Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva mener du med at den MP5en ikke finnes?

 

MP5K er vel det de har i MW2? Den finnes da.. Er ikke helt sikker på om det er det du mener, eller hva :p

MP5K finnes ja, men den front railen finnes ikke. Kun i airsoft versjon. Noe som støtter opp under at våpnene er moddelert etter sofguns.

Lenke til kommentar

Fikk du dobbelt MM bonus? Jeg har fått dobbelt HS med M95 en gang, men jeg husket ikke å sjekke om jeg fikk dobbelt MM bonus?

 

Fikk en trippel kill, 2 vehicles destryoed på Atacama i dag. Men ett eller annet bugget. Skulle hatt 570 poeng tilsammen, men lista viste bare 3 kills og 0 poeng :mad:

Lenke til kommentar

Fikk du dobbelt MM bonus? Jeg har fått dobbelt HS med M95 en gang, men jeg husket ikke å sjekke om jeg fikk dobbelt MM bonus?

 

Fikk en trippel kill, 2 vehicles destryoed på Atacama i dag. Men ett eller annet bugget. Skulle hatt 570 poeng tilsammen, men lista viste bare 3 kills og 0 poeng :mad:

 

Jeg har også blitt snylta for poeng mange ganger. Kommer opp 350 poeng f.eks. men i score viser den 100 maks.

Lenke til kommentar

Fikk dobbelkill med GOL på arica Harbour HC ista. Sto helt på andre sia av kartet :D første gang jeg har fått dobbelkill utenom eksplosiver.

 

Kremt?!?!

 

Spillte squad deathmatch :) Hadde vært umulig med rush da :p

 

@Mrlee, jeg tror ikke jeg fikk dobbel MM bonus?

 

Det er noe rart med poengsummene mine. Jeg trenger 208,999999999992 poeng for å få en sånn vehicle greie :p

Lenke til kommentar

Sånn er min score også av og til :p

Fikk også min første dobbelkill med M24 i sta. Var litt artig, for visste ikke at der sto en bak han jeg sikta på :)

 

Men åssen funker egentlig den 12x scope greia? Forandrer den kun zoomen på org siktet eller? "HUD'en" i siktet blir jo ikke forandret ihvertfall.

Lenke til kommentar

Wow 50cal med magnun ammo er syyykt OP da. :p

 

Forklar? På PC?

 

Sånn er min score også av og til :p

Fikk også min første dobbelkill med M24 i sta. Var litt artig, for visste ikke at der sto en bak han jeg sikta på :)

 

Men åssen funker egentlig den 12x scope greia? Forandrer den kun zoomen på org siktet eller? "HUD'en" i siktet blir jo ikke forandret ihvertfall.

 

Man sikter litt lengre med 12x. Tror 8x eller 10x er vanlig.

 

Jeg har 2 dobbelkill(dobbelheadshot), og ett trippel(!) headshot med M95.

Lenke til kommentar

Sånn er min score også av og til :p

Fikk også min første dobbelkill med M24 i sta. Var litt artig, for visste ikke at der sto en bak han jeg sikta på :)

 

Men åssen funker egentlig den 12x scope greia? Forandrer den kun zoomen på org siktet eller? "HUD'en" i siktet blir jo ikke forandret ihvertfall.

 

Sånn var det med meg og :D

 

Jeg tror den x12 scope greia bare fikser zoomen. Ble litt skuffa når det var et nytt scope, med nytt design, ny HUD, og kansje at man kunne justere zoomen.

Lenke til kommentar

Wow 50cal med magnun ammo er syyykt OP da. :p

 

Nei? Dreper ikke på et skudd på "sniper-range". Og er altfor treg.

 

Ikke på "sniper range" nei, men er fortsatt OP syntes jeg, selv om man spiller på små maps.

 

Åja, du utdypte det her.

Latterlig å si det. 50 cal er ment for å ta ut kjøretøy, penetrere tanks sin armor, og hvis den brukes på mennesker river den av den kroppsdelen den treffer. Det er en MØR, og at den ikke dreper på 1 skudd er faktisk dumt. Men skjønner hvorfor de har gjort den "urealistisk", det er jo ett spill.

Lenke til kommentar

Wow 50cal med magnun ammo er syyykt OP da. :p

 

Nei? Dreper ikke på et skudd på "sniper-range". Og er altfor treg.

 

Ikke på "sniper range" nei, men er fortsatt OP syntes jeg, selv om man spiller på små maps.

 

Åja, du utdypte det her.

Latterlig å si det. 50 cal er ment for å ta ut kjøretøy, penetrere tanks sin armor, og hvis den brukes på mennesker river den av den kroppsdelen den treffer. Det er en MØR, og at den ikke dreper på 1 skudd er faktisk dumt. Men skjønner hvorfor de har gjort den "urealistisk", det er jo ett spill.

 

Du treng ikkje akkurat treffe personen for og drepe han med 50 cal. Innen for ein avstand er lufttrykket dødligt sjølv om kulen ikkje treff kroppen direkte.

Lenke til kommentar

Wow 50cal med magnun ammo er syyykt OP da. :p

 

Nei? Dreper ikke på et skudd på "sniper-range". Og er altfor treg.

 

Ikke på "sniper range" nei, men er fortsatt OP syntes jeg, selv om man spiller på små maps.

 

Åja, du utdypte det her.

Latterlig å si det. 50 cal er ment for å ta ut kjøretøy, penetrere tanks sin armor, og hvis den brukes på mennesker river den av den kroppsdelen den treffer. Det er en MØR, og at den ikke dreper på 1 skudd er faktisk dumt. Men skjønner hvorfor de har gjort den "urealistisk", det er jo ett spill.

 

Du treng ikkje akkurat treffe personen for og drepe han med 50 cal. Innen for ein avstand er lufttrykket dødligt sjølv om kulen ikkje treff kroppen direkte.

 

Bullshit.

 

Har noen sett mythbustersepisoden der du prøvde å knuse glass med er supersonic boom? Ikke akkuratt det samme, men uansett, her er scenarioet.

 

De setter opp to rekker med tynne vinglass, ca 20 cm fra verandre, og fyrer av en .50 cal berret i mellom. Ingen ting skjedde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...