Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+8974354

Noen måte jeg kan unngå å måtte bruke cd? Har problemer med at hver gang jeg har hatt en annen cd i spilleren vil ikke bad company starte, dvd spilleren står bare og durer og jobber. Må skru av dataen i en halv time og deretter legge i cd for at det skal gå...

 

Da jeg installerte fikk jeg opp et valg om jeg ville installere slik at man måtte bruke CD eller ikke

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå 7 kills og et HS med smoke launcher :p

Men bruker du smoken fornuftig? :p

 

Ser svært sjeldent at folk bruker det når de skal leke med MCOM'sene. Gir jo en taktisk fordel får man jo si.

 

Har brukt smoke en del. Er skitbra når jeg skal bevege meg nærmere til fiendens m-com for å plante eller spamme rundt m-com'en etter vi har planta. Tok tilfeldigvis to fi på rad da jeg spamma mot kassa på Isla Inocentes i helga. :p

Lenke til kommentar
Tror svake våpen er mye av grunnen til at folk noober rundt med tooben også.

 

Selvfølgelig er det det. Det het noobtube i Modern Warfare fordi den var irriterende, men man hadde ingen mulighet til å hevde seg med den, ergo det var noobs som ikke kunne håndtere de andre våpnene som løp rundt med den.

 

I Bad Company 2 skal det godt gjøres å hevde seg med et vanlig våpen og folk tyr til eksplosiver isteden. En kollega viste meg en video laget av Dice der de disset Modern Warfare for nade spamming. Skjønte ikke helt hva de ville frem til da nade spamming og noob tubing er mye mer fremtredene i Bad Company 2 enn i Modern Warfare. Spesielt når man som assault eller engineer kan stå på en ammo pack og være kontinuerlig artileri.

 

Dessuten er Carl Gustav mye mer en noobtube i BC2 enn granatkasteren synes jeg.

 

Dersom Dice har tenkt å redusere skaden på M1911 og M60 så synes jeg de går i helt feil retning. Alle våpen bør opp på minimum samme skade som M1911 og M60 synes jeg.

 

Jeg har forresten hygget meg med UAV i helga og tross i at den er veldig artig å slappe av med så er raketten helt udugelig svak. Må mer eller mindre få headshot med den for å drepe.

 

Synes i grunn BC2 er et spill med et enormt bortkastet potensiale. Det er rett og slett uferdig, det kommer ingen patcher, det er ingen mulighet for private servere eller mods. Skjønner ikke at det går an å gjøre så mye feil når man har så mange eksempel å lære av.

 

 

Kunne i grunn ikke sagt meg mer enig. I tillegg synes jeg lydbildet er helt fucka for å si det mildt, det føles som om man spiller med hørselvern eller bomullsdotter i øra, det eneste man hører er dype dominerende lyder (bulder og brak lyder). Jeg blir rett og slett helt sjokkert over hvor dårlig lydbildet er i forhold til COD hvor lyden er krystallklar, supercrisp og veldefinert/balansert.

Lenke til kommentar

 

 

 

Kunne i grunn ikke sagt meg mer enig. I tillegg synes jeg lydbildet er helt fucka for å si det mildt, det føles som om man spiller med hørselvern eller bomullsdotter i øra, det eneste man hører er dype dominerende lyder (bulder og brak lyder). Jeg blir rett og slett helt sjokkert over hvor dårlig lydbildet er i forhold til COD hvor lyden er krystallklar, supercrisp og veldefinert/balansert.

 

 

Alle våpnene på COD er samplet fra et airsoft gevær, bare at de har endret litt på tonene osv.. Føles ihvertfall slik ut..

Eneste våpenet med litt våpenlyd i er vel intervention...

Lenke til kommentar

Lyden er bra her i det minste.

 

Og angående skaden på våpen, om folk spiller litt HC, vil de se hvordan spillet burde vært fra getgo.

Krever litt mer enn bare rush og spam når man dør fortere.

 

Men det er mulig at folk som spiller HC er mer ute etter teamplay som gjør at det føles bedre, ikke godt å si.

Lenke til kommentar

Noen som har smarte idear på korleis få bronse på Light og Water Vehicles?

 

Light vehicles er lettest med en humvee eller den andre bilen som har gønner på taket. Enten det, eller sats på roadkills med ATV. Jeg gjorde sistnevnte og fikk de 10 killsa jeg trengte etter et par runder på Port Valdez. Water Vehicles er lett å ta på første delen av Isla Innocente (Rush). Bruk den båten som har granatkaster, kjør den bort til øya, trykk F2 og skyt granater som en villmann.

Lenke til kommentar

Alltid artig å møte på folk frå diskusjon på ein server :cool: . Eg hadde ei svinbra runde på iDoRY, 17/7 K/D, omtrent 17 fleire kills enn eg brukar å ha :p

Isla inocentes og Valparaiso, muligens arica harbor er dei beste mapsa å spele rush på :D Nelson bay er grusomt.

 

Spelte litt der eg og. Men vart GRUSOMT teamkilla på nelson bay, hadde 90% deaths av teammates...

Lenke til kommentar
Tror svake våpen er mye av grunnen til at folk noober rundt med tooben også.

 

Selvfølgelig er det det. Det het noobtube i Modern Warfare fordi den var irriterende, men man hadde ingen mulighet til å hevde seg med den, ergo det var noobs som ikke kunne håndtere de andre våpnene som løp rundt med den.

 

I Bad Company 2 skal det godt gjøres å hevde seg med et vanlig våpen og folk tyr til eksplosiver isteden. En kollega viste meg en video laget av Dice der de disset Modern Warfare for nade spamming. Skjønte ikke helt hva de ville frem til da nade spamming og noob tubing er mye mer fremtredene i Bad Company 2 enn i Modern Warfare. Spesielt når man som assault eller engineer kan stå på en ammo pack og være kontinuerlig artileri.

 

Dessuten er Carl Gustav mye mer en noobtube i BC2 enn granatkasteren synes jeg.

 

Dersom Dice har tenkt å redusere skaden på M1911 og M60 så synes jeg de går i helt feil retning. Alle våpen bør opp på minimum samme skade som M1911 og M60 synes jeg.

 

Jeg har forresten hygget meg med UAV i helga og tross i at den er veldig artig å slappe av med så er raketten helt udugelig svak. Må mer eller mindre få headshot med den for å drepe.

 

Synes i grunn BC2 er et spill med et enormt bortkastet potensiale. Det er rett og slett uferdig, det kommer ingen patcher, det er ingen mulighet for private servere eller mods. Skjønner ikke at det går an å gjøre så mye feil når man har så mange eksempel å lære av.

 

 

Kunne i grunn ikke sagt meg mer enig. I tillegg synes jeg lydbildet er helt fucka for å si det mildt, det føles som om man spiller med hørselvern eller bomullsdotter i øra, det eneste man hører er dype dominerende lyder (bulder og brak lyder). Jeg blir rett og slett helt sjokkert over hvor dårlig lydbildet er i forhold til COD hvor lyden er krystallklar, supercrisp og veldefinert/balansert.

 

Hahahaha! what?

 

Seriøst, da må du kjøpe nye høytalere eller noe. Fordi MW2, har kinaputtsmell til hångranatslyder, og blåserør med erter i for noen av assault riflene, kontra det BFBC2 har. Det er den beste lyden jeg noensinne har hørt i ett spill. Rart at du kan si dette, da 100% av alle som har anmeldt spillet kommenterer på den fantastiske lyden, og 99,9% av de som spiller det sier det samme.

 

MW2 fanboys har vanskelig for å innrømme at BFBC2 er ett bedre spill, men å gå så langt å si at MW2 har bedre lyd er helt insane syns jeg..

 

Men liker å se at flere å flere av fanboysene til MW2, nå klarer å innrømme at de ikke har noe på BFBC2. Og begynner mer å mer å spille det, like det og lage commentary videoer for spillet.

 

Det eneste jeg skulle ønske var likt som i MW2, er utseende på våpnene. Det er det eneste jeg kan se MW2 gjør bedre, utenom singleplayer delen da. Med MW2s utseende og BC2s lyd på våpnene, hadde det vært helt spinnvilt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...