Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Hva er er oppgangen i skade med exsplosivs upgrade? x1.25 som magnum ammo?

 

Ja.

 

Får bare lusne 30 poeng... DET irriterer meg

 

Enig. Det er sykt irriterende..

 

Er det ikke det som kalles teamplay da?

 

Joa, at en annen sprenger den er greit, men at han får massevis av poeng, men du selv for bare 30 er irriterende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er er oppgangen i skade med exsplosivs upgrade? x1.25 som magnum ammo?

 

Ja.

 

Får bare lusne 30 poeng... DET irriterer meg

 

Enig. Det er sykt irriterende..

 

Er det ikke det som kalles teamplay da?

 

Er gøy å legge opp til at noen andre får kills...

Og dessuten så er det en pin man må destroye 4 vehicles in a round for å få, og det funker iallefall ikke når folk "stjeler" kills..

Endret av TMK9C
Lenke til kommentar

Møtte en spiller online som hadde "HW.NO" som clan tag.

Han er fra forumet her. Er det noen fler her som bruker det?

 

Det kjem frå då ein del av oss frå forumet spelte i lag, vi brukte HW.no eller FOLK. Eg har ikkje fjerna det enda :p

Det var ei dribra runde vi hadde, eg fekk 20/7 K/D som medic :D

Lenke til kommentar

gjør man mer skade om man treffer "toppen" kontra "underpartiet" til tanksen?

Skyt den i ræva, det er der den har minst beskyttelse.

er ikke alltid man har mulighet til å "flanke" fienden vet du.

Sant det.

Jeg har ikke merka noe forskjell mellom toppen og bunnen.

Endret av DarkPassenger
Lenke til kommentar

Legg ut anti-tank miner isteden. Når man spiller defense på både Arica og Valparaiso så er det bare å løpe bort på de mulige veiene og legge ut et par. Plukker folk hele tiden, folk er skikkelig dumme.

På Valparaiso er det bare 1 vei å kjøre tanksen (hvis man ikke er dum) så der er det bare å løpe litt opp og legge de ut, anbefaler å legge de i skyggen der synes de ikke så mye og der hvor det er små skråninger. Pleier selv å løpe helt opp i skogen der helt i begynnelsen og løpe så jeg får opp den 10 sek advarselen og legger de så og si 10 meter unna tanksen før jeg dør av suicide. Ingen ser det komme :new_woot:

Lenke til kommentar

Står jo svart på grått der at RPG har 360 dmg mot tanks, CG har 280 og AT4 har 420....

 

Se hva jeg har skrivd da..

 

Ja, at RPG tar mere damage på tanks en CG ser man over, men på personen så tror jeg det er samme damagen, bare forskjellig radius.

 

Duuuh, noen ganger går det litt fort på jobb :p

 

Atacama er vel der jeg har fått de fleste AT mine killene mine. Fantastisk morsomt å drepe med AT miner.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Legg ut anti-tank miner isteden. Når man spiller defense på både Arica og Valparaiso så er det bare å løpe bort på de mulige veiene og legge ut et par. Plukker folk hele tiden, folk er skikkelig dumme.

På Valparaiso er det bare 1 vei å kjøre tanksen (hvis man ikke er dum) så der er det bare å løpe litt opp og legge de ut, anbefaler å legge de i skyggen der synes de ikke så mye og der hvor det er små skråninger. Pleier selv å løpe helt opp i skogen der helt i begynnelsen og løpe så jeg får opp den 10 sek advarselen og legger de så og si 10 meter unna tanksen før jeg dør av suicide. Ingen ser det komme :new_woot:

 

Funker sikkert fint for deg.. Jeg er ikke ferdig med å loade spillet før tanksen er halvveis nedover veien...

Lenke til kommentar

Er det noen som skjønner hvorfor vi ikke får til å spille på samme server når vi sitter to på samme IP-adresse?

Så fort den ene av oss joiner en server, får den andre beskjed om at serveren er full, selv om den ikke er det. Å spille på forskjellige servere går derimot helt fint.

 

Noen som har vært borti dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...