Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er da fortsatt ikke så mye poeng du får av det... Personlig så tror jeg nok du skulle klart betydelig flere poeng pr minutt ved å ta over flagg SAMT drepe folk i flust.

 

 

 

 

Er jo helt horribelt kjedelig i tillegg. Kan virkelig ikke forstå hvorfor man vil gjøre det. Å være lvl 50 og så suge balle in-game kan da ikke være morro i det hele tatt.. Heller direkte flaut.

 

 

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Skjoldal på Xbox 360 her. Bare å adde. :) Spiller en del FIFA 10 for tiden, men mest fordi alle kompiser spiller Modern Warfare 2 og ikke gidder Bad Company 2. Begynner å bli litt smålei av FIFA 10 etter 3 sesonger nå, så kunne tenkt meg å plukke opp Battlefield igjen.

Endret av Smål
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

En ting jeg har lurt litt på: Man må ha 100 kills for å få 1 gullstjerne. Hvordan kan det da ha seg at f.eks. på Steyr AUG har jeg 276 kills, men jeg har allerede fått 3 gullstjerner? Jeg burde da vel ikke ha fått gullstjerne nr. 3 før etter ytterligere 24 kills?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Så akkurat enda et tilfelle: På M95 har jeg 10 kills, men jeg har allerede fått bronse. Her burde jeg vel heller ikke fått bronse før ved 25 kills?

Lenke til kommentar

Gah! Er jo klin umulig å bli med i en ok squad på public. Om man en sjelden gang er samlet så klarer men som regel å ta over flagga, men med en gang de er tatt løper de videre til neste, som om det er klin umulig at motstanderen kommer for å angripe det flagget vi nettopp tok.

 

Og stort sett er alle på hver sin del av kartet mens jeg febrilsk prøver å holde følge med en av gutta.

Lenke til kommentar

Jeg hadde den mest sinnsyke rush runden på Port Valdez igår. Vi var attackers. Var på lag med 4 kompiser på xbox live. 2 medics og 2 assault (jeg var medic). Jeg ble gamets beste spiller med 4890 poeng ingame!! Vi møtte jævlig hard motstand!! Andreplassen var på motstanderlaget og hadde ca 3500 poeng. Da var det stas å skille seg ut litt, har ikke opplevd det før. Fikk i tillegg en hel bråte med pins og 2 insignias så jeg endte tilsammen opp med nærmere 20 000 poeng etter gamet. Villeste jeg har vært med på!

 

Kampen varte godt over en halvtime, usikker på hvor lenge, så ikke på klokka. Helt på slutten tror jeg SAMTLIGE spillere i laget vårt satt og campet inni rommet i betong bygningen der MCOM Station B befant seg. Motstanderlaget var bra men tilslutt var de sjangseløse når vi var så mange og samlet. Det var en del som døde av granater og ild fra dørene, men de ble revived umiddelbart fordi vi hadde 4-5 medics der. Noe som var bra for vi hadde vel bare 6-7 reinforcements igjen når vi vant.

 

Nei dette er det mest sinnsyke jeg har vært med på i Bad Company 2. Fikk nesten ikke sove når jeg la meg igår kveld, var så gira. Jeg drømte om battlefield i natt. Dette var også den siste kampen igår kveld, så kjekt å gi seg når man er på topp =D

 

Good feeling! =D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...