Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er UAV. Du må bare ikke gjøre det så lett å bli skutt ned.. fly høyt og ikke tiltrekk deg oppmerksomhet ved å skyte på alt og alle? :)

 

Er det eit problem? Speler ofte med UAV heile brette fordi dei ikkje klare og skyte den ned. Har ofte då 30-40 kills. Berre la folk skyte på deg, då ser du kor dei er og skyt tilbake. Du kan sikte og bevege deg mye bedre en folk på bakken + Du har 1001 plassar og gjømme deg eller du kan snik bak folk og ta eit par road kills på sniperene!

 

Uansett er UAV easy. Vertfall på HC!

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

et must for folk som vil ha normal sense på tanks og annet hardware... http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=108149

QUOTE (Glenn Courington@Evenbalance)

I would recommend that you not edit these settings, as these are ones

that are particularly placed by the game developers and not intended to

be changed. I cannot say that changes to these will not go unnoticed by

PunkBuster

Lenke til kommentar

UAVen er en flott jævel i hendene på en som kan bruke den, pluss den er gull for laget :love:

 

Det er med god grunn at eg har 510 kills med den! Men blir ofte litt iretert når eg plukker folk som hindre at motstanderen skal plante så står laget bak ein haug med dei flotte granatene sine og Carl Gustav og tenker ikkje på at eg må plante... Står eg der i luften i 5-6 min og plukker og ser håplaust på teamates som camper. Til slutt må eg springe fra UAV maskinen opp og plante! UNØVENDIGT!

 

Verste er at dette blir meir og meir praktisk på HC srv. Tidlegere var det ingen som campet... Håper trenden tar ein virkeleg vending i riktig veg.

 

UAV tips:

 

Vist du vill spille safe, tar du zoom og rakketer, skyt på flere en ein person, (bonus dobble kill osv) Etter den treff, stikk du av eller bytte posision. Har du ein sniper som prøve og skyte deg ned, bruk høgden og farten. Du kan fort gjømme deg bak objects osv. Så stikk du fram fra ein anna vinkel og plukke ein ny gjeng.

 

Med machin gun, bruke du samme teknikk, men tar kjappe low pass og plukke snipere, Machin gun plukke du ENKLE targets, og ikkje ein gjeng av fiender. Plukk snipere som gjømme seg, bommer du så stikk du! Du er ein enkel målskive uten høgde eller fart. Det er ingen problem uten zoom og plukke targets fra maks høgde, men anbefale litt trening der.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

sweet. da skal jeg endelig skaffe meg den pin'en også.

 

Hvor fort må du ralle på dem da? Full pupp eller kan du snike deg inntil og skvise dem ovenfra? :p Og blir UAVen skadet av å kollidere med bakken?

 

Det er svært vanskeleg med low speed og skvise dem ovenfra (prøvd begge) Anbefale faktisk full speed, open plass og bang i ryggen på dei.

 

Du blir ødelagt vist da er tree. Hus kan du kolidere med, steiner osv. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...