TheMartine Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Litt usikker på om jeg har unlocka M95 ennå, faktisk. Er ikke helt stødig på alle gønnernavnene ennå...tar litt tid å omvende seg fra CS. En annen sak jeg lurer på, er om det blir lettere etter hvert å se hvor folk er hen. Altså, jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har blitt drept av en eller annen kjeltring som sitter på andre siden av brettet og sniper. Får man noen sensor eller noe som synliggjør folk bedre? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Motion Mine til reco. Veldig kjekk å ha når man spiller rush Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 M95 er den siste sniper rifla du kan unlocke. Det er veldig viktig å spotte, dette er noe du alltid skal gjøre. prøv å spott litt inn i buskene og på toppen av bygninger og fjell. Plutselig har du spotta en sniperhore eller fem:p Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Motion sensor hjelper dog ikke til å spotte fiender på andre siden av kartet. Når det gjelder heli tar det vel skade av alle våpen i større eller mindre grad. Endret 11. april 2010 av Deimos_Anomaly Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Rettelse, barret 12.7. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Deimos: Nei, du kan stå og tømme magasin på magasin med så og si alle våpen uten at noe skjer, DET som kan skje er at man kan treffe de i. Endret 11. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Det er veldig viktig å spotte, dette er noe du alltid skal gjøre. prøv å spott litt inn i buskene og på toppen av bygninger og fjell. Plutselig har du spotta en sniperhore eller fem:p *Hvordan gjør man det? *Har forsøkt meg som sniper noen ganger, men synes det er vanskelig. bom bom bom. Synes det er vanskelig å se hvor jeg treffer. Er det mulig å se i sikte mens man skyter, uten å måtte lade med det samme? på den måten få vite om man må gå laver eller høyere med sikte. Endret 11. april 2010 av frecjoha Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) M95 med red dot = Spot=Q Endret 11. april 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Sikt inn på noen og trykk: PC: Q Xbox: Back PS3: Select blir det riktig? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hadde nettopp en veldig gøy runde: (Og nei, jeg var ikke sniper) Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Bruker RPG-7 og CG til å ta ned heli's, siden den kan brukes sammen med Tracer Dart. Synes det er litt vanskelig og ta ned heli's med AT4 enkelte ganger, og det er lett og treffe en heli med tracer dart. Så er det å treffe med tracer darten da. Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Deimos: Nei, du kan stå og tømme magasin på magasin med så og si alle våpen uten at noe skjer, DET som kan skje er at man kan treffe de i. Nei beklager, er vist bare HMG bullets som skader helikopter. Dvs mounted MG og M95 Jeg trodde at hvertfall LMG skadet helikopter, men gjør vist ikke det. Mener det var sånn i BF2? Endret 11. april 2010 av Deimos_Anomaly Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Vel merke så skulle man tro nå du ser 10 stk, med automat våpen stå og tømme magasinene sine imot det helikopteret at noe skulle skje ihvertfall...men neida Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg synes helikopter er ubrukelig på visse brett, blir jo skutt ned før du får lov å lette nesten. Tåler alt for lite spør du meg. Likte bedre helikoptrene på BF2. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Eneste som suger med helikoptere er kontrollen. Utrolig seig og treg, kan ikke snu fort eller ta en barrel roll. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Skal være ening i at kontrollen på helikopter er veldig seig og treg, spesielt iforhold til BF2. Men er også litt uenig, nå har jeg ikke kjørt så mye heli, men har allikevel lært meg ganske fort hvordan man snur helikoptret meget kjapt. Og gjøre diverse små triks i luften som man gjorde på BF2. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Vel, tror ikke det er så lett å fly helikopter in reality, så dere skal vel ikke klage. Helikoptret i BC2 i de rette hendene er dødelig. Bedre at det er vanskelig å meste enn at enhver kan rape i det. Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det er veldig viktig å spotte, dette er noe du alltid skal gjøre. prøv å spott litt inn i buskene og på toppen av bygninger og fjell. Plutselig har du spotta en sniperhore eller fem:p *Hvordan gjør man det? *Har forsøkt meg som sniper noen ganger, men synes det er vanskelig. bom bom bom. Synes det er vanskelig å se hvor jeg treffer. Er det mulig å se i sikte mens man skyter, uten å måtte lade med det samme? på den måten få vite om man må gå laver eller høyere med sikte. For å se hvor du treffer holder du inn skyteknappen lenger. Da kan du se i siktet så lenge du vil Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 1: Hvordan fungerer motion mine? 2: Finnes det snipere som kan ta 1-shot på non-HC? 3: Dart? CG? Whaat? Finnes det en grei oversikt over våpenene, når man får dem osv? Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Bare jeg som liker å bruke AT4 på heli`s og tanks? Føler nesten alle her inne bruker CG eller RPG Ja! M136AT4 Den + sånn explosive upgrade er jo beast! Bruker sjelden mer enn 2 raketter på å ta ut en tanks EDIT: @Todda7: Tracer dart er den du skyter på heli/tank for å guide RPG og CG(Carl Gustav AT)raketter mot målet. Info om våpen finner du i in-game menyen eller her. Endret 11. april 2010 av Kornfleks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå