Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Litt usikker på om jeg har unlocka M95 ennå, faktisk. Er ikke helt stødig på alle gønnernavnene ennå...tar litt tid å omvende seg fra CS. :p

En annen sak jeg lurer på, er om det blir lettere etter hvert å se hvor folk er hen. Altså, jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har blitt drept av en eller annen kjeltring som sitter på andre siden av brettet og sniper. Får man noen sensor eller noe som synliggjør folk bedre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er veldig viktig å spotte, dette er noe du alltid skal gjøre. prøv å spott litt inn i buskene og på toppen av bygninger og fjell. Plutselig har du spotta en sniperhore eller fem:p

*Hvordan gjør man det?

*Har forsøkt meg som sniper noen ganger, men synes det er vanskelig. bom bom bom.

Synes det er vanskelig å se hvor jeg treffer.

Er det mulig å se i sikte mens man skyter, uten å måtte lade med det samme? på den måten få vite om man må gå laver eller høyere med sikte.

Endret av frecjoha
Lenke til kommentar

Deimos: Nei, du kan stå og tømme magasin på magasin med så og si alle våpen uten at noe skjer, DET som kan skje er at man kan treffe de i.

Nei beklager, er vist bare HMG bullets som skader helikopter. Dvs mounted MG og M95

Jeg trodde at hvertfall LMG skadet helikopter, men gjør vist ikke det. Mener det var sånn i BF2?

Endret av Deimos_Anomaly
Lenke til kommentar

Skal være ening i at kontrollen på helikopter er veldig seig og treg, spesielt iforhold til BF2. Men er også litt uenig, nå har jeg ikke kjørt så mye heli, men har allikevel lært meg ganske fort hvordan man snur helikoptret meget kjapt. Og gjøre diverse små triks i luften som man gjorde på BF2.

Lenke til kommentar

Det er veldig viktig å spotte, dette er noe du alltid skal gjøre. prøv å spott litt inn i buskene og på toppen av bygninger og fjell. Plutselig har du spotta en sniperhore eller fem:p

*Hvordan gjør man det?

*Har forsøkt meg som sniper noen ganger, men synes det er vanskelig. bom bom bom.

Synes det er vanskelig å se hvor jeg treffer.

Er det mulig å se i sikte mens man skyter, uten å måtte lade med det samme? på den måten få vite om man må gå laver eller høyere med sikte.

For å se hvor du treffer holder du inn skyteknappen lenger. Da kan du se i siktet så lenge du vil :)

Lenke til kommentar

Bare jeg som liker å bruke AT4 på heli`s og tanks? Føler nesten alle her inne bruker CG eller RPG :p

Ja! M136AT4 :love:

Den + sånn explosive upgrade er jo beast! Bruker sjelden mer enn 2 raketter på å ta ut en tanks :D

EDIT: @Todda7: Tracer dart er den du skyter på heli/tank for å guide RPG og CG(Carl Gustav AT)raketter mot målet.

Info om våpen finner du i in-game menyen eller her.

Endret av Kornfleks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...