FrankBjarne Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 SP delen var langt fra optimal. (Vil heller ikke si at MW2 var bra. + at de lager så sinnssykt dårlig end mission at jeg blir kvalm) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Ja, SP var dårlig i den forstand at man ikke får øvd seg på heli med mindre man finner en tom server. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Enig der, kunne gjerne våre ein tutorial mode der man få prøve heli osv. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Vites det om at de skal patche inn HC filter på browseren) Lenke til kommentar
pxK Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Spilte singleplayer til jeg kom til båt oppdraget i jungelen. Stoppa der og har ikke spilt lenger. Syns WWII delen var litt grei egenlig. Singleplayer delen som i MW2 og BC2 er så extremt kjedelig at det ikke er verdt pengene engang. MW1 hadde 1 bra oppdrag og det var sniper oppdraget. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Sp delen til MW2 er epic imo, har spilt igjennom den 2 ganger, men sp delen til bc2 var dårlig. Har dessverre ikke nett på xboxen atm så får ikke spilt online. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 MW1 hadde 1 bra oppdrag og det var sniper oppdraget. Agreed. For min del er det ikke ett eneste singleplayer moment i noen sjangere i noen spill som klarer å overgå det oppdraget der. Det er rett og slett bare out of this world. BC2 SP synes jeg var helt grei, men litt halvhjerta og til tider overprøvd. Kommentarene hører man at er ment å være morsomme, men mye av det høres ut som revy i 6 klasse på barneskolen. Noe var dog morsomt. Gameplayet var greit nok, litt for lett, men greit. Ikke veldig engasjerende. Eneste mission jeg virkelig likte var det med den båten i ørkenen der du hadde litt frihet i forhold til ellers. MW2 singleplayer var også bare helt grei, men jeg synes den også til tider grensa til ekstrem overprøving for å få "intensitet", men det ble rett og slett noen ganger for mye av det gode så det ble uoversiktlig og uten den røde tråden. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Skulle ønske de kom med et sikkelig jungel-krig mp spill, der man kunne gjemme seg under bakken osv. Sikkert litt fantasi, mmen teknisk sett så burde det meste gå nå. At snipere kunne sitte i trærne, men hvis noen hadde kastet en granat i det omrødet og eksplosjonen hadde gjort slik at treet datt ned så døde man eller mannn fikk en mulighet til og redde seg...Er nok av slike ting i huet mitt. Kunnne sette feller osv. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Ja, et jungel scenario hadde vært kult, hvor man kan snike seg rundt, i costa rica eller noe sånt navy seal opplegg, med masse camo og greier. Elsker å snike meg inn på fienden. Gjerne med kastekniver også til nærkamp hadde vært søtt ^_^ Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Battlefield Vietnam 2/1972? eller når vietnam offfisielt var over.. Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Kan ikke DICE få fingen ut og oppdatere veteran sjiten!? Vil ha garand så jeg har alle våpnene Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 1. Garand er kun kult i ca. 10 min 2. Garand er bugga så du får ikke bronze star 3. Pga 2. så får du ikke "get all weapon bronze star" insignia 4. pga 1, 2 og 3 så er Garand fullstendig useless Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Vil jo bare ha den da så når jeg går på weapons and gadgets er alle våpnene der så det ikke er en mørk flekk der Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Garand er bra den, helt til man får G3 som gjør mye mer nytte av seg. Lenke til kommentar
J.I.Y Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 btw, man kan faktisk sitte i trærne i bc2. men må være slik at man kan hoppe oppå de. f. eks laguna preza er det mange muligheter for det. lage feller slik som man kunne i far cry. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Battlefield Vietnam hadde jo ganske mye av det. Som VC kunne du legge ut spike traps. De hadde også mobile spawnpoints som symboliserte tuneller under jorda. Ikke helt det du mener, men jeg synes konseptet fungerte meget bra der Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Garand'en er alltid kul! Garand er helt, koselig utfordring å spille med syns eg Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 På hardcore servere er den digg, med magnum så tar du alt med 2 treff. eller 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå