Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Jeg spiller mest recon, men sjeldnere og sjeldnere med sniper-rifle. Og når jeg bruker rifla så har jeg 4x scope på. Er 3 sniper-rifler der som er perfekt når man liker og løpe sammen med laget sitt. Ellers så er G3 er godt valg. Haglene er også morsomme, Neostad er jo en artig liten klump og man får en liten følelse av og blåse fienden i stykker. Hadde bare animasjonene vist det samme som kommer opp i hodet mitt så :tease:

Men spiller egentlig alle klassene, de har alle sine artige sider og negative sider :thumbup:

Campere..uansett klasse er plæ.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jau. Kanskje bare jeg som forholder meg til pistol i nærkamp.

Har de forskjellige våpene noen form for restriksjoner ang. distanse? Hender at jeg treffer på noen som klarer å drepe meg med sniper når jeg ikke engang når fram.

du har jo bulletdrop som innvirker på dette. M95 skyter lengst og de andre kortere i froskjellig rekkefølge. Du må bare prøve deg frem skal du skyte på distanse...

Lenke til kommentar

Problemet er at det er 5-6 andre som gjør akkurat det samme. Man trenger kun en RECON(ikke sniper) til å sitte litt lenger bak og spotte folk, counter snipe og ta ut de som eventuelt prøver å disarmere/armere m-com'en. Noe nesten ingen gjør desverre. De fleste vil ha alle killsa selv og gjør nada for å hjelpe teamet.

Det krever også ingen skill i det hele tatt å sitte i en busk gjennom et helt spill å plukke folk. Og når halve laget ditt gjør akkurat det blir det veldig lite fremgang i spillet.

Lenke til kommentar

Problemet er at det er 5-6 andre som gjør akkurat det samme. Man trenger kun en RECON(ikke sniper) til å sitte litt lenger bak og spotte folk, counter snipe og ta ut de som eventuelt prøver å disarmere/armere m-com'en. Noe nesten ingen gjør desverre. De fleste vil ha alle killsa selv og gjør nada for å hjelpe teamet.

Det krever også ingen skill i det hele tatt å sitte i en busk gjennom et helt spill å plukke folk. Og når halve laget ditt gjør akkurat det blir det veldig lite fremgang i spillet.

Handler vel å spille med bekjente, da eller? :p

Var i en match der absolutt alle skulle snipe og alle spawnet på meg siden jeg hadde så fine plasser. Veldig irriterendes. Prøver å mashe "Back" fortest mulig men plutselig står de foran meg.

Lenke til kommentar

Hvis dere drar i krig og er sniper, så løper dere ikke sammen med noen. Er jo meningen å campe.

Uansett, er konge det. Sende en mortar ned mot A,B,C,D og skyte resten av infanteriet.

Hvorfor x4 scope og ikke x12?

Vet du hva Recon står for eller? Hvertfall IKKE å kampe.

Lenke til kommentar

Spilte en runde på TV2, det var helt forferdelig. Akkurat som på BF2 er det "bare" useriøse spillere der som er ute etter å få poeng. Altså dra med tanksen og baserape mainspawn til det andre laget, selvom vedkommende sitt lag taper.

Teamplayers som fucker opp sitt egent heli osv. Nei ikke noe mer TV2 på meg, her går det bare i Battlefield.no serverene.

Lenke til kommentar

Hvis dere drar i krig og er sniper, så løper dere ikke sammen med noen. Er jo meningen å campe.

Uansett, er konge det. Sende en mortar ned mot A,B,C,D og skyte resten av infanteriet.

• Reconnaissance (also scouting) is a military and medical term denoting exploration conducted to gain information. Militarily, its shorthand Canadian and British form is recce , its American usage form is recon . ...

Hvordan svarte samler du informasjon om fiendens plasseringer bak en stein 10 mil unna?

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Vet du hva Recon står for eller? Hvertfall IKKE å kampe.

Vet du hva reconnaissance er? Det er undersøkelse ved fysisk observasjon for å skaffe opplysninger om fiendtlige styrker, fiendtlige stillinger, terreng og lignende. Og da er det greit å campe litt syns jeg.

Helt greit det, faktisk nødvendig for godt lagspill. MEN problemet er at det er alt for mange som ikke bruker noe annet enn rifla når dem er recon.

Endret av Dofty
Lenke til kommentar

Veteran er bare bugga :p

Tror de driver å fikser på den.

"We're updating the Veteran's program.

The Veteran's website will be unavailable during the update."

Hentet fra http://veteran.battlefield.com/

Ganske sikker på at man går i lag på to personer. En med rifle, og en med kikkert. Han med kikkerten skal spotte målene, og gi informasjon til skytteren om hvordan han må justere siktet.

Sniper_rifle.jpg

SNIPER06.jpg

Jeg vet ikke, har bare dette fra forskellige filmer jeg har sett, men det er jo logisk :p

Lenke til kommentar

• Reconnaissance (also scouting) is a military and medical term denoting exploration conducted to gain information. Militarily, its shorthand Canadian and British form is recce , its American usage form is recon . ...

Hvordan svarte samler du informasjon om fiendens plasseringer bak en stein 10 mil unna?

Jeg snakket om sniping, ikke hele recon. Burde kanskje lese litt bedre?

Jeg spotter alle jeg kan se og skyter ned helipiloter som oftest mulig. Har enda til gode å bruke noe annet enn en BA rifle, da jeg som oftest ligger foran objektivet og cruiser ned de intetanende US/RU folka. Har en del knife kills i tillegg (alltid noen som trasker opp mot meg om jeg står i ro for mer enn 2 kills).

PS: Fins ikke folk med mikrofon, hvert fall ikke i BC2. Eller, jo, men ingen som bruker den. Selv Gamefaqs.com sitt BC2 X360 forum sutrer over dette. Lite gøy når man ikke kan legge ned taktikk.

Veteran er bare bugga :p

Tror de driver å fikser på den.

"We're updating the Veteran's program.

The Veteran's website will be unavailable during the update."

Hentet fra http://veteran.battlefield.com/

Ganske sikker på at man går i lag på to personer. En med rifle, og en med kikkert. Han med kikkerten skal spotte målene, og gi informasjon til skytteren om hvordan han må justere siktet.

Sniper_rifle.jpg

SNIPER06.jpg

Jeg vet ikke, har bare dette fra forskellige filmer jeg har sett, men det er jo logisk :p

Joda, men i spill trenger man ikke en slik en. harhar.gif

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...