Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan man zoome inn på noen måte når man sitter i rape-våpenet i attack heli?

Jepp, ikke mye, men littegrann :new_woot:

 

Ja, jeg så det på videoen din skjønner du, trodde ikke det egentlig gikk an, men da jeg så du gjorde det, ble jeg nysgjerrig :p

 

Hvordan gjør man det?

 

Edit: la inn ett ord

Endret av Kornfleks
Lenke til kommentar

*Mine innlegg*

 

Kjøpte spillet i går, og spilte litt på kvelden. Akkurat da syntes jeg at det var det verste spillet jeg har spilt.

Skuddene gikk ikke der jeg ville(min skyld), det gikk ikke an å sprinte til siden med pilstastene. Man må holde inne knappen for å dukke/sprinte.

Og våpenet jeg starta med på Assault var Crap!

 

Men utover kvelden gikk det hakket bedre. Så nå håper jeg at denne kvelden blir enda bedre :cool:

Lenke til kommentar

Den er for Recon klassen. Kast ut motion sensor (aner ikke hvor det står motion mine, fordi det heter motion sensor og evt. AT (anti-tank) mine for engi :p) og så må noen på laget ditt drepe de som blir spottet fra minen. Da får du motion mine assist.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Heihei, har en pins jeg enda ikke har klart å få med navnet Surveillance Ops pin.

Altså: In a round, do 5 motion mine assists.

 

Hva er det jeg skal gjøre egentlig? spotte 5 miner? skjønner ikke det helt. :p

 

Når du er Recon har du en liten ball(Motion mine) på "4". Disse viser på kartet når det er fiender i nærheten, den lager også en pipelyd når det er bevegelser i nærheten.

Kast en, den viser på kartet at det er fiender, og hvis noen på ditt lag ser på kartet og dreper en fiende som er spottet av din mine, får du "NMotion Mine assist"

 

Edit: Feh var raskere enn meg

Endret av Slettet+8974354
Lenke til kommentar

Kjøpte spillet for 2 dager siden. Kongespill! Likte det bedre enn MW2 må jeg si. Litt kjipt at jeg aldri får møtt på noen med mic, ei heller har noen Norske å spille med.

 

Har 360 versjonen og runner Conquest, men skal prøve et Rush run nå og se hva det er for noe.

 

Burde hatt TDM. I conquest så har jeg gjerne 20/0, og en gang 40/1, k/d, men bare tatt ett point.harhar.gif

 

Recon, dog.

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

Kjøpte spillet for 2 dager siden. Kongespill! Likte det bedre enn MW2 må jeg si. Litt kjipt at jeg aldri får møtt på noen med mic, ei heller har noen Norske å spille med.

 

Har 360 versjonen og runner Conquest, men skal prøve et Rush run nå og se hva det er for noe.

 

Burde hatt TDM. I conquest så har jeg gjerne 20/0, og en gang 40/1, k/d, men bare tatt ett point.harhar.gif

 

Recon, dog.

 

Aldri populært og skrive Recon her. Lagt merke til flere ganger og vi pleier og la det gå hardt utover recon campere...

Lenke til kommentar

Kjøpte spillet for 2 dager siden. Kongespill! Likte det bedre enn MW2 må jeg si. Litt kjipt at jeg aldri får møtt på noen med mic, ei heller har noen Norske å spille med.

 

Har 360 versjonen og runner Conquest, men skal prøve et Rush run nå og se hva det er for noe.

 

Burde hatt TDM. I conquest så har jeg gjerne 20/0, og en gang 40/1, k/d, men bare tatt ett point.harhar.gif

 

Recon, dog.

 

Det er squad death match modus..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...