Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tydeligvis fått det kjente kræsjproblemet :( Kommer meg inn på en server og får spille en liten stund, så lukker spillet seg plutselig.

 

Er det noen løsning for dette problemet?

 

Kjøpte BFBC2 gjennom steam og kjører det på en ny bærbar med specs:

i7-720QM

4 GB RAM

ATi 5650

 

Har funket knirkefritt i snart en uke nå, så skjønner ikke hvorfor problemet dukket opp sånn plutselig.

 

EDIT:

Spillet kræsjet nettopp hele PC'en for andre gang :mad:

Her er feilmeldingen jeg fikk når den hadde restartet

 

Problemsignatur:

Navn på problemhendelse: BlueScreen

OS-versjon: 6.1.7600.2.0.0.768.3

ID for nasjonal innstilling: 1044

 

Tilleggsinformasjon om problemet:

BCCode: 24

BCP1: 00000000001904FB

BCP2: FFFFF8800353F768

BCP3: FFFFF8800353EFC0

BCP4: FFFFF880014D1DAC

OS Version: 6_1_7600

Service Pack: 0_0

Product: 768_1

 

Filer som bidrar til å beskrive problemet:

C:\Windows\Minidump\040510-25880-01.dmp

C:\Users\Asgeir\AppData\Local\Temp\WER-40357-0.sysdata.xml

 

Les vår personvernerklæring på Internett:

http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0414

 

Hvis personvernerklæringen på Internett ikke er tilgjengelig, kan du lese personvernerklæringen frakoblet:

C:\windows\system32\nb-NO\erofflps.txt

 

Endret av Bjorkizz
Lenke til kommentar

Hoi, dere som spiller på pc. Hvor mange pleier det å være på en server? Altså, spiller dere ofte på servere med 50 stykker samtidig (om det er mulig da), eller er det med 24 stykker?

 

Det er maks 32 på pc. Har ikkje sett srv med høgre kapasitet.

 

 

Det vanlige er 32 eller 16. Har også sett 10, altså 5 mann på hver side.

 

 

Selv pleier jeg å spille på servere med 24 stykker.

 

 

jeg spiller helst på servere med 32 spillere. Mere "liv og røre" for å si det sånn.

 

Ok. Lurte kanskje på om det var noe ala 50 stykker i en kamp. Og i hc ville jeg ikke vært overraska om det da hadde stinka random gl og random granat og random cg på en og samme tid. :cool:

 

Men jeg har merka meg at noen av dere har noe imot cg og glauncher og sånn. Hvorfor? Og hvis noen har noe å svare på det spørsmålet, kan dere også si om dere har spilt modern warfare 2?

Endret av Norvegisk
Lenke til kommentar

Det tar mye lengre tid å "putte" huet dems full av smg skudd enn å bare skyte en rakett med CG, da dør du før du rekker å blinke, derfor folk hater den og noobtube.

Selv bruker jeg CG på arica harbour for å skyte ned tanks, og på isla for å skyte ned alle helikoptere som skyter med black hawken, hender jo også jeg bruker den på folk når jeg må reloade primary våpen eller de er altfor langt unna, men har sluttet å misbruke det siden det er feigt. Bruker også smoke launcher nå fremfor grenade siden det er mye lettere å snike seg til bomben :cool:

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Jeg bruker CG med den ekstra rakett speccen slik at jeg får 8. Stort sett går de på helikoptere, tanks o.l. og hvis jeg kommer meg bak folk så skyter jeg de i ryggen med CG. Andre bruksområder er suppressing fire, eller hvis jeg ser en "bunch" med folk stående ett sted så sender jeg en avgårde. Det er dog aldri slik at jeg gjør sånn som enkelte, at jeg faktisk har den fremme når jeg løper mot fienden. Da har jeg heller oppe smgen, tømmer den og bruker CG som last resort.

Lenke til kommentar

Skjønte plutselig hvorfor alle folka her bruker CG istedenfor AT136-greia ... Jeg hater den nå. Kosta meg livet tre ganger at jeg må stå og styre den hele tiden for at den ikke bare skal svinge feil vei! ARGH!

Fra nå av blir det cg. :mad:

 

@Skrujernet

Skjønner overhodet ikke hva du mener med at de misbrukes. Jeg blir bare drept av cg av og til jeg. VELDIG av og til. Jeg ble drept av en fyr med cg fire ganger på en kamp, men den er jo ikke op pga det.

Spiller du på pc? Kanskje det er mer bruk av cg på pc...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...