Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synest no UAV er ganske kraftig. Vertfall på Hardcore srv. Har 400 kills med den. Road Kills er fun, machin gunneren funkere konge på snipere som gjømme seg, menst du bruke missle når du ser ein haug av folk på ein og samme plass.

 

Det som er lurt at du tar campers. Sån at folk som skal plante bomben (Rush) ikkje blir plukket ned av ein snipere som gjømme seg nesten utanfor brettet.

 

Det er meget mulig det bare jeg som suger med den :) Men en ting er sikkert UAV MGen fungerer fjell som anti Heli verktøy. På Atacama desert f.eks. er den glimrende så lenge du holder folk vekke fra basestasjonen ;)

Lenke til kommentar

Jeg koser meg også veldig de gangene jeg får tak i UAV. Det er ingenting som er bedre enn å legge seg så vidt over en fjellside, fyre av en rakett og vente på at den er klar for en ny avfyring. Er fortsatt fryktelig dårlig på brettnavnene, men på "beta-brettet" er det særdeles morsomt å "campe" med UAV.

Lenke til kommentar

Synest no UAV er ganske kraftig. Vertfall på Hardcore srv. Har 400 kills med den. Road Kills er fun, machin gunneren funkere konge på snipere som gjømme seg, menst du bruke missle når du ser ein haug av folk på ein og samme plass.

 

Det som er lurt at du tar campers. Sån at folk som skal plante bomben (Rush) ikkje blir plukket ned av ein snipere som gjømme seg nesten utanfor brettet.

http://battlefieldba...ampers-deserve/

Haha laugh.gif

 

hahah beste XD

Lenke til kommentar

Jeg koser meg også veldig de gangene jeg får tak i UAV. Det er ingenting som er bedre enn å legge seg så vidt over en fjellside, fyre av en rakett og vente på at den er klar for en ny avfyring. Er fortsatt fryktelig dårlig på brettnavnene, men på "beta-brettet" er det særdeles morsomt å "campe" med UAV.

 

Bare vent til du får alternative fire du, det betyr hellfire missil PLUSS maksingevær på UAV :cool:

Lenke til kommentar

Jeg koser meg også veldig de gangene jeg får tak i UAV. Det er ingenting som er bedre enn å legge seg så vidt over en fjellside, fyre av en rakett og vente på at den er klar for en ny avfyring. Er fortsatt fryktelig dårlig på brettnavnene, men på "beta-brettet" er det særdeles morsomt å "campe" med UAV.

 

Bare vent til du får alternative fire du, det betyr hellfire missil PLUSS maksingevær på UAV :cool:

Hehe, har muligheten til det men jeg velger heller den usynlige varianten, framfor å være en flyvende målskive (med maskingevær).

Lenke til kommentar

Når er det man får det? Er i rank 18 nå, og har flydd mye med UAV + drept og ødelagt mange tankser, men har fortsatt ikke machine gun.

 

Et spørsmål til;

Jeg spiller da på 360. Og da jeg kjørte tanks, kunne jeg zoome inn siktet med RB-knappen, men ikke nå lenger. Har det blitt tatt vekk?

 

Btw; Er elsk å skyte ned UAV med recon :D

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Jeg koser meg også veldig de gangene jeg får tak i UAV. Det er ingenting som er bedre enn å legge seg så vidt over en fjellside, fyre av en rakett og vente på at den er klar for en ny avfyring. Er fortsatt fryktelig dårlig på brettnavnene, men på "beta-brettet" er det særdeles morsomt å "campe" med UAV.

 

Bare vent til du får alternative fire du, det betyr hellfire missil PLUSS maksingevær på UAV :cool:

Hehe, har muligheten til det men jeg velger heller den usynlige varianten, framfor å være en flyvende målskive (med maskingevær).

 

Det er veldig gøy når det andre laget ikke aner hva de driver med :-)

Lenke til kommentar

Jeg koser meg også veldig de gangene jeg får tak i UAV. Det er ingenting som er bedre enn å legge seg så vidt over en fjellside, fyre av en rakett og vente på at den er klar for en ny avfyring. Er fortsatt fryktelig dårlig på brettnavnene, men på "beta-brettet" er det særdeles morsomt å "campe" med UAV.

 

Bare vent til du får alternative fire du, det betyr hellfire missil PLUSS maksingevær på UAV :cool:

Hehe, har muligheten til det men jeg velger heller den usynlige varianten, framfor å være en flyvende målskive (med maskingevær).

Så sant så sant, men om noen spotter deg i der du fyrer av en rakett så kan det være kjekt å kunne ta de ut fort med maskingeværet om de fyrer løs på deg fra alle kanter å missilen er på cooldown ^^

Lenke til kommentar

Når er det man får det? Er i rank 18 nå, og har flydd mye med UAV + drept og ødelagt mange tankser, men har fortsatt ikke machine gun.

 

Et spørsmål til;

Jeg spiller da på 360. Og da jeg kjørte tanks, kunne jeg zoome inn siktet med RB-knappen, men ikke nå lenger. Har det blitt tatt vekk?

 

Btw; Er elsk å skyte ned UAV med recon :D

 

Du må bare får poeng i "Veichle" så får du det unlocked etter hvert. Kjørt tanks, stationary, helicopter eller what ever så får du poeng :=) Gå på gadgets and weapons i hoved menyen så ser du hva du trenger for score :O

Lenke til kommentar

Jeg koser meg også veldig de gangene jeg får tak i UAV. Det er ingenting som er bedre enn å legge seg så vidt over en fjellside, fyre av en rakett og vente på at den er klar for en ny avfyring. Er fortsatt fryktelig dårlig på brettnavnene, men på "beta-brettet" er det særdeles morsomt å "campe" med UAV.

 

Bare vent til du får alternative fire du, det betyr hellfire missil PLUSS maksingevær på UAV :cool:

Hehe, har muligheten til det men jeg velger heller den usynlige varianten, framfor å være en flyvende målskive (med maskingevær).

Så sant så sant, men om noen spotter deg i der du fyrer av en rakett så kan det være kjekt å kunne ta de ut fort med maskingeværet om de fyrer løs på deg fra alle kanter å missilen er på cooldown ^^

Joa, men alt.fire utelukker vel også andre perks som f.eks optikk? Fryktelig greit å kunne zoome inn hvis man spiller mer usynlig slik jeg foretrekker.

Lenke til kommentar

Når er det man får det? Er i rank 18 nå, og har flydd mye med UAV + drept og ødelagt mange tankser, men har fortsatt ikke machine gun.

 

Et spørsmål til;

Jeg spiller da på 360. Og da jeg kjørte tanks, kunne jeg zoome inn siktet med RB-knappen, men ikke nå lenger. Har det blitt tatt vekk?

 

Btw; Er elsk å skyte ned UAV med recon :D

 

Du må bare får poeng i "Veichle" så får du det unlocked etter hvert. Kjørt tanks, stationary, helicopter eller what ever så får du poeng :=) Gå på gadgets and weapons i hoved menyen så ser du hva du trenger for score :O

Har jo unlocket alt på vehicles, samt 5 gold stars på tank, og 2 på stationary AT. Burde ha den nå.. Får ta en titt etterpå :)

Lenke til kommentar

Har nå 7 kills og et HS med smoke launcher :p

Men bruker du smoken fornuftig? :p

 

Ser svært sjeldent at folk bruker det når de skal leke med MCOM'sene. Gir jo en taktisk fordel får man jo si.

Svært få har smoke. Ingen ekstra poeng å hente med den, annet en indirekte. Da gidder folk ikke.

Absolutt forståelig, men det er pussig at ingen velger smokes i en situasjon hvor krigføringen er stagnert. Spilte på angripende lag på Valparaiso(?) i går og vi hadde kun en MCOM igjen. MCOM-huset var naturligvis sprengt slik at det var vanskelig å nærme seg uten å bli skutt. I slike tilfeller er det jo fryktelig kjekt å kunne slenge ut 3-4 "røykbokser" for så å plante. Men som du sier, mange folk tenker jo ikke taktisk utøver det å høste poeng.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Noen måte jeg kan unngå å måtte bruke cd? Har problemer med at hver gang jeg har hatt en annen cd i spilleren vil ikke bad company starte, dvd spilleren står bare og durer og jobber. Må skru av dataen i en halv time og deretter legge i cd for at det skal gå...

 

Eg registrerte spelet online, og eg har aldri brukt cden etter det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...