Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-212767

Kan anbefale deg å spille HC i såfall. Der tåler man ikke mange skuddene ;)

Samtidig er det en del ting som ødelegger gameplayet på HC. Friendly fire funker dårlig på sånne spill, ihvertfall når det blir mange spillere, greit å vite hvor mange kuler man har, greit at alle våpnene har skikkelige sikter osv. Kunne godt tenkt meg gameplayet til singelplayerdelen bare at alle våpnene ga litt mer skade. Tror svake våpen er mye av grunnen til at folk noober rundt med tooben også.

 

Jeg kunne ikke vært mere enig.

Lenke til kommentar
Tror svake våpen er mye av grunnen til at folk noober rundt med tooben også.

 

Selvfølgelig er det det. Det het noobtube i Modern Warfare fordi den var irriterende, men man hadde ingen mulighet til å hevde seg med den, ergo det var noobs som ikke kunne håndtere de andre våpnene som løp rundt med den.

 

I Bad Company 2 skal det godt gjøres å hevde seg med et vanlig våpen og folk tyr til eksplosiver isteden. En kollega viste meg en video laget av Dice der de disset Modern Warfare for nade spamming. Skjønte ikke helt hva de ville frem til da nade spamming og noob tubing er mye mer fremtredene i Bad Company 2 enn i Modern Warfare. Spesielt når man som assault eller engineer kan stå på en ammo pack og være kontinuerlig artileri.

 

Dessuten er Carl Gustav mye mer en noobtube i BC2 enn granatkasteren synes jeg.

 

Dersom Dice har tenkt å redusere skaden på M1911 og M60 så synes jeg de går i helt feil retning. Alle våpen bør opp på minimum samme skade som M1911 og M60 synes jeg.

 

Jeg har forresten hygget meg med UAV i helga og tross i at den er veldig artig å slappe av med så er raketten helt udugelig svak. Må mer eller mindre få headshot med den for å drepe.

 

Synes i grunn BC2 er et spill med et enormt bortkastet potensiale. Det er rett og slett uferdig, det kommer ingen patcher, det er ingen mulighet for private servere eller mods. Skjønner ikke at det går an å gjøre så mye feil når man har så mange eksempel å lære av.

Lenke til kommentar

Patcher kommer, de bare jobber litt med dem.

 

Raketten på UAVen er ment for å ta ut kjøretøy - og det fungerer den fint til, iallefall på hardcore. MGen til folk (naturligvis). Men så er MGen på UAVen også svak da :)

 

Generellt mer skade på våpnene hadde vært tingen ja. slik det er nå er vanilla ikke gøy i det heletatt når man må treffe 4-5 ganger i brystet eller flere ganger i hodet med f.eks AN-94 for å drepe. - Jepp, stillte meg opp bak en inteanende fyr, tok meg godt tid til å sikte innn og tror dere ikke fyren overlevde?

Lenke til kommentar

aaahhh.. Har ikke fått spillt BC2 på over en uke nå. :(

Flyttet ut forrige helg, og har ikke fått internett i leiligheta mi enda pga. at det har vært ferie. Satser på at jeg får internett idag, og daaa skal jeg spille livskiten ut av meg. :D

Lengste uken jeg har hatt på mange år tror jeg. Fy faen så kjedeligt det er uten internett. xD

Lenke til kommentar

Jeg driver og spiller på klanserveren vår - og den er jo tom, så jeg driver å tar over m-com stations. Får masse poeng;D

Whaat? Må det ikke være en reell kamp (aka 1 spiller på hver lag) for at man skal få poeng? Jeg sullet rundt på en tom server en gang mens jeg sprengte diverse stash og "stjal" flagg uten å få et eneste poeng. Tror jeg da.

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Jeg driver og spiller på klanserveren vår - og den er jo tom, så jeg driver å tar over m-com stations. Får masse poeng;D

Whaat? Må det ikke være en reell kamp (aka 1 spiller på hver lag) for at man skal få poeng? Jeg sullet rundt på en tom server en gang mens jeg sprengte diverse stash og "stjal" flagg uten å få et eneste poeng. Tror jeg da.

Nei av en eller annen idiotisk grunn så kan man kuke rundt alene å tjene poeng.

 

Kan hende du ikke var på en ranked server da...

Lenke til kommentar

hva er egentlig greia med at man ikke får 100 poeng for å sprenge en tanks hvis den er tom?

tanksen kommer kjørende og jeg skyter 1-2-3 CG på den.

etter nr 2 treffer og jeg må reloade, rømmer de tanksen.

når den 3dje da treffer får jeg ikke 100 poeng.

 

why?

 

edit: jeg sovna 22:30 i går, så ingen gaming på meg :)

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Synest no UAV er ganske kraftig. Vertfall på Hardcore srv. Har 400 kills med den. Road Kills er fun, machin gunneren funkere konge på snipere som gjømme seg, menst du bruke missle når du ser ein haug av folk på ein og samme plass.

 

Det som er lurt at du tar campers. Sån at folk som skal plante bomben (Rush) ikkje blir plukket ned av ein snipere som gjømme seg nesten utanfor brettet.

Lenke til kommentar

Prøvde G3 for første gang i går kvell, vet ikke hvor lenge jeg har hatt den. Hvilken lvl er det vi får den på ?

 

Uansett.. jeg liker den :) Treffsikker og kraftig, sammen med CG2 så blir d liv :p

 

Er forresten spiller : CodeX

Og er som regel på 32 players serverene til Battlefield.no

Endret av b00n
Lenke til kommentar

Synest no UAV er ganske kraftig. Vertfall på Hardcore srv. Har 400 kills med den. Road Kills er fun, machin gunneren funkere konge på snipere som gjømme seg, menst du bruke missle når du ser ein haug av folk på ein og samme plass.

 

Det som er lurt at du tar campers. Sån at folk som skal plante bomben (Rush) ikkje blir plukket ned av ein snipere som gjømme seg nesten utanfor brettet.

http://battlefieldbadass.com/videos/view/what-all-campers-deserve/

Haha :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...