Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Battlefield Vietnam hadde jo ganske mye av det. Som VC kunne du legge ut spike traps. De hadde også mobile spawnpoints som symboliserte tuneller under jorda. Ikke helt det du mener, men jeg synes konseptet fungerte meget bra der :)

BF Vietnam 2 hadde vært noe ja, så bra som det første var :love: Ny grafikkmotor, forbedret lyd med masse jungeldyr lyder i bakgrunnen, svære maps for 64 spillere osv.. hvor digg hadde hadde ikke det vært? Dice hadde tjent en formue !

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Battlefield Vietnam hadde jo ganske mye av det. Som VC kunne du legge ut spike traps. De hadde også mobile spawnpoints som symboliserte tuneller under jorda. Ikke helt det du mener, men jeg synes konseptet fungerte meget bra der :)

BF Vietnam 2 hadde vært noe ja, så bra som det første var :love: Ny grafikkmotor, forbedret lyd med masse jungeldyr lyder i bakgrunnen, svære maps for 64 spillere osv.. hvor digg hadde hadde ikke det vært? Dice hadde tjent en formue !

 

Håpe at BF3 har vertfall, 5 gange større maps en BC2 og 128 spillere på servern! Men no har eg lov og drømme.

Lenke til kommentar

Battlefield Vietnam hadde jo ganske mye av det. Som VC kunne du legge ut spike traps. De hadde også mobile spawnpoints som symboliserte tuneller under jorda. Ikke helt det du mener, men jeg synes konseptet fungerte meget bra der :)

BF Vietnam 2 hadde vært noe ja, så bra som det første var :love: Ny grafikkmotor, forbedret lyd med masse jungeldyr lyder i bakgrunnen, svære maps for 64 spillere osv.. hvor digg hadde hadde ikke det vært? Dice hadde tjent en formue !

 

Håpe at BF3 har vertfall, 5 gange større maps en BC2 og 128 spillere på servern! Men no har eg lov og drømme.

 

Tidligere sjef i DICE sa jo at arbeidet med BF3 hadde startet før han ga seg, og det han hadde sett til da var så nytt at onlinegaming ville forandres for alltid!

Så da skal du få lov til å drømme! Tror det kommer til å blow our minds away! BFBC2 er for å holde fansen blid før det største av alle BF noensinne kommer. Det tror jeg.

Lenke til kommentar

Battlefield Vietnam hadde jo ganske mye av det. Som VC kunne du legge ut spike traps. De hadde også mobile spawnpoints som symboliserte tuneller under jorda. Ikke helt det du mener, men jeg synes konseptet fungerte meget bra der :)

BF Vietnam 2 hadde vært noe ja, så bra som det første var :love: Ny grafikkmotor, forbedret lyd med masse jungeldyr lyder i bakgrunnen, svære maps for 64 spillere osv.. hvor digg hadde hadde ikke det vært? Dice hadde tjent en formue !

 

Håpe at BF3 har vertfall, 5 gange større maps en BC2 og 128 spillere på servern! Men no har eg lov og drømme.

 

Tidligere sjef i DICE sa jo at arbeidet med BF3 hadde startet før han ga seg, og det han hadde sett til da var så nytt at onlinegaming ville forandres for alltid!

Så da skal du få lov til å drømme! Tror det kommer til å blow our minds away! BFBC2 er for å holde fansen blid før det største av alle BF noensinne kommer. Det tror jeg.

http://www.itavisen.no/836253/battlefield-3-vil-blaase-deg-av-banen

Link :)

Lenke til kommentar

Battlefield Vietnam hadde jo ganske mye av det. Som VC kunne du legge ut spike traps. De hadde også mobile spawnpoints som symboliserte tuneller under jorda. Ikke helt det du mener, men jeg synes konseptet fungerte meget bra der :)

BF Vietnam 2 hadde vært noe ja, så bra som det første var :love: Ny grafikkmotor, forbedret lyd med masse jungeldyr lyder i bakgrunnen, svære maps for 64 spillere osv.. hvor digg hadde hadde ikke det vært? Dice hadde tjent en formue !

 

Håpe at BF3 har vertfall, 5 gange større maps en BC2 og 128 spillere på servern! Men no har eg lov og drømme.

 

Tidligere sjef i DICE sa jo at arbeidet med BF3 hadde startet før han ga seg, og det han hadde sett til da var så nytt at onlinegaming ville forandres for alltid!

Så da skal du få lov til å drømme! Tror det kommer til å blow our minds away! BFBC2 er for å holde fansen blid før det største av alle BF noensinne kommer. Det tror jeg.

http://www.itavisen.no/836253/battlefield-3-vil-blaase-deg-av-banen

Link :)

 

Håper de gjør det like bra og problemfritt til både PC, PS3 og Xbox360. Så ingen sitter å klager.

Lenke til kommentar

Har jeg faktisk ikke hørt dem si eller skrive noe sted. Ser iallefall fram til BF3. Og jeg er ikke misfornøyd med BFBC2. Er etter min mening ett av de bedre spillene jeg har spilt.

 

Jeg er ganske sikker på at dette fremkom i forkant av lanseringen, men klarer ikke å finne det igjen nå. Det kan jo hende at de har flere modes liggende på lur som kommer som tillegg senere som de ikke har i retail.

 

Jeg har også kost meg med BC2 men når varigheten på MP er så kort så daler nok dette spillet ganske langt ned på min liste over gode spill. Et spill må være mye mer minneverdig og ha mye lenger holdbarhet om det skal måle seg med storheter som f.eks. BF2.

