Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller på X360 - GT: OlaDonChuck (Add meg gjerne)

Spiller selvfølgelig hardcore.

 

Har noen meninger og strategier.

 

Assault - Mye kills, men ikke spesielt mye ekstrapoeng om du ikke jobber mye for dette. Ok overall

 

Engineer - Det morsomste med rakettkastere og AT-mines, mye poeng for å sprenge kjøretøyer og helt konge i tett krigføring, men også på større baner.

 

Medic - Kitet som absolutt er det man tjener mest poeng og scorer LETT 2-3k combat score hver runde. Veldig kipt å møte tankser. M60 med magnum ammo er uslåelig og eier selv smg-er i nærkamp.

 

Recon - Et litt teit kit, men har likevel sin plass. Absolutte n00be kiten og kan være en pest og en plage hvis det er et flertall av dem på laget. God kill/death ratio og absolutte førstevalget for de som tror de fortsatt spiller MW2.

 

Kom GJERNE med innslag og motsigelser!

Lenke til kommentar

Jeg drømte om battlefield i natt.

 

Det verste er at jeg også har drømt om Battlefield, ikke i natt, men for noen dager siden. Vet ikke om det bra eller dårlig :hmm:

 

He he var usikker på om jeg skulle nevne det her på forumet. Bra jeg ikke er alene om det :w00t:

Er det noen andre som har blitt avhengig av dette spillet her?

 

Endelig fått platinum med m95. Møkk lei den treige shiten

Lenke til kommentar

La merke til hvor kanon krafting M60 var på HC i går. Stjal et medickit etter å ha opplivet en medic og gikk til neste døde fyr, ser en russer i øyekroken og slenger våpnet i retning mens jeg pælmer ut skudd. Tok bare en liten sleivbevegelse mot russern, så lå han død. Treffsikkerthet på linje med en rifle og like kraftig og.

Lenke til kommentar

Jeg spiller på X360 - GT: OlaDonChuck (Add meg gjerne)

Spiller selvfølgelig hardcore.

 

Har noen meninger og strategier.

 

Assault - Mye kills, men ikke spesielt mye ekstrapoeng om du ikke jobber mye for dette. Ok overall

 

Engineer - Det morsomste med rakettkastere og AT-mines, mye poeng for å sprenge kjøretøyer og helt konge i tett krigføring, men også på større baner.

 

Medic - Kitet som absolutt er det man tjener mest poeng og scorer LETT 2-3k combat score hver runde. Veldig kipt å møte tankser. M60 med magnum ammo er uslåelig og eier selv smg-er i nærkamp.

 

Recon - Et litt teit kit, men har likevel sin plass. Absolutte n00be kiten og kan være en pest og en plage hvis det er et flertall av dem på laget. God kill/death ratio og absolutte førstevalget for de som tror de fortsatt spiller MW2.

 

Kom GJERNE med innslag og motsigelser!

Engineer - Irriterende når man ser en fi tank, skyter ett skudd med cg på den, og står å lader mens man ser på at en teammate blåser tanksen i stykker så man går glipp av vehicle ødeleggelsespoengene.. Får bare lusne 30 poeng... DET irriterer meg

Lenke til kommentar

Står jo svart på grått der at RPG har 360 dmg mot tanks, CG har 280 og AT4 har 420....

 

Se hva jeg har skrivd da..

 

Ja, at RPG tar mere damage på tanks en CG ser man over, men på personen så tror jeg det er samme damagen, bare forskjellig radius.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...