Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

helvettes. Er drit sur nå. En jævla healer på Battlefield.no sine servere, som drepte meg 1 gang for så å resse meg igjen. Klikket helt for meg så jeg tok han ned, tok kit'et og drepte han ca. 10 gang og resset. Etter på poengterte jeg hvor jævle dumt det var, også ble jeg kicket. Tydeligvis kanskje han var admin? Skulle trodd de var helt tette i pappen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men han her gjorde det med vilje, for å få poeng. Så han gjøre det med ett par til. Så da gikk dråpen. Han måtte få kjenne sin egen medesin. Man dreper ikke ved en feiltagelse når man bare står med team-mates.

 

Og Hyrlen, hvem har snakket om noen 40mm? Om du skal kritisere meg, hold deg til medicen som skøyt meg i ryggen.

Lenke til kommentar

helvettes. Er drit sur nå. En jævla healer på Battlefield.no sine servere, som drepte meg 1 gang for så å resse meg igjen. Klikket helt for meg så jeg tok han ned, tok kit'et og drepte han ca. 10 gang og resset. Etter på poengterte jeg hvor jævle dumt det var, også ble jeg kicket. Tydeligvis kanskje han var admin? Skulle trodd de var helt tette i pappen

Hvis du teamkiller en 10 ganger på rad, så har du fortjent å bli kicka :yes:. Folk som teamkiller med vilje tar admin seg av.

Endret av ronron25
Lenke til kommentar

Når jeg trodde dere sa spille på kvelden, trodde jeg dere mente kvelden og ikke natta:)

var på ved 21 tida men ingen spilte da. Skal dere spille ikveld? Da mener jeg ikveld og ikke natt. Imorgen er tross alt arbeidsdag:(

tror det eventuelt skjer på impuls :)

gi meg ditt ingame nick så adder jeg deg.

Lenke til kommentar

Men han her gjorde det med vilje, for å få poeng. Så han gjøre det med ett par til. Så da gikk dråpen. Han måtte få kjenne sin egen medesin. Man dreper ikke ved en feiltagelse når man bare står med team-mates.

 

Og Hyrlen, hvem har snakket om noen 40mm? Om du skal kritisere meg, hold deg til medicen som skøyt meg i ryggen.

Selvfølgelig gjorde han det med vilje, sikkert en russer. Men du er ikke dommer og jury, om du gjør det samme med han fortjener dere begge kickban.

 

Jeg snakket generelt om HC servere og syting over teamkills der. Så du at jeg nevnte deg med et eneste ord? At du føler deg truffet, vel kanskje det var noe i det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...