Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

You see, Häyhä not only passed out long-range silent death to anyone with a red star on his hat, but he did it without the aid of a telescopic sight. He preferred to use the rifle's regular iron sights because it allowed him to present a smaller target, and because several of the commie snipers he moked out were given away by a glint of light reflecting off the lenses of their scopes.

 

 

Throughout the war, Häyhä raked in a total of 505 confirmed sniper kills (in some sources he is credited with 542). On top of this, he also mowed down two hundred men with a Suomi 9mm submachine gun, bringing his total kill count to over 700 men in under 100 days.

 

Men når vi snakker folk som virklig tar av:

http://www.badassoftheweek.com/onoda.html

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Dere som fortsatt sliter med ctd og andre problemer så har jeg kanskje en løsning. Dette gjelder kun de som har en high end pc.

I Settings fila di, nest siste linje:

 

RenderAheadLimit=2

 

Bytt 2 tallet til 0

 

RenderAheadLimit=0

 

Har enda ikke opplevd ctd og spillet er mye mer smooth.

 

Fungerte for meg

 

NB Har opplevd at pcn ctd når jeg får en windows update. Har skrudd av det å søker manuelt senere

Lenke til kommentar

En ting som irriterer vettet av meg er revive-kåte medics som reviver bare for XP, uten å se om jeg faktisk er trygg når jeg popper frem igjen rett foran 2 fiender som peprer meg ned igjen med en gang.

 

Jeg sitter ofte bare og håper på at ingen skal revive meg så jeg får byttet class. Også kommer det en peis *BZZZ* revived! "Neiiiiiiiiiiiiiiii".

Lenke til kommentar

Argh, irriterende... I natt gikk jeg inn på en tom rush server på Isla Con(ja..øø)sdasddes og lærte meg å fly helikopter. Holdt vel på en 10 minutter eller noe til det kommer en fjonball inn. Jeg fortsetter å fly i sirkel rundt den første øya, siden jeg har lyst til å lære meg å fly. Og fjotten skyter meg ned. Prøver forgjeves å snakke til han men han fortsetter å skyte meg ned. Var bare oss innpå serveren og jeg gjorde ingenting annet enn å fly....

Lenke til kommentar

Lol, singleplayer er jo enda mere irriterende enn multiplayer. I single blir jeg også poppa av enemies jeg ikke ser hele tiden, bare at her er de scriptet så jeg vet hvor de står neste gang jeg reloader. Helt til jeg blir poppa av scripta enemies fra et anna sted 2 minutter senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...