. Å oppdatere server-listen tar 2 timer, og når man først har kommet innpå en server spawner folk i hytt å pine, har blitt spawnkilla 20 ganger på rad og begynner å bli lei ... Og så fungerer plutselig ikke punkbuster, så man må restarte spillet. Og serverfilteret er jo idiotisk, når man først har ventet på servelisten må man laste den ned EN GANG TIL for å få luke bort alle de fulle serverene? omgomgomg Endret 11. april 2010 av Todda7 Lenke til kommentar
tovalb Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Holder du inne skyteknappen etter du har skutt ser du hvor kulen lander *Har forsøkt meg som sniper noen ganger, men synes det er vanskelig. bom bom bom. Synes det er vanskelig å se hvor jeg treffer. Er det mulig å se i sikte mens man skyter, uten å måtte lade med det samme? på den måten få vite om man må gå laver eller høyere med sikte. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Cirka når har man unlocka alt, da? Jeg er rank 4 nå, så regner med jeg har en goooooood del igjen. Om en stund så har du unlocket alt Det med og oppdatere serverlisten går veldigfort her så..... Havner du inne på en server der de bare baseraper så skkift server. Endret 11. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 M95 har du ikke før om flere uker sannsynligvis. Og da spiller du BARE som recon. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 spørs hvor mye man spiller Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Hadde nettopp en veldig gøy runde: (Og nei, jeg var ikke sniper) 50 kills? Hvordan klarte du det? Jeg blir litt mistenksom når folk får så mange kills. Tenker hacks...Selv har jeg fått 40 i BF2, så det er jo mulig. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 M95 har du ikke før om flere uker sannsynligvis. Og da spiller du BARE som recon. Jeg har ikke spilt et sekund som recon! Baaaw. Say, må man snipe når man er recon? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Nei, Martine...det må du ikke Go get the shotgun, girl Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Nei, Martine...det må du ikke Go get the shotgun, girl Men shotgun er vel crap på mer enn to meters avstand? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå