Solid Snail Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Handlet det om Bf3? Kanskje du er synsk :O Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Endelig fått teken på BC2, må si jeg er rimelig fornøyd med kjøpet Lenke til kommentar
Driftsleder Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg spiller på X360 - GT: OlaDonChuck (Add meg gjerne) Spiller selvfølgelig hardcore. Har noen meninger og strategier. Assault - Mye kills, men ikke spesielt mye ekstrapoeng om du ikke jobber mye for dette. Ok overall Engineer - Det morsomste med rakettkastere og AT-mines, mye poeng for å sprenge kjøretøyer og helt konge i tett krigføring, men også på større baner. Medic - Kitet som absolutt er det man tjener mest poeng og scorer LETT 2-3k combat score hver runde. Veldig kipt å møte tankser. M60 med magnum ammo er uslåelig og eier selv smg-er i nærkamp. Recon - Et litt teit kit, men har likevel sin plass. Absolutte n00be kiten og kan være en pest og en plage hvis det er et flertall av dem på laget. God kill/death ratio og absolutte førstevalget for de som tror de fortsatt spiller MW2. Kom GJERNE med innslag og motsigelser! Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg drømte om battlefield i natt. Det verste er at jeg også har drømt om Battlefield, ikke i natt, men for noen dager siden. Vet ikke om det bra eller dårlig He he var usikker på om jeg skulle nevne det her på forumet. Bra jeg ikke er alene om det Er det noen andre som har blitt avhengig av dette spillet her? Endelig fått platinum med m95. Møkk lei den treige shiten Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Helt naturlig å drømme om noe du har brukt mye tid på den seneste tiden. spesiellt om man spiller rett før leggetid. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 La merke til hvor kanon krafting M60 var på HC i går. Stjal et medickit etter å ha opplivet en medic og gikk til neste døde fyr, ser en russer i øyekroken og slenger våpnet i retning mens jeg pælmer ut skudd. Tok bare en liten sleivbevegelse mot russern, så lå han død. Treffsikkerthet på linje med en rifle og like kraftig og. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg spiller på X360 - GT: OlaDonChuck (Add meg gjerne) Spiller selvfølgelig hardcore. Har noen meninger og strategier. Assault - Mye kills, men ikke spesielt mye ekstrapoeng om du ikke jobber mye for dette. Ok overall Engineer - Det morsomste med rakettkastere og AT-mines, mye poeng for å sprenge kjøretøyer og helt konge i tett krigføring, men også på større baner. Medic - Kitet som absolutt er det man tjener mest poeng og scorer LETT 2-3k combat score hver runde. Veldig kipt å møte tankser. M60 med magnum ammo er uslåelig og eier selv smg-er i nærkamp. Recon - Et litt teit kit, men har likevel sin plass. Absolutte n00be kiten og kan være en pest og en plage hvis det er et flertall av dem på laget. God kill/death ratio og absolutte førstevalget for de som tror de fortsatt spiller MW2. Kom GJERNE med innslag og motsigelser! Engineer - Irriterende når man ser en fi tank, skyter ett skudd med cg på den, og står å lader mens man ser på at en teammate blåser tanksen i stykker så man går glipp av vehicle ødeleggelsespoengene.. Får bare lusne 30 poeng... DET irriterer meg Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Får bare lusne 30 poeng... DET irriterer meg Enig. Det er sykt irriterende.. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 RPG-7 er bedre på tanks enn CG, men det er omvendt på folk. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 RPG-7 er bedre på tanks enn CG, men det er omvendt på folk. Tror det bare er det at CG har mye bedre blast radius enn RPG. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ofte holder det med 2-3 RPG skudd for å ta en tank, mens med CG må jeg alltid ha 3-4. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ja, at RPG tar mere damage på tanks en CG ser man over, men på personen så tror jeg det er samme damagen, bare forskjellig radius. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Pleier å holde med 2 CG mot en tanks. Kommer litt ann på hvor man treffer. Spiller man med den ene perken som gir økt eksplosiv damage, så hjelper det også. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Kan noen si ifra når bc2 blit patchet, slik at kuler faktisk dreper realistisk ? Da skal jeg heller slutte og spille cod og begynne med bc2, og nei hardcore fungerer ikke, sniperparadis fra helvette .. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) RPG-7 er bedre på tanks enn CG, men det er omvendt på folk. Tror det bare er det at CG har mye bedre blast radius enn RPG. Står jo svart på grått der at RPG har 360 dmg mot tanks, CG har 280 og AT4 har 420.... Endret 8. april 2010 av MrLee Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Står jo svart på grått der at RPG har 360 dmg mot tanks, CG har 280 og AT4 har 420.... Se hva jeg har skrivd da.. Ja, at RPG tar mere damage på tanks en CG ser man over, men på personen så tror jeg det er samme damagen, bare forskjellig radius. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hva er er oppgangen i skade med exsplosivs upgrade? x1.25 som magnum ammo? Lenke til kommentar
Qman321 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Får bare lusne 30 poeng... DET irriterer meg Enig. Det er sykt irriterende.. Er det ikke det som kalles teamplay da? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hva i helvete er det som skjer med spillet? Har begynt å falle ut hele tiden... Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 gjør man mer skade om man treffer "toppen" kontra "underpartiet" til tanksen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå