Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Er det noen som skjønner hvorfor vi ikke får til å spille på samme server når vi sitter to på samme IP-adresse?

Så fort den ene av oss joiner en server, får den andre beskjed om at serveren er full, selv om den ikke er det. Å spille på forskjellige servere går derimot helt fint.

 

Noen som har vært borti dette?

 

På tg brukte vel alle samme IP? Jeg spillte sammen med han som satt rett ved siden av meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Møtte en spiller online som hadde "HW.NO" som clan tag.

Han er fra forumet her. Er det noen fler her som bruker det?

 

Når vi spilte på mandag? så brukte vi HW.NO og FOLK (FOLK var egentlig bare noe kødd jeg kasta ut :p). Tror det er noen fler som bruker det...

 

Møtte en spiller online som hadde "HW.NO" som clan tag.

Han er fra forumet her. Er det noen fler her som bruker det?

 

Det kjem frå då ein del av oss frå forumet spelte i lag, vi brukte HW.no eller FOLK. Eg har ikkje fjerna det enda :p

Det var ei dribra runde vi hadde, eg fekk 20/7 K/D som medic :D

 

Okey :) Hadde vert kult om vi her på diskusjon.no (som spiller BF) hadde/har et eget "clan tag". Feks det dere brukte :) HW.NO likte jeg veldig godt, men det passer vel ikke så bra til de gutta som kommer inn til forumet via spillverket.no?

Lenke til kommentar

Er det noen som skjønner hvorfor vi ikke får til å spille på samme server når vi sitter to på samme IP-adresse?

Så fort den ene av oss joiner en server, får den andre beskjed om at serveren er full, selv om den ikke er det. Å spille på forskjellige servere går derimot helt fint.

 

Noen som har vært borti dette?

 

På tg brukte vel alle samme IP? Jeg spillte sammen med han som satt rett ved siden av meg.

 

Kan være forskjell på server også. Tror det er spesielt HC som bruker dette. Ellers så er det bare bug. Har samme problem med Skype når jeg skal snakke med to stykker på samme ip. De kan ikke høre meg, men jeg hører de...

Lenke til kommentar

 

Kan være forskjell på server også. Tror det er spesielt HC som bruker dette. Ellers så er det bare bug. Har samme problem med Skype når jeg skal snakke med to stykker på samme ip. De kan ikke høre meg, men jeg hører de...

 

Okei, så kanskje vi får det til om vi prøver flere servere, da. Synes jo det er litt rart, med tanke på hvordan det var på TG.

Lenke til kommentar

Er det noen som skjønner hvorfor vi ikke får til å spille på samme server når vi sitter to på samme IP-adresse?

Så fort den ene av oss joiner en server, får den andre beskjed om at serveren er full, selv om den ikke er det. Å spille på forskjellige servere går derimot helt fint.

 

Noen som har vært borti dette?

 

Hmmnei.. Har selv hatt LAN her hjemme hvor alle spilte bfbc2.. funket fint.

Kanskje det er noe krøll med lokale ip'ene deres?

Lenke til kommentar

Apropos problemer med onlinespilling: er det flere som har problemer med å samle venner i lobby før man finner server? Har prøvd med flere venner og vi får alle "Failed to find server" eller lignende feilmelding når vi prøver. Derfor må en av oss joine en server før den/de andre joiner, og det er jo vanskelig siden man blir kastet inn på servere med mange folk. Snakker om Playstation her altså.

Lenke til kommentar

Legg ut anti-tank miner isteden. Når man spiller defense på både Arica og Valparaiso så er det bare å løpe bort på de mulige veiene og legge ut et par. Plukker folk hele tiden, folk er skikkelig dumme.

På Valparaiso er det bare 1 vei å kjøre tanksen (hvis man ikke er dum) så der er det bare å løpe litt opp og legge de ut, anbefaler å legge de i skyggen der synes de ikke så mye og der hvor det er små skråninger. Pleier selv å løpe helt opp i skogen der helt i begynnelsen og løpe så jeg får opp den 10 sek advarselen og legger de så og si 10 meter unna tanksen før jeg dør av suicide. Ingen ser det komme :new_woot:

 

Funker sikkert fint for deg.. Jeg er ikke ferdig med å loade spillet før tanksen er halvveis nedover veien...

Kommer jo nye tankser hele tiden da :) Heldigvis ofte med nye folk i hver gang siden de fleste begynner å se etter AT-miner på andre kjøretur :p

Lenke til kommentar

Legg ut anti-tank miner isteden. Når man spiller defense på både Arica og Valparaiso så er det bare å løpe bort på de mulige veiene og legge ut et par. Plukker folk hele tiden, folk er skikkelig dumme.

På Valparaiso er det bare 1 vei å kjøre tanksen (hvis man ikke er dum) så der er det bare å løpe litt opp og legge de ut, anbefaler å legge de i skyggen der synes de ikke så mye og der hvor det er små skråninger. Pleier selv å løpe helt opp i skogen der helt i begynnelsen og løpe så jeg får opp den 10 sek advarselen og legger de så og si 10 meter unna tanksen før jeg dør av suicide. Ingen ser det komme :new_woot:

 

Funker sikkert fint for deg.. Jeg er ikke ferdig med å loade spillet før tanksen er halvveis nedover veien...

 

Du loader kjapper vist du force dx9

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...