Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, synd at spillets maks kun er 500 for jeg er sikker på at skuddene var mye lengre en 600 meter

 

Virkelig synd man får poeng over 100 poeng totalt for marksman headshot i det hele tatt, jeg vil ha sniperne fremme hvor de kan hjelpe, ikke en halv kilometer unna som bommer 9/10 skudd.

 

 

siste gang jeg bytter lag for å balansere ting ut.

 

gikk fra 13-6 til 15-20 pga jeg byttet lag.

no more!

 

Nei bli noe bedre i spillet er jo bare tåpelig, skikkelig gøy å bare overkjøre lag uten noe form for skill i det hele tatt. Kanskje revurdere rambotaktikken også når du dør så mye.

Lenke til kommentar

siste gang jeg bytter lag for å balansere ting ut.

 

gikk fra 13-6 til 15-20 pga jeg byttet lag.

no more!

 

Hvis du greide å ha 2/14 i stats etter du byttet lag har du gjort noe alvorlig galt taktisk sett. Jeg pleier stort sett å switche dersom et lag sliter, men jeg endrer også taktikk deretter og legger meg heller litt bak enn litt foran.

Lenke til kommentar

Har ofte bedre ratio når eg joiner andre laget for og balansere lagene. Spilte på Isle som attack, hadde eg 12-2 og det var rein overkill på første defend basen (1 1/2 min) + 20 mot 10 stykk. Gjekk over og defenda på andre basen. Vant me og ganske bra ratio. 38-3

 

Var ikkje veldig snill då eg var enginer med Carl Gustaven.

Lenke til kommentar

Jeg vil heller ga gode stats, enn å gå over til ett dritt lag som ikke kan ordet teamwork. Der squaden dir heller vil sitte som recons helt bakerst på mappet, eller å leke rambo alene. Da er det mye morsommere og være på laget man er på og plukke kills.

 

Ofte når eg går over, er da 0 teamwork, må spele some rambo lignande og vere svært feig.

Lenke til kommentar

Også er det veldig mange som ikke tør å ta initiativ. Merker det hvis jeg for eksempel går forbi veggen av snipere og begynner å ta over flagg så gjør de fleste det. Også er det typisk da at jeg dør sånn at jeg ikke får poengene, men man må vel ofre litt for laget regner jeg med.

Lenke til kommentar

Merke det meir på rush med M-COMs. Laget mitt var heilt framme, eg satt i UAV og plukket sniperen og tatt ut baktroppen, sitt dei der og CAMPE! Tar faen meg ikkje initiativ! Mister uav sån 5-6 min etterpå og må sjølv springe opp og plante menst folke står og campe og ikkje hjelper meg som team eller squad for planting på M-COM.

Lenke til kommentar

Merke det meir på rush med M-COMs. Laget mitt var heilt framme, eg satt i UAV og plukket sniperen og tatt ut baktroppen, sitt dei der og CAMPE! Tar faen meg ikkje initiativ! Mister uav sån 5-6 min etterpå og må sjølv springe opp og plante menst folke står og campe og ikkje hjelper meg som team eller squad for planting på M-COM.

 

Vanlig det. De tenker slik at "ja, nå kan vi sitte her og spawn campe det andre laget. Mange kills :sikle: "

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Og det som ofte irriterer meg mest, og som får meg til å le er når lagets værste spiller sier noe ala 'bad team go fuck ur mom'

 

Akkurat det irriterer meg og. Og det faktum at det ikke kan chattes så veldig mye etter runden før loading gjør det ekstra irriterende fordi du sjeldent får tid til å komme med saftige comebacks..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...