Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Kva er gale med recon? det er faktisk ein viktig del av spillet? Om dei vart degradert av teamkilling sier eg til DICE. KJØR PÅ!

Men trolig er det connection feil til databasen. Eg meiner at KDr er viktig men du vertfall hjelpe laget! og spele aktiv som lagarbeider.

Ikke når de sitter der som en og annen idiot, og er for feig til å ta baser eller flagg. Er du defender, jaok bare ikka la vær og spotte folk fordi du ikke vil la noen andre ta killet om du skulle domme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spilt opp k/d'en min fra ca. 0.8 til 0.97 nå :) Prøver alltid å hjelpe squaden (hive ut alt mulig rart), finne en bra spot hvor folk kan spawne på meg og å plante på m-coms. Er drit kjedlig bare å sitte stille eller fly rundt alene og tenke på fåmest mulig kills. tenker heller på å få høyest mulig score :p SPM sier mer enn K/D.

Lenke til kommentar

Det er masse feil med recon.. Et flott eksempel er på isla inocentes som attacker. Der sitter det gjerne 4-5 snipere ved den første toppen HELE spillet. De behandler classen som om de er snipere, men de er RECON. De skal holde seg til laget ved fronten, kaste ut motion mines, ta ut tanks og kalle inn mortar strikes. Og ikke minst være et en et bra sted for teammates å spawne så nærme m-com'sa som mulig.

Det er greit med 1 recon som sitter litt bak og spotter for folk. Men når dere ser at det allerede er 1-2 snipere på laget, så for christ sakes, velg noe annet!

Lenke til kommentar

Det er masse feil med recon.. Et flott eksempel er på isla inocentes som attacker. Der sitter det gjerne 4-5 snipere ved den første toppen HELE spillet. De behandler classen som om de er snipere, men de er RECON. De skal holde seg til laget ved fronten, kaste ut motion mines, ta ut tanks og kalle inn mortar strikes. Og ikke minst være et en et bra sted for teammates å spawne så nærme m-com'sa som mulig.

Det er greit med 1 recon som sitter litt bak og spotter for folk. Men når dere ser at det allerede er 1-2 snipere på laget, så for christ sakes, velg noe annet!

Hehe, av og til hjelper det med snipere på avstand, som kan drepe folk som prøver å defuse eller plante bomben ved m-com-stasjonene, eller kan sende et mortar strike på mcom-en når man ikke vil at den skal bli defusa. Men er litt enig.

Av og til blir det bare for mange hjernetomme folk som sitter i en klynge sammen og prøver å skyte folk langt langt borte, som ikke hjelper laget sitt en dritt.

Det er derfor jeg ikke har brukt sniper så veldig mye, fordi jeg føler at jeg ikke greier å gjøre så altfor mye for laget.

VSS og SVU sniperskaya med magnum ammunition, 4x scope på nelson bay og laguna alta er DEILIG! :w00t:

Har spilt opp k/d'en min fra ca. 0.8 til 0.97 nå :) Prøver alltid å hjelpe squaden (hive ut alt mulig rart), finne en bra spot hvor folk kan spawne på meg og å plante på m-coms. Er drit kjedlig bare å sitte stille eller fly rundt alene og tenke på fåmest mulig kills. tenker heller på å få høyest mulig score :p SPM sier mer enn K/D.

Jeg har et problem med dette å fly rundt alene :whistle: Møter av og til på grupper av masse fiender, og så er jeg død før jeg kan si emm-seksti-ell-emm-ge.

Endret av Norvegisk
Lenke til kommentar

siste gang jeg bytter lag for å balansere ting ut.

gikk fra 13-6 til 15-20 pga jeg byttet lag.

no more!

slike som deg som ødelegger spillegleden..

kan ikke bare tenke stats, prøv heller og ha det gøy! med balanserte lag.

jeg ødelegger spillegleden? jøss, takk for den.

jeg har da alltid pleid å bytte lag, men nå er grensen min nådd.

kommer sjeldent noe positivt ut av å bytte.

alltid en eller flere som overtar plassen jeg hadde på det forrige laget og så får vi juling.

statsen min er ikke viktig, var bare for å poengtere at jeg fikk juling.

Lenke til kommentar

siste gang jeg bytter lag for å balansere ting ut.

gikk fra 13-6 til 15-20 pga jeg byttet lag.

no more!

slike som deg som ødelegger spillegleden..

kan ikke bare tenke stats, prøv heller og ha det gøy! med balanserte lag.

jeg ødelegger spillegleden? jøss, takk for den.

jeg har da alltid pleid å bytte lag, men nå er grensen min nådd.

kommer sjeldent noe positivt ut av å bytte.

alltid en eller flere som overtar plassen jeg hadde på det forrige laget og så får vi juling.

statsen min er ikke viktig, var bare for å poengtere at jeg fikk juling.

Slike som deg ødelegger langt fra spillgleden. De som ødelgger spillgleden er folk som ikke lar andre spille på sin måte. Folk bruker nub tub, carl gustav etc. fordi det er den letteste måten og drepe folk på. Og når man bytter lag for å gjøre spillet bedre for alle sammen, så er det veldig liten vits i å gjøre det for å få dårligere ratio. Det er faktsik veldig kjedelig og få dårlig ratio. Det morsomste med spillet er når du får god kill steak og faktisk greier og få en veldig god kdr.

Så om du, eller noen andre, liker og dø, greit for meg. Håper det er kos :p

Endret av Skrujernet
Lenke til kommentar

Er jo ikke akkurat den lureste tingen å sende mortar strike på en mcom for å prøve å hindre den fra å bli defusa, når du lett kan ende opp med å selv ødelegge den :p

Jo, altså: Hvis jeg er attacker og en fyr i squaden nettop har planta bomben, så kan jeg sende mortar strike mot m-com-en for å drepe eventuelle defusere, og i bestefall sprenge hele greia. Har fått mange kills på den måten, og redda laget.

Eg byrjar å like engineer :D Eg tok ned 3 UAV med RPG på nokre få minutt. Og du har nok rett ΣΙΝΔΡΕ, me endte opp med 4 engineers på same squad til slutt.

UAV med RPG? Da skal den ha vært nærme, eller? Greier ikke å forestille meg at jeg tar en uav med RPG. Pleier bare å skyte mot dem jeg...

Jeg har forresten ikke noe imot at man kan velge f.eks engineer selv om det er tre engineers fra før. Det er kanskje ikke smart, men da fortjener squaden det.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke på at noen av dere som sier at K/D ikke teller syns det er noe morsomt og spille med 10/25 i stats. Det som driver meg er balansen mellom rundt 1 i kpd og høyt oppe på score på mitt lag. Jeg gidder ikke spille om jeg blir rapa totalt hver gang jeg spawner, uansett om jeg har 3k i score...

Lenke til kommentar

Er jo ikke akkurat den lureste tingen å sende mortar strike på en mcom for å prøve å hindre den fra å bli defusa, når du lett kan ende opp med å selv ødelegge den :p

Jo, altså: Hvis jeg er attacker og en fyr i squaden nettop har planta bomben, så kan jeg sende mortar strike mot m-com-en for å drepe eventuelle defusere, og i bestefall sprenge hele greia. Har fått mange kills på den måten, og redda laget.

Eg byrjar å like engineer :D Eg tok ned 3 UAV med RPG på nokre få minutt. Og du har nok rett ΣΙΝΔΡΕ, me endte opp med 4 engineers på same squad til slutt.

UAV med RPG? Da skal den ha vært nærme, eller? Greier ikke å forestille meg at jeg tar en uav med RPG. Pleier bare å skyte mot dem jeg...

Jeg har forresten ikke noe imot at man kan velge f.eks engineer selv om det er tre engineers fra før. Det er kanskje ikke smart, men da fortjener squaden det.

Sånn som jeg leste det så virka det som du sa det fra defender siden: Hehe, av og til hjelper det med snipere på avstand, som kan drepe folk som prøver å defuse eller plante bomben ved m-com-stasjonene, eller kan sende et mortar strike på mcom-en når man ikke vil at den skal bli defusa. Men er litt enig.

Det var derfor jeg kommenterte det. Men er helt enig med deg hvis du er en attacker og gjør det :thumbup:

Lenke til kommentar

KDR er mye viktigere enn score for meg. Blir mye mer glad når squaden min ligger på topp, men god ratio, og godt teamwork. Bra taktikk og bra backup fra squaden er veien til suksess. Særlig når både ditt team, og det andre teamet står oppi skogen og leker recons, eller løper til mcoms i rambo forkledning

Ikke missforså meg. Om en tanks trenger repair løper jeg gledlig til den for og gi den enn liten ansiktsløftning, eller om en team-m8 trenger ett plaster på såret kommer jeg gjerne og hjelper til. Men for å ofre meg selv for å hjelpe de? Neppe. Om jeg dør hjelper det ikke laget. Da er det bare og være i live, og prøve å ta så mange som mulig ned før man selv går ned.

Endret av Skrujernet
Lenke til kommentar

Men si at teamet ditt gjør det kongebra, du storkoser deg men får ingen poeng, og har en negativ KDR. What do you do?

Vil si den problemstillingen oppstår svært sjeldent i min sammenheng. Er squaden bra ligger man ikke lav i KPD. Uansett er det fortsatt ikke morro når man dør gang på gang...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...