evenandreas Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Nehs, da må du ha en egen server. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Går det ikke an å spille privet match? Hadde litt lyst til å prøve kartene uten så mange folk med. Og kanskje jeg kan lære meg å kjøre heli med det samme. Det blir jo alltid rappa før jeg rekker o komme fram til det. Det finnest mangen tomme srv. Gå innpå ein og fly away Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Noen som har et bra tips til roadkill med UAV ? har fløyet rett gjennom folk mange ganger, jeg har prøvd å lande hardt rett ovenfra og ned på dem men ingenting funker. Samme gjelder med ATV kjøring. har fått et par ATV kills, men de er av de sjeldne. Som regel kjører jeg bare rett gjennom dem uten at noe skjer. Senest i går kjørte jeg rett mot en sniper. Jeg var halvveis gjennom karen og plutselig dauer jeg, og da fikk snipern headshot på meg, men han overlevde såklart en ATV som kommer i maks hastighet rett på. Syntes det er litt merkelig... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Noen som har et bra tips til roadkill med UAV ? har fløyet rett gjennom folk mange ganger, jeg har prøvd å lande hardt rett ovenfra og ned på dem men ingenting funker. Samme gjelder med ATV kjøring. har fått et par ATV kills, men de er av de sjeldne. Som regel kjører jeg bare rett gjennom dem uten at noe skjer. Senest i går kjørte jeg rett mot en sniper. Jeg var halvveis gjennom karen og plutselig dauer jeg, og da fikk snipern headshot på meg, men han overlevde såklart en ATV som kommer i maks hastighet rett på. Syntes det er litt merkelig... Med UAV, anbefale eg top speed og plukke dei som springe eller campe i eit opent område (Du fer med UAV i bakke høgde) og sikte rett på ryggen. Med ATV har eg faktisk ingen road kills endå. Eg anbefale at du ikkje må la dei sjå deg når du skal ta road kill Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Går det ikke an å spille privet match? Hadde litt lyst til å prøve kartene uten så mange folk med. Og kanskje jeg kan lære meg å kjøre heli med det samme. Det blir jo alltid rappa før jeg rekker o komme fram til det. Det finnest mangen tomme srv. Gå innpå ein og fly away Spiller på Xbox, og der kan jeg ikke velge selv. Må vel bare vente på ledig heli når jeg spiller Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Det er jo bare å campe på isla for å få prøve chopper. Roadkill så må man sikte litt foran der de løper for å treffe. Sikter man rett på med atv eller humv så bommer man. Det er også tydelig at det er en del delay på roadkills før jeg har ofte blitt tatt av den jeg prøver å kjøre på selv om på min skjerm skulle de ha vært døde allerede. Endret 2. april 2010 av Feh Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Spillte på en battlefield.no server nå. Var en som drepte meg med GOL. I killcam så jeg at han skøyt 3-4 skudd etter hverandre uten å reloade i løpet av 2-3 sec. Dvs full auto Er det ikke admins på de serverne? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Spillte på en battlefield.no server nå. Var en som drepte meg med GOL. I killcam så jeg at han skøyt 3-4 skudd etter hverandre uten å reloade i løpet av 2-3 sec. Dvs full auto Er det ikke admins på de serverne? åh? sikker på det ikkje var ein form for lagg? som gjord at det såg ut som 3-4 skudd? Ja det er admins på srv. Men ikkje 24/7 online. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Spillte på en battlefield.no server nå. Var en som drepte meg med GOL. I killcam så jeg at han skøyt 3-4 skudd etter hverandre uten å reloade i løpet av 2-3 sec. Dvs full auto Er det ikke admins på de serverne? åh? sikker på det ikkje var ein form for lagg? som gjord at det såg ut som 3-4 skudd? Ja det er admins på srv. Men ikkje 24/7 online. Nix ikke noe lagg. Var flere som la merke til det. Eneste kommentaren han kom med var "o rely" Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Kan være det var et annet våpen som er halvauto han brukte. Men nei, admins spiller ikke 24/7/365 Er heller ingen form for in eye spectate, så vanskelig og buste folk. Men godt mulig det var lag på hans PC sånn at det så ut for dere at han skøyt mangeganger samtidig. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Er det bare jeg som blir "sandblind" på Atacama Desert? Om jeg for eksempel sitter og flyr et helikopter i første persons kamera, ser jeg nesten ikke en dritt... Det meste blir hvitt... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Skru ned brightness og opp med contrast. Standardverdiene for dette er bare tullete. Har brightness på 48 og Contrast på 49 Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Nei, bare slik det er som standard (gjelder spesielt .ru hardware). Sett ned brightness litt og det blir noe bedre. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Er det bare jeg som blir "sandblind" på Atacama Desert? Om jeg for eksempel sitter og flyr et helikopter i første persons kamera, ser jeg nesten ikke en dritt... Det meste blir hvitt... du får solbriller som unlock ved rundt level 25 tror jeg det var.. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Virker som om de beste spillerne går på ett lag. Er dritt lei av å bli rævkjørt! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Det er jo bare godt da :!: edit: På ett eller annet vis, greide jeg å skrive gått istedet for godt Endret 2. april 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Er det bare jeg som blir "sandblind" på Atacama Desert? Om jeg for eksempel sitter og flyr et helikopter i første persons kamera, ser jeg nesten ikke en dritt... Det meste blir hvitt... du får solbriller som unlock ved rundt level 25 tror jeg det var.. ... og godmode på level 26 ? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Solbriller? xD Edit: Syns bare det hørtes dumt ut. Endret 2. april 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Er det bare jeg som blir "sandblind" på Atacama Desert? Om jeg for eksempel sitter og flyr et helikopter i første persons kamera, ser jeg nesten ikke en dritt... Det meste blir hvitt... du får solbriller som unlock ved rundt level 25 tror jeg det var.. På level 30 så får du en rambo-kniv istedennfor også, som kan bli en bombekaster med og trykke på enn knapp på kniven Lenke til kommentar
Monday Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Er det bare jeg som blir "sandblind" på Atacama Desert? Om jeg for eksempel sitter og flyr et helikopter i første persons kamera, ser jeg nesten ikke en dritt... Det meste blir hvitt... Slå av Bloom hvis du har det på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå