Skrujernet Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 helvettes. Er drit sur nå. En jævla healer på Battlefield.no sine servere, som drepte meg 1 gang for så å resse meg igjen. Klikket helt for meg så jeg tok han ned, tok kit'et og drepte han ca. 10 gang og resset. Etter på poengterte jeg hvor jævle dumt det var, også ble jeg kicket. Tydeligvis kanskje han var admin? Skulle trodd de var helt tette i pappen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Nei. Du er tett i pappen som tror du kan teamkille folk 10 ganger uten å bli sparket ut. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 +1 Skal du spille hc må du bare svelge noen kameler og tåle et par deaths som må komme. Det er tonnevis av idioter, å i kaoset er det raskt at en 40mm lander i trynet ditt. Evt at 12årig medic bruker deg som en Pinatã. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Men han her gjorde det med vilje, for å få poeng. Så han gjøre det med ett par til. Så da gikk dråpen. Han måtte få kjenne sin egen medesin. Man dreper ikke ved en feiltagelse når man bare står med team-mates. Og Hyrlen, hvem har snakket om noen 40mm? Om du skal kritisere meg, hold deg til medicen som skøyt meg i ryggen. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 vil takke store og små for i aften. skal vi lage en liten uoffesiell guild? bare kalle den hw.no eller folk. møtes 1-2 ganger i uka for å nerde:) Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Den er greit. Måtte stikke litt tidlig isted, men det var morsomt de rundene det varte Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 da var min første platinum i hus:) fikk den på CG .... Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 jeg er med på uofisiell guild navn ingame er den samme som her: Borbra bare å adde meg Lenke til kommentar
dredg Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 da var min første platinum i hus:) fikk den på CG .... Jeg blir kvalm.... Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) da var min første platinum i hus:) fikk den på CG .... Jeg blir kvalm.... 40% CG 60% SMG Endret 5. april 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 hva er egentlig forskjellen mellom UMP-45 og AKS-74U med unntak av AKS har litt høyere "rate of fire". Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Når jeg trodde dere sa spille på kvelden, trodde jeg dere mente kvelden og ikke natta:) var på ved 21 tida men ingen spilte da. Skal dere spille ikveld? Da mener jeg ikveld og ikke natt. Imorgen er tross alt arbeidsdag:( Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) helvettes. Er drit sur nå. En jævla healer på Battlefield.no sine servere, som drepte meg 1 gang for så å resse meg igjen. Klikket helt for meg så jeg tok han ned, tok kit'et og drepte han ca. 10 gang og resset. Etter på poengterte jeg hvor jævle dumt det var, også ble jeg kicket. Tydeligvis kanskje han var admin? Skulle trodd de var helt tette i pappen Hvis du teamkiller en 10 ganger på rad, så har du fortjent å bli kicka . Folk som teamkiller med vilje tar admin seg av. Endret 5. april 2010 av ronron25 Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Når jeg trodde dere sa spille på kvelden, trodde jeg dere mente kvelden og ikke natta:) var på ved 21 tida men ingen spilte da. Skal dere spille ikveld? Da mener jeg ikveld og ikke natt. Imorgen er tross alt arbeidsdag:( tror det eventuelt skjer på impuls gi meg ditt ingame nick så adder jeg deg. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hvordan får man "platinum" ? Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Hvordan får man "platinum" ? 1000 kills med et våpen, altså den 10`ene gullstjerna blir en platinum star. Endret 5. april 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hvordan får man "platinum" ? 1000 kills med et våpen, altså den 10`ene gullstjerna blir en platinum star. 1000 kills med rifler, smg's osv 500 med pistoler, noobtuge, cg, håndgranat osv. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Men han her gjorde det med vilje, for å få poeng. Så han gjøre det med ett par til. Så da gikk dråpen. Han måtte få kjenne sin egen medesin. Man dreper ikke ved en feiltagelse når man bare står med team-mates. Og Hyrlen, hvem har snakket om noen 40mm? Om du skal kritisere meg, hold deg til medicen som skøyt meg i ryggen. Selvfølgelig gjorde han det med vilje, sikkert en russer. Men du er ikke dommer og jury, om du gjør det samme med han fortjener dere begge kickban. Jeg snakket generelt om HC servere og syting over teamkills der. Så du at jeg nevnte deg med et eneste ord? At du føler deg truffet, vel kanskje det var noe i det. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Kan bli spennende dette og spele som ein clan lignande. Må nett passe på at eg får tid til lekse før eksamen Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hoi, dere som spiller på pc. Hvor mange pleier det å være på en server? Altså, spiller dere ofte på servere med 50 stykker samtidig (om det er mulig da), eller er det med 24 stykker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå