Natrich Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Alternative betaklienter finner dere her! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Captn og alle dere andre som snart får fila ned på pcen, vær litt hyggelige, hjelp deres kjære forumkamerater og seed så alle kan få glede av spillet fortest mulig, ikke vær så veldig ego... Hm vet ikke helt om jeg skal gidde fortsette downloaded fra spelltorrents.. hva om det er mass effect?! Kommer til å sprenge en hel by... Alle linkene som EA linker til er overloada Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Captn og alle dere andre som snart får fila ned på pcen, vær litt hyggelige, hjelp deres kjære forumkamerater og seed så alle kan få glede av spillet fortest mulig, ikke vær så veldig ego... Tror ikke seeding er det første mange tenker på når man skal få spilt online Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Kjeft Captn, du seeder vel ? ligger på 40kB/s Ofc not xD Men hjelper meg ikke mye uansett...: Kjenner jeg min egen flaks så får jeg vell ikke nøkkelen min før neste uke elns... Har du ikke serial? Nei, bestilte fra Eagames store istad men har ikke fått enda ^^ Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 3 min gjennstår! skal egentlig gjøre lekser, men får pokker ikke konsentrert meg en dritt. En anmerkning er ikke så farlig Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Captn og alle dere andre som snart får fila ned på pcen, vær litt hyggelige, hjelp deres kjære forumkamerater og seed så alle kan få glede av spillet fortest mulig, ikke vær så veldig ego... Hm vet ikke helt om jeg skal gidde fortsette downloaded fra spelltorrents.. hva om det er mass effect?! Kommer til å sprenge en hel by... Alle linkene som EA linker til er overloada Hmm, nei det er ikke godt å si. Må vel nesten bare prøve? Håpe på det beste! eXtreme-501: Kommer til å lagge litt bra heftig uansett, så var er problemet med litt mer lagg? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg lastet ned fra speltorrents. Funker som bare faen den. Seeder stødig med 2.5 MB/s nå Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Hadde jeg bare hatt beta keyen nå så... Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Når jeg skal registrere meg på badcompany2 siden, så står det: Country not valid? Noen andre som får dette? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Hadde jeg bare hatt beta keyen nå så... Men da seeder du vel? Tror jeg selv snart setter meg ned i godstolen og spiller på xbox Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Kan ikke noen av dere bare lage en torrent og slenge opp her? Så har vi en lokal torrent Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 BFBC2_PC_ClosedBeta_RC1_511270_Client.zip.torrent dette ER betaen, drit i om det ikke er 1,5 GB det er en zip fil = derav 1,42 GB innstalerer betaen nå Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 syntes nesten det er litt rart at Steam ikke har nok kapasitet Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 woot! installerer nu! Seeder med 200kb+/- Lenke til kommentar
Intellio Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Kan ikke noen av dere bare lage en torrent og slenge opp her? Så har vi en lokal torrent indeed Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) BFBC2_PC_ClosedBeta_RC1_511270_Client.zip.torrent dette ER betaen, drit i om det ikke er 1,5 GB det er en zip fil = derav 1,42 GB innstalerer betaen nå Greit skal fortsette og seede på min Seeder på 4MB/s så nå får dere være fornøyd Endret 28. januar 2010 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
Intellio Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 BFBC2_PC_ClosedBeta_RC1_511270_Client.zip.torrent dette ER betaen, drit i om det ikke er 1,5 GB det er en zip fil = derav 1,42 GB innstalerer betaen nå Greit skal fortsette og seede på min Seeder på 4MB/s så nå får dere være fornøyd Du har vel ikke så mye annet å gjøre ^^ ? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 da snakkes vi, skal spille nå Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Føler at denne tråden fort kan overgå mw2 tråden i antall innlegg:) Endret 28. januar 2010 av Daxen Lenke til kommentar
Reacto Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Seed på speeltorrents torrenten ^^ I stad var jeg opp i 450 k/Bs men den går helt ned til 20 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå