ronron25 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Stemmer det at man får activitypoints av å hoppe mye rundt? Man skal visst få det. Tviler på det. Ikke som jeg har hørt iallefall. En litt forsinka aprilspøk dette . Bare tuller. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Kan noen komme med noen gode triks for hvordan jeg kan klatre litt raskere opp i level? Har spilt noen dager nå, og blir helt gal av å surre nede på Rank 3. Blir hele tida skutt ihjel av noen jeg ikke ser, tatt med kniv og taper face to face kamper fordi våpenet mitt suger ræv. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det hørtes ikke bra. Spiller du som medic i en god squad som samarbeider få du lett 2000-3000 poeng i en runde med rush. Bare å spamme med medic bags hvis du ser noen som har lite liv og revive alle du kan se. Hvis du ikke er veteran må du unlcoke både healing bag og defib'en og da er det mye verre. Ellers så får man mye poeng ved å reparere, spotte og bruke noobtuben. Har du noen å samarbeide med over voice chat er alt veldig mye lettere Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Noobtube, er det når en smeller av RPG-en rett i trynet på en annen? Det er rimelig irriterende. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 ^Det er granatlauncheren du har som assault. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Noobtube, er det når en smeller av RPG-en rett i trynet på en annen? Det er rimelig irriterende. Noobtube er 40mm Granat, de er festet under assulten sin rifle RPG og carl gustav er også veldig irriterende å få i trynet, men er ikke noobtube GSP var raskere Endret 11. april 2010 av Slettet+8974354 Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Har spilt noen timer nå, og får det sånn passe til (rundt 2 i KD ratio). Men mangler fortsatt litt detaljer som jeg ikke har fått med meg 1: Er HP systemet likt MW2 eller CS? DVS er det auto-regen? 2: Er rush/mcom likt demolition? 3: Kan man få attachments til våpen, som feks silencer til reconsniperen? 4: Hvordan fungerer hardcore-mode? 5: Hvis man sitter i toppen på en tanks (machine gun), nytter det da å skyte på andre tanks? Hvor bør man skyte? 6: Kan man ødelegge tanks med C4 recon? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 1. Tror man regenerer litt. I hardcore har man hvertfall ikke Regen. 2. Ja det vil jeg si. 3. Både ja og nei, man får sånne forskjellige sikter og egenskaper. Feks ekstra damage, eller mindre rekyl osv. 4. Hardcore fungerer slik at minimal med HUD vises, også tåler man veldig lite. 5. Vet ikke 6. Ja man kan ødelegge tanks med C4 lett. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 1.Ja. 2.Har aldri spelt MW2. 3.ein kan få forskjellige scopes og ammo upgrades. 4.Ein tåler mindre og det er ikkje 3D spotting. 5.Nei. 6.Ja, plant den bak på tanksen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det hørtes ikke bra. Spiller du som medic i en god squad som samarbeider få du lett 2000-3000 poeng i en runde med rush. Bare å spamme med medic bags hvis du ser noen som har lite liv og revive alle du kan se. Hvis du ikke er veteran må du unlcoke både healing bag og defib'en og da er det mye verre. Ellers så får man mye poeng ved å reparere, spotte og bruke noobtuben. Har du noen å samarbeide med over voice chat er alt veldig mye lettere Mener å huske at man måtte unlocke dem selv om man er vet.? Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 40mm shotgun Den er digg. Genial når du skal defende Bravo i den siste basen på Port Valdez. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Når vi først er inne på noob-spørsmål: Kan man skyte ned helikoptre med noe annet enn RPG og de luftforsvargreiene som gjerne står rundt på brettene? Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Har hørt folk skyte ned heli med M95, men er ikke sikker selv, spiller ikke Recon. Kan noen bekrefte detta? Lenke til kommentar
claes Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det går fint men krever veldig mange skudd, har gjort det selv et par ganger Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 M95 funker det. Treffe piloten = instant styrt, 2-3 skudd = vehicle damage + 30 points. M95 tar også uav'en ut av luften med ett skudd Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Snipe piloten er alltid gøy. Husker på BC1 at man lett kunne skyte ned og skade heli med LMG. Har en kompis som er helt rå til å skyte ned chopper med CG og RPG. Tok ned en fyr 3 ganger på Isla Inocentes ^^ Endret 11. april 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Når vi først er inne på noob-spørsmål: Kan man skyte ned helikoptre med noe annet enn RPG og de luftforsvargreiene som gjerne står rundt på brettene? Denne tanksen fungerer veldig bra mot heli's hvis du sitter på toppen (F2). Du kan jo selvsagt ta ut helikopter med vanlig tanks og, men det er litt vanskeligere Endret 11. april 2010 av GSP<3 Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Bare jeg som liker å bruke AT4 på heli`s og tanks? Føler nesten alle her inne bruker CG eller RPG Endret 11. april 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Bruker RPG-7 og CG til å ta ned heli's, siden den kan brukes sammen med Tracer Dart. Synes det er litt vanskelig og ta ned heli's med AT4 enkelte ganger, og det er lett og treffe en heli med tracer dart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå