Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ohh yeahh, teh leet

IKKE skills å sitte i kanten av mappet og campe med sniper.

er så mye mer til recon classen enn bare det .....

men til dere som faktisk får til å fly med heli.

hvordan har dere configurert kontrollene?

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

ohh yeahh, teh leet

Scooren er generelt ikke leet uansett xP

Lenke til kommentar

ohh yeahh, teh leet

Jeg har bare på default, og så bruker jeg kun høyre spaken (R3) til å styre, av og til l3 i nødsituasjoner.

Forresten synes jeg det var nice stats han hadde. Ingen her kan vite om han satt i utkanten og var såkalt "lame sniper".

Lenke til kommentar

han hadde 14 kills. 14 * 50 = 700. Da fikk han 90 poeng av å hjelpe teamet, f.eks spotting, eller assist. Jeg tror ingen av de 90 poenga var å defende eller angripe M-Coms

Som sniper kan noen av de poengene sitte i headshoots og marketsman headshots.

Lenke til kommentar

fikk de killsa av å defende flagget jeg sto rett ved, hjalp team-matesa som sto nede ved huset der ved å skyte alt hostile som kom inn og de angrep og angrep hele tia. Herregud for noen sytekopper dere er :tease: trommer konstant på q men det virker veldig bugga det spotte-systemet, noen ganger funker det med en gang, andre ganger får jeg ikke spotta uansett hva jeg gjør..

Lenke til kommentar

Forresten synes jeg det var nice stats han hadde. Ingen her kan vite om han satt i utkanten og var såkalt "lame sniper".

vel, han står på kanten av mappet med en sniper rifle.

1 + 1 blir som regel 2.....

Så sånn generelt, hvis en fyr står i utkanten av et brett i et screenshot betyr det at han gjør det hele runden?

Jeg synes faktisk det er nyttig å bevege meg i utkanten av White Pass, men det betyr ikke at jeg ikke hjelper laget med motion mines og c4. Det gjør bare at jeg kan, i en støre grad, bevege meg usett, istedenfor å bli plaffa ned av en medic i et husa.

I det hele tatt vil jeg fram til at det kan virke veldig "tatt ut av løse lufta". Men men, jeg er ikke akkurat noen mester i diktanalyse på skolen heller, da.

Ja, og f(x)=3x/(x-2) er en funksjon, og gir mange løsninger, avhengig av hva x er.

Lenke til kommentar

Det er ingenting som gjer meg meir forbanna enn jævla idiotar som står og ventar på chopperet rett etter dei flaug det ut mot 2 tanks og blei skutt ned på tre sekund. Så toppa dei idiotien med: "Go away, its our chopper" Fem dritungar som står der når dei kunne ha bidratt til spelet!! Fy faen kor forbanna eg blir!

Slik idioti burde vore forbudt. Det hjelper faen ikkje mykje om meir enn halve laget skal stå og gjere ingenting imens vi blir eigd av 10 rambo-medics med M60.

Lenke til kommentar

Du sto ganske så langt fra det eneste flagget som dere eide og uten en squad, derfor tenkte vi at du var en enslig lone wolf sniper

Var lone-wolf og løp litt tilbake for å ta screen uten å bli fragga. Jeg sto oppå den snøhaugen ved huset og hadde dueller med folk nede og passa på gutta som holdt huset med flagget. de fleste killsa mine var ikke mer enn 30-40 meter unna.

noen som har lyst til å game i natt forresten? Hadde vært gøy med noen som liker å spille skikkelig taktisk med voice osv.

kan man adde friends i spillet? steam funker ihvertfall dårlig for invites/se hvilke games venner er i osv.

Det hjelper faen ikkje mykje om meir enn halve laget skal stå og gjere ingenting imens vi blir eigd av 10 rambo-medics med M60.

Er da du skulle hatt sniper-cover fra meg :tease:

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar

Man kan gjøre nytte for seg samme hva slags klasse man spiller. Men jeg spillte med noen folk for et par dager siden. Udugelig gjeng. Halve laget forstod tilsynelatende ikke hva de skulle gjøre. Den andre halvparten satt så langt bak de kom og snipet (uten å treffe noe i det hele tatt). De som var elendige, men forsøkte å gjøre nytte for seg lot jeg være i fred. Sniperne ble innhyllet i et røykteppe til de ble tvunget nærmere. :)

Lenke til kommentar

CPU'en klarer seg fint. Men først og fremst må du oppgradere skjermkortet. Kanskje til Radeon 5770 eller 5850.

CPU'en er litt svak i spillet, men som sagt, klarer den seg fint tror jeg.

Spillet er ganske cpu krevende, så du bør ihvertfall klokke den opp litt.

Eller bytte med en firekjerner quad core prosessor iom at spillet utnytter mange kjerner om mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...