Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-212767

Det jeg har å si til BF BC2 etter å ha spilt det til rank 26ish er at det er et GENIALT spill med noen enkle men vesentlige unntak:

-Folk tåler ca. 30% for mye, å skyte 5-6 skudd med en M416 i brystet på en fyr BØR drepe han.

-Server Browseren SUGER. Jeg skjønner ikke hvor vanskelig det kan være å lage en like kjapp browser som de har brukt i CS Source, evt. en blanding mellom CSS browser og CoD MW2 (med party invite).

-Mangler en drøss med filter options i Browse Servers.

-"Play Now" funksjonen er IKKE mye gjennomtenkt. Hvor sprengt er det ikke å trykke play now å så få spm. om passord? Du får ikke en gang vite navnet på serveren den har funnet. Hvordan skal man da vite passordet? I tilegg er det for dårlig at man får "server is full" når man trykker play now, burde være lett for DICE å legge inn en funksjon som gjør det slik at den søker videre om en server er full.

 

Ellers er dette et supergøy spill med mye moro! =) Gleder meg aller mest til Battlefield 3, ettersom Battlefeld 2 er det spille jeg har spilt mest i mitt liv omtrent :p

Lenke til kommentar

Smileyen er for det er alltid hyggelig og spille med andre her inne::)

Vet ikke om jeg drepte deg :tease:

Vansklig og si om du var flink siden jeg spilte imot deg :hrm:

 

Har ikke fått noe inv. ennå nei:(

 

nicket er Nooki

 

Merkeleg har sendt deg invite. Har du prøvd og login på nytt?

Lenke til kommentar

Kan anbefale deg å spille HC i såfall. Der tåler man ikke mange skuddene ;)

Samtidig er det en del ting som ødelegger gameplayet på HC. Friendly fire funker dårlig på sånne spill, ihvertfall når det blir mange spillere, greit å vite hvor mange kuler man har, greit at alle våpnene har skikkelige sikter osv. Kunne godt tenkt meg gameplayet til singelplayerdelen bare at alle våpnene ga litt mer skade. Tror svake våpen er mye av grunnen til at folk noober rundt med tooben også.

Lenke til kommentar

Kan anbefale deg å spille HC i såfall. Der tåler man ikke mange skuddene ;)

Samtidig er det en del ting som ødelegger gameplayet på HC. Friendly fire funker dårlig på sånne spill, ihvertfall når det blir mange spillere, greit å vite hvor mange kuler man har, greit at alle våpnene har skikkelige sikter osv. Kunne godt tenkt meg gameplayet til singelplayerdelen bare at alle våpnene ga litt mer skade. Tror svake våpen er mye av grunnen til at folk noober rundt med tooben også.

 

Friendly fire har aldri vært ett problem så lenge jeg har spillt på HC servere. Og FF var sjeldent ett problem i BF2 heller, eller de forriggående versjonene. Det begrenser også tube spamming litt fordi du ikke kan være like sikker på å ungå negative konsekvenser.

 

Grøss, uten ammocounter må man jo telle skuddene! gruuusomt.

 

At MG36 ikke har skikkelig sikte i HC modus er en bug, og det skal patches.

 

Svake våpen i vanilla er det som gjør at HC er så mye bedre. - det beste hadde nok vært en mellomting når det gjelder skademodellen, men jeg må si at jeg blir godt vandt til å være "usynlig" for 3d spotting om minimap :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...