Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde også problem i starten da noe feil skjedde med CD-keyen min, og de brukte vel 1,5 uker kanskje på å smare på mail. Men det positive var at når dem først svarte beklaget dem seg veldig og man ble prioritert høyt.

Så i mailen jeg fikk tilbake ba dem og sånn info om meg og spillet mitt, og neste dag var det fikset.

Lenke til kommentar

Beste sniper plassen ever på valpariso (attack team). Ingen kan ta deg bakfra og spiller du på hardcore så kan ingen se deg, og det er veldig liten sjanse å bli skutt ned. Havner fort på 1.plass ved å snipe her asså :thumbup: Trenger bare helikopter for å komme opp.

post-79212-1270941370,032_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Mest obviouse sniperspottet på hele mappet sammen med vinduene, skyter/går alltid bort dit når jeg ser/hører det kommer skudd derfra, hvis jeg er engineer plukker jeg stadig snipere med CG i vinduene, eller mortar som recon på han på toppen.

Og det at man trenger heli for å komme opp dit er bare kjempeartig for resten av laget når en idiot av en sniper sitter i spawn og venter på helikopteret for å så kun fly opp dit og drite i helikopteret

Lenke til kommentar

Og det at man trenger heli for å komme opp dit er bare kjempeartig for resten av laget når en idiot av en sniper sitter i spawn og venter på helikopteret for å så kun fly opp dit og drite i helikopteret

Eg var ikkje klar over at folk var så idiotiske, men i dag skjedde det. Eg tok fram CG, drap sniper, gunners og sprengte heliet.

Lenke til kommentar

Vi MÅ ha recon-klassen og de andre, de har hver sin rolle.

Men for guds skyld, er det k\d som er viktig så spill noe annet.

Det er faktisk de "og stats er så viiiktig"-spillerne som gjør spillet til noe det ikke skal være.

Nei, man må tydligvis lage grupper og spille på egne servere for å få oppleve dette spillet som det skal være.

Så kan de stats-horene få hoppe rundt som parringsklare kaniner.

Beklager mitt utbrudd, men her innne er denn eneste plassen jeg vet noen forstår ihvertfall.

Lenke til kommentar

Føler med deg Amanita. Det er tydelig at mange er plaget av dette. Har snublet over flere servere som har "no sniper" eller "no recon" i navnet, noe jeg ser på som positivt. Man mister dog en viktig våpenklasse, men for de som vil løpe fra A til B uten å bli snipret ned 24/7 er sånne servere et must. Hehe.. Trur jeg datt litt av toget her, men poenget mitt er at hvis man kunne velge mellom et game med noob-snipers og good-snipers eller da et game uten sniper i det hele tatt, ville jeg personlig gått for sistnevnte.

Lenke til kommentar

etter min mening har recon en gedigen mulighet til å bidra til seier, problemet er bare at folk er for teite til bruke den skikkelig for det meste. er ingen klasse som er i nærheten av å ha så mange gode muligheter til å kunne spotte fiender. for resten av laget å kunne få vite hvor fiender er og hvilken kasse som er lite beskyttet osv kan lett gjøre at hele laget vinner. mortar striken er jo også ypperlig til å kunne hjelpe teamates som blir overbemmana. det å spille med en god recon i squaden er uvurdelig, men det å ha en "sniper" er totalt ubrukelig. skulle ønske man kunne få litt mer poeng fra å brukte taktikk og ikke bare drepe. gjerne også mer poeng/belønning i annen form for å vinne runden og basert på hvor godt squaden gjorde det

Lenke til kommentar

Hadde nettopp en god runde som Recon. Løp rundt med SVU Short med Red Dot. Morsomt å sitte i en busk bare få meter fra hvor fienden var, de fant aldri ut hvor jeg var heller. Jeg ble litt nervøs når jeg så en tanks komme kjørendes mot meg :p Ble nesten kjørt over av en ATV også.

Spillte på det jungel mappet forresten, på Battlefield.no's Rush HC server (32 man).

Endret av GSP<3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Hvordan kan folk mene at hardcore er så mye bedre å spille enn normal? Når halvparten av alle på en normal server sitter i utkanten av mappet med sniper-rifla si, så gjør jo absolutt alle det på de fleste hardcore serverne jeg har vært innom i det siste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...