Lenke til kommentar

Flere enn meg som synes hit detection i spillet kommer og går? Enkelte ganger treffer jeg akkurat der jeg sikter og alt er bra. Andre ganger, oftere enn ikke, treffer jeg ikke en skit, noe som er latterlig irriterende da alle kulene har sporlys og man kan se at de burde truffet. Merkes spesielt på mellomdistanse når man enkelte ganger kan tømme et magasin på noen uten å treffe med en eneste kule og andre ganger løpe gjennom 3-4 stykker som rambo og bare plaffe de ned. Synes faktisk hit detection på maskingevær er så dårlig at jeg har byttet til hagle og pistol mer eller mindre på heltid.

 

Andre bugs som burde vært patchet for lenge siden er det at Mortaren bare fungerer halvparten av tiden. Er så artig å spawne som Recon (som egentlig bare er nyttig for spotting og mortar) og se at mortaren ikke har tenkt å fungere denne runden.

 

Og som utviklerne av Modern Warfare så tror tydligvis Dice også at kniv er det ypperste våpenet i moderne krigføring og at det dermed er nytteløst å prøve å skyte noen som kommer for å knive deg. Counter-Strike hadde jo perfeksjonert kniven for lenge siden, hvorfor skal man fucke den opp så jævlig i moderne spill?

 

Men den verste buggen av alle er det at man bytter våpen motsatt vei dersom man holder løpeknappen inne. At denne buggen i hele tatt fant veien inn i spillet fasinerer meg, at den lever i beste velgående lenge etter release forstår jeg ikke i hele tatt.

Lenke til kommentar

Flere enn meg som synes hit detection i spillet kommer og går? Enkelte ganger treffer jeg akkurat der jeg sikter og alt er bra. Andre ganger, oftere enn ikke, treffer jeg ikke en skit, noe som er latterlig irriterende da alle kulene har sporlys og man kan se at de burde truffet. Merkes spesielt på mellomdistanse når man enkelte ganger kan tømme et magasin på noen uten å treffe med en eneste kule og andre ganger løpe gjennom 3-4 stykker som rambo og bare plaffe de ned. Synes faktisk hit detection på maskingevær er så dårlig at jeg har byttet til hagle og pistol mer eller mindre på heltid.

 

Andre bugs som burde vært patchet for lenge siden er det at Mortaren bare fungerer halvparten av tiden. Er så artig å spawne som Recon (som egentlig bare er nyttig for spotting og mortar) og se at mortaren ikke har tenkt å fungere denne runden.

 

Og som utviklerne av Modern Warfare så tror tydligvis Dice også at kniv er det ypperste våpenet i moderne krigføring og at det dermed er nytteløst å prøve å skyte noen som kommer for å knive deg. Counter-Strike hadde jo perfeksjonert kniven for lenge siden, hvorfor skal man fucke den opp så jævlig i moderne spill?

 

Men den verste buggen av alle er det at man bytter våpen motsatt vei dersom man holder løpeknappen inne. At denne buggen i hele tatt fant veien inn i spillet fasinerer meg, at den lever i beste velgående lenge etter release forstår jeg ikke i hele tatt.

 

Det med at du ikke treffer er pga R8 serverene som har en tendens til å fucke opp heftig for noen (gir deg meningløs mye lag).. hatt det i 3 dager i strekk, men igår så var jeg mirakuløst kurert og kunne endelig skyte som vanlig igjen!

 

Angående kniving så er det for å gjøre det lettere for alle konsoll-fags'a

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

HELVETTES DRITT SPILL!!!! NÅ SKJER DET IGJEN, MIDT I MIN BESTE KILLSTEAK NOENSINNE!!!! FAEN!!! EA OG DICE, HVORFOR I HELVETTE LAGER DERE ETT BRA SPILL, MEN SÅ GREIER DERE OG FUCKE DET OPP NOE SÅ JÆVLIG?? TJUV SVENSKER

 

edit: Beklager capslock og overdreven bruk av utropstegn, men dere må skjønne at jeg blir frustrert

Endret av Skrujernet
Lenke til kommentar

 

Men den verste buggen av alle er det at man bytter våpen motsatt vei dersom man holder løpeknappen inne. At denne buggen i hele tatt fant veien inn i spillet fasinerer meg, at den lever i beste velgående lenge etter release forstår jeg ikke i hele tatt.

Ahh! Derfor jeg får opp den satans ammo boksen når jeg skal skyte noen...

Lenke til kommentar

Ja, man må nesten bytte våpen med nummertastene for å ha kontroll på hva man får føler jeg.

 

Noen som vet hva den kan være? Det er ikke sånn alltid, men innimellom.

 

Er du sikker på at det ikke er sånn i f.eks helikopter eller bil? Du har muligheten i settings til å sette egne knapper for fotsoldat, kjøretøy og helikopter. Jeg fant ut da jeg startet spillet (uten å ha rørt kontrollene) at musa ikke var stilt inn for å bevege sidelengs i verken bil eller helikopter. Da måtte jeg inn og fikse det.

Lenke til kommentar

HELVETTES DRITT SPILL!!!! NÅ SKJER DET IGJEN, MIDT I MIN BESTE KILLSTEAK NOENSINNE!!!! FAEN!!! EA OG DICE, HVORFOR I HELVETTE LAGER DERE ETT BRA SPILL, MEN SÅ GREIER DERE OG FUCKE DET OPP NOE SÅ JÆVLIG?? TJUV SVENSKER

 

edit: Beklager capslock og overdreven bruk av utropstegn, men dere må skjønne at jeg blir frustrert

 

hehe, men så syk enig i akkurat det der. Pluss det med at man fyrer løs på en person, ser hit greiene rundt crossair, og personen skal søren ikke dø...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...