Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jepp, stemmer det :D

 

men det gjør egentlig ting bare verre, siden de enda ikke har klart å gjøre det slik at alt du gjør med M1 blir registrert. ergo det er umulig å få "Get all bronce star in vepons" insigniaen :(

 

På ein news eg fekk fra EA (reklame) sto det at M1 ikkje gjelder angånde stars.

 

Nokon som har bronze på alt anna en M1 grand? (Uten dei som er umulige som tracer gun osv.)

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

jeg har bronze på alt annet enn M1, og jeg har ikke fått den insignien enda :(

 

men det kommer jo ann på hva de mener med våpen, fordi jeg har ikke bronze på 40mmsmoke eller 40mmsg

 

og jeg tviler sterkt på at de har bronze og slikt på defibrilator pads og repair tool, blir teit hvis de og telle

 

bare å sjekke her

Endret av Borbra
Lenke til kommentar

jeg har bronze på alt annet enn M1, og jeg har ikke fått den insignien enda :(

 

men det kommer jo ann på hva de mener med våpen, fordi jeg har ikke bronze på 40mmsmoke eller 40mmsg

 

og jeg tviler sterkt på at de har bronze og slikt på defibrilator pads og repair tool, blir teit hvis de og telle

 

bare å sjekke her

 

Idiotisk, har nesten alt uten eit våpen på medic (bug på h.c så orke ikkje og bruke det) Jaja for gi opp på den :(

Lenke til kommentar

MG36 har til vanlig integrert red dot. (men med begrenset synsfelt ala sniper scope). I hardcore modus får du ikke den røde prikken, slik at du egentlig bare får ett rundt, insnevret synsfelt å skyte fra når du sikter med den. Hjelper ikke å sette på red dot eller ACOG heller. :)

 

 

Men er det noen som vet om MG36 er ment til å gi en "gratis perk" på denne måten (slik den fungerer pdd. i vanilla? eller om hele greia er en stor bug? Den er jo genial slik den er nå. Red dot, light weight pack og magnum ammo anyone?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Ingen sikte på våpnet M36 på HC. Uansett hva sikte du velger. Har ikkje orket og prøvd våpne siden det var ingen sikte. Sikkert enkelt og drepe med den, men siden eg ikkje får unlocke "All weapon bronze) bryr eg meg ikkje om den :p

hva med å bare teipe en et sikte på skjermen din?

ta en liten bit teit og lag et nydelig "kryss" :p

 

så får du sikte selv uten at du trenger å sikte med våpnene :D

Lenke til kommentar

det er hvilken veteran status du har :)

 

for de som spiller pc er det bare å lage seg en bruker på Battelfield Heroes, og vips så har du veteran status 1 :D

 

Er ganske sikker på at man må ha 2 battlefield spill for å få rank 1.

 

EDIT: Tenkte ikke på at man faktisk har BC2 fra før av :p

 

Så en fyr i veteran rank 6 en gang :O Det er 12/14 battlefield spill det..

Endret av nikolai-n
Lenke til kommentar

Er ganske sikker på at man må ha 2 battlefield spill for å få rank 1.

 

EDIT: Tenkte ikke på at man faktisk har BC2 fra før av :p

 

Så en fyr i veteran rank 6 en gang :O Det er 12/14 battlefield spill det..

 

Riktig at man trenger 2 spill for å bli veteran 1, men det betyr ikke at man trenger 4 for å bli veteran rank 2. Formelen er: Vr = Games - 1 ( ikke: Vr = Games / 2 )

 

Dessuten har de en bug som gjør at jeg er Veteran 4 på websidene men dukker opp som Vetetan 6 i spillet. Og ikke greier de å se at jeg har BF1943 selv om det er samme PSN kontoen som BF:BC1.

Lenke til kommentar

Ingen sikte på våpnet M36 på HC. Uansett hva sikte du velger. Har ikkje orket og prøvd våpne siden det var ingen sikte. Sikkert enkelt og drepe med den, men siden eg ikkje får unlocke "All weapon bronze) bryr eg meg ikkje om den :p

hva med å bare teipe en et sikte på skjermen din?

ta en liten bit teit og lag et nydelig "kryss" :p

 

så får du sikte selv uten at du trenger å sikte med våpnene :D

 

Treng ikkje akkurat sikte. Men synest det er kjekkere og gå med M24 med fast scope en den M36 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...