Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen komme med noen gode triks for hvordan jeg kan klatre litt raskere opp i level? Har spilt noen dager nå, og blir helt gal av å surre nede på Rank 3. Blir hele tida skutt ihjel av noen jeg ikke ser, tatt med kniv og taper face to face kamper fordi våpenet mitt suger ræv. :hrm:

Lenke til kommentar

Det hørtes ikke bra. Spiller du som medic i en god squad som samarbeider få du lett 2000-3000 poeng i en runde med rush. Bare å spamme med medic bags hvis du ser noen som har lite liv og revive alle du kan se. Hvis du ikke er veteran må du unlcoke både healing bag og defib'en og da er det mye verre. Ellers så får man mye poeng ved å reparere, spotte og bruke noobtuben. Har du noen å samarbeide med over voice chat er alt veldig mye lettere

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Noobtube, er det når en smeller av RPG-en rett i trynet på en annen? Det er rimelig irriterende. :p

Noobtube er 40mm Granat, de er festet under assulten sin rifle

RPG og carl gustav er også veldig irriterende å få i trynet, men er ikke noobtube

GSP var raskere

Endret av Slettet+8974354
Lenke til kommentar

Har spilt noen timer nå, og får det sånn passe til (rundt 2 i KD ratio). Men mangler fortsatt litt detaljer som jeg ikke har fått med meg :p

1: Er HP systemet likt MW2 eller CS? DVS er det auto-regen?

2: Er rush/mcom likt demolition?

3: Kan man få attachments til våpen, som feks silencer til reconsniperen?

4: Hvordan fungerer hardcore-mode?

5: Hvis man sitter i toppen på en tanks (machine gun), nytter det da å skyte på andre tanks? Hvor bør man skyte?

6: Kan man ødelegge tanks med C4 recon?

Lenke til kommentar

1. Tror man regenerer litt. I hardcore har man hvertfall ikke Regen.

2. Ja det vil jeg si.

3. Både ja og nei, man får sånne forskjellige sikter og egenskaper. Feks ekstra damage, eller mindre rekyl osv.

4. Hardcore fungerer slik at minimal med HUD vises, også tåler man veldig lite.

5. Vet ikke

6. Ja man kan ødelegge tanks med C4 lett.

Lenke til kommentar

Det hørtes ikke bra. Spiller du som medic i en god squad som samarbeider få du lett 2000-3000 poeng i en runde med rush. Bare å spamme med medic bags hvis du ser noen som har lite liv og revive alle du kan se. Hvis du ikke er veteran må du unlcoke både healing bag og defib'en og da er det mye verre. Ellers så får man mye poeng ved å reparere, spotte og bruke noobtuben. Har du noen å samarbeide med over voice chat er alt veldig mye lettere

Mener å huske at man måtte unlocke dem selv om man er vet.?

Lenke til kommentar

Når vi først er inne på noob-spørsmål: Kan man skyte ned helikoptre med noe annet enn RPG og de luftforsvargreiene som gjerne står rundt på brettene?

Denne tanksen fungerer veldig bra mot heli's hvis du sitter på toppen (F2).

bmd.png

Du kan jo selvsagt ta ut helikopter med vanlig tanks og, men det er litt vanskeligere ;)

Endret av GSP<3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...