Cortinarius rubellus Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Joda Theking, enig i den. Men når du ser folk bruker den som den skulle vært en pistol :!: da blir det bare latterlich. Noen som skal spille i kveld\natt forresten? Endret 5. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg er med på og game i kveld/natt. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 noen av forumrottene som skal spille i kveld? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Eg kan gjerne spele frå 11-tida og utover. Add Svelemoe in game. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 kaller meg Nooki så gjerne legg meg til Er ikke noe supergod...utenom på de beste dagene Spiller det laget trenger. Har ikke noen favoritt lengre synns alle klassene har sine artige og gode sider. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 MEN i kveld tar vi HC med en gang. Lei av at engi er underpowered med SMG og at medic er så whore... Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 WTF?! Er det ingen her som skal lide under skole/jobb-dagens horrible prøvelser? Jeg ligger og sover i dyp søvn klokka elleve, og da skal dere SPILLE?! Ja, jeg misunner dere. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Sitter uansett oppe til klokka 2 jeg :S Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) jeg fikk ikke sove i går natt, så vet ikke hvor lenge kroppen min varer i dag. ja, jeg sliter veldig med søvnen min har jobb i morra, begynner kl 15:00. så ingen hastverk for min del Endret 5. april 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Sitter uansett oppe til klokka 2 jeg :S Øynene mine blir som grøt hvis ikke jeg legger meg klokka ti. Må opp klokke kvart over seks pga den jævla drittbussen. Hm. Sykler i morgen. Jeg sier ikke nei til å sykle i tre varmegrader! Hater buss. Endret 5. april 2010 av Norvegisk Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Kan ikke spille idag, da det er skole i morgen Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Sitter uansett oppe til klokka 2 jeg :S Øynene mine blir som grøt hvis ikke jeg legger meg klokka ti. Må opp klokke kvart over seks pga den jævla drittbussen. Hm. Sykler i morgen. Jeg sier ikke nei til å sykle i tre varmegrader! Hater buss. Jeg sover på bussen. 20 minutter hjelper på morann det Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) jeg fikk ikke sove i går natt, så vet ikke hvor lenge kroppen min varer i dag. ja, jeg sliter veldig med søvnen min har jobb i morra, begynner kl 15:00. så ingen hastverk for min del Jeg sliter ikke med søvnen før de dumme skjærene kommer tilbake. Om sommeren så pleier de å bråke i hagen (1 meter unna meg) og skråle og ødelegge søvnen i de siste minuttene før jeg må stå opp. Tah peinz!! Sitter uansett oppe til klokka 2 jeg :S Øynene mine blir som grøt hvis ikke jeg legger meg klokka ti. Må opp klokke kvart over seks pga den jævla drittbussen. Hm. Sykler i morgen. Jeg sier ikke nei til å sykle i tre varmegrader! Hater buss. Jeg sover på bussen. 20 minutter hjelper på morann det Mja, mjo... men det funker liksom ikke nå lenger, når det er lyst om morran. Og dessuten er bussen så full som en beholder med komprimert gass. Endret 5. april 2010 av Norvegisk Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Kjøp deg ett luftgevær, så skal du se at det blir slutt. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Kjøp deg ett luftgevær, så skal du se at det blir slutt. Mamma liker ikke tanken på at jeg skal få softgun engang. Men EN DAG! Snømann, softgun, ketchup-pose i snømann, pang pang, spruuuut. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Kan kanskje spele igjen. Har ikkje tog før kl 6 om morgoen Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Er med på å spille utover fra kl.22.30 add: frecjoha Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 JAAAAAA. Fikk tak i den gamle konton min på steam. Navn: Labot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå