Kasp0me Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Noen som blir med på å skape en god squad? Jeg er en fast medic som gjør en god jobb. Rask på healing og medkit'n er alltid ute. Er IKKE en m60 hoe. Digger G36<3 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Noen som blir med på å skape en god squad? Jeg er en fast medic som gjør en god jobb. Rask på healing og medkit'n er alltid ute. Er IKKE en m60 hoe. Digger G36<3 Da går jeg ut i fra at du ikke vil spille med folk som bruker m60? Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Uff sliter så ille med masse buggs i dette spillet, ATi og DICE til sammen kan virkelig bli en håndfull. Skulle ønske man kunne spille med mus/tastatur på konsoll så man hadde sluppet denne PC dritten. http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprodukt%2fprdinfovnet.aspx%3fplid%3d124444&plid=124444 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Noen som blir med på å skape en god squad? Jeg er en fast medic som gjør en god jobb. Rask på healing og medkit'n er alltid ute. Er IKKE en m60 hoe. Digger G36<3 Da går jeg ut i fra at du ikke vil spille med folk som bruker m60? På teamet? Samma det vel? Saken er at teamet skal bestå av 1 av hver gruppe. feks: 1 Engineer, 1 medic, 1 assault, 1 recon see? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 2 medics er win-win. Jeg er med på å mekke en squad senere i kveld (om jeg får bli med) Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 2 medics er win-win. Jeg er med på å mekke en squad senere i kveld (om jeg får bli med) Deal! Bare å bli med! Har en kamerat som er noobtuber assault. Vet ikke om jeg vil ha han med, men han spiller aktivt Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 heter ritzX. Det er bare og legge meg til Lenke til kommentar
dredg Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Uff sliter så ille med masse buggs i dette spillet, ATi og DICE til sammen kan virkelig bli en håndfull. Skulle ønske man kunne spille med mus/tastatur på konsoll så man hadde sluppet denne PC dritten. http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprodukt%2fprdinfovnet.aspx%3fplid%3d124444&plid=124444 WOOOT! Kanskje jeg blir konsoll gamer allikevel! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Uff sliter så ille med masse buggs i dette spillet, ATi og DICE til sammen kan virkelig bli en håndfull. Skulle ønske man kunne spille med mus/tastatur på konsoll så man hadde sluppet denne PC dritten. http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprodukt%2fprdinfovnet.aspx%3fplid%3d124444&plid=124444 Husker min overgang fra mus og tastatur til PS3 kontrollen. Den var uvant i starten, og jeg skjønte ikke hvorfor i helvette jeg gjorde det. I ettertid har jeg aldri sett tilbake. Konsoll er framtiden virker det som. Har nok noe med at 70-80% av spillinntekter kommer fra nettopp PS3 og Xbox360. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Den der skal være jævlig dårlig har jeg hørt Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Den der skal være jævlig dårlig har jeg hørt Holder meg til vanlig kontroll. Blir man vant med det, er det faktisk konge.. Har ikke prøvd den, men ut i fra tester virker det som den får bra score. F.eks http://www.gamereactor.no/gadgets/116703/Test:+Frag+FX+v2/ Endret 3. april 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Kan sjå om eg får tid til og spele i kveld Xenom. Legg til: Tjnome Spille vi på HC? då tar eg gjerne Recon jobben ellers kan eg ta Enginer/Assault. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Hardcore er virkelig the sheit. Håper indelig de får inn HC filter i browseren etterhvert. Det er rett og slett frustrerende å gå tilbake til vanilla server i etterkant. Noen dagers HC spilling på BF.no HC CQ serveren så har K/D ratioen min som engi gått fra 0.5 til 0.96 Endret 3. april 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hardcore er virkelig the sheit. Håper indelig de får inn HC filter i browseren etterhvert. Det er rett og slett frustrerende å gå tilbake til vanilla server i etterkant. Noen dagers HC spilling på BF.no HC CQ serveren så har K/D ratioen min som engi gått fra 0.5 til 0.96 Synest balance er bedre på HC en uten. DMG på assault, enginer er helmaks! Men må si eg er fan av recon classen på HC! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Enginer er jo sykt uansett om det er hc eller ikke. Eneste jeg ikke liker meg hc, er at jeg ikke greier og bruke mappet til og spotte. Glemmer det hele tiden Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Synest det fungere greit med tab eller m. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Beste er to medics og to assault. Da har man to ganger medipack og to ganger ammo. Da kan man dra et heftig infantry run. Har man med en recon så er han liksom ikke aktiv om han løper rundt med sniper. Endret 3. april 2010 av PrayingMantis Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 kjekt å spamme Tab hvis man hører, "fuck me that lighttank is headed this way" Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Hardcore er virkelig the sheit. Håper indelig de får inn HC filter i browseren etterhvert. Det er rett og slett frustrerende å gå tilbake til vanilla server i etterkant. Noen dagers HC spilling på BF.no HC CQ serveren så har K/D ratioen min som engi gått fra 0.5 til 0.96 Synest balance er bedre på HC en uten. DMG på assault, enginer er helmaks! Men må si eg er fan av recon classen på HC! Jepp. Som engi var jeg omtrent hjelpeløs med smg på vanilla. Hoveddelen av kills kom fra RPG. Slik skal det ikke være. Helt klart at balansen er mye bedre på HC. Håper flere og flere servere blir HC. Merker mye mindre noobtubing også. Tror det rett og slett er fordi folk faktisk dør når du skyter på dem på HC servere Endret 3. april 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå