Tj-nome Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hehe, tru eg har "nesten" alle spille konsolene mine fungere endå. Uten N64. Men tilbake til BC2. Eg synest det er idiotisk at ein liten rør skal blokere bevegelsen til personen. At du må hoppe på ein gjenstand som er like stor som skoen er latterleg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Enda bedre er falske vegger. Du kan hoppe over rør og andre ting, men ikke hoppe over gjerdet som er i hoftehøyde og springe utover den åpne blomsterengen rett ved siden av deg. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Fikset alt av upgrades for et par dager siden, så nå kan jeg endelig velge helt fritt og ikke spille bare for å fikse upgrades på de ulike spillkarakterene. Blir det mer upgrades etterhvert muligens, så man må gjennom samme opplegg all over again ? F.eks sniper fikset jeg alle upgrades på uten å ha rørt en eneste sniperrifle, men tok den kun for å ha muligheten for en og annen sniperrunde hvert skuddår... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Du kan hoppe over gjerdet? har no gjort det mangen gange med og lage hol i gjerdet med knifen. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg syns det er teit at man ikke kan åpne dører som normale mennesker.. "Hmm I wanna enter this house... RARH *shatters the door with knife*, lumdidum, I'm in!" Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Eg er enig der, samme er da med: All I want is to enter my house *Takes up a RPG and fire* That was a hell of a nice entry! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 For øvrig en rimelig heftig kniv. Sprenge dører og slashe i stykker metallgjerder med ett hugg. Tenk å ha en sånn brødkniv. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Hadde kjøpt den kniven på flekken om det var mulig Endret 1. april 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hadde no synest synd i brødfjøla vist eg skulle hat den kniven som brødkniv Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Det er ikke en kniv, det er et sverd... I think. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Problemet er at den ville sprengt brødet i fillebiter. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Bra at det er lite brød i BC2 da. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Skulle variert i dmg på hvor man treffer folk.. Blir for dumt når jeg står å fyller en kar med bly mens han løper mot meg for så å dø når kniven hans treffer meg i skuldera elns.. Knive kunne vært kill bakfra, heller mindre dmg forfra.. Knife iz teh overkill And to the doors.. E aka Use knappen er en fin ting å bruke til det, EA Lenke til kommentar
dredg Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Må si at jeg ikke er veldig forundret over at jeg allerede er lei BC2. For i realiteten har man kun hatt 2 forskjellige game modes og 5(6 nå) maps på hver av de. Man brenner seg fort ut på de da. MW2 hold seg interessant i ca 4 mnd for meg så det er litt skuffende å være lei BC2 på under 1 mnd. Derfor gleder jeg meg nå ekstra mye til Medal of Honor som ser ut til å blir neste FPS dosen for meg. Og med tanke på at SP er MW2 klone og MP er laget av DICE med Frostbite motoreren kan det bli den ultimate miksen. Så inntil da har jeg ikke noe FPS å kose meg med, vurderer å sjekke ut ARMA 2 og/eller Dragon Rising men begge ser ut som møkk. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Prøvde Dragon Rising såvidt det var, syns det var skikkelig møkk Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Blir litt for idiotisk å si at Dice har klonet MP til mw2.. Trakk ikke bare på smilebåndet, men lo høyt. enig at i SP så har tatt et par ideer her og der, men i MP så er det to vidt forskjellige spill Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Blir litt for idiotisk å si at Dice har klonet MP til mw2.. Trakk ikke bare på smilebåndet, men lo høyt. enig at i SP så har tatt et par ideer her og der, men i MP så er det to vidt forskjellige spill hvor sa han det? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hm leste litt igjen, og skjønte hva han mente nå. Nevermind, og sorry for misforståelsen Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Flere som syns sp delen var dårlig? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg prøvde den i 1 time mens det var tull med serverene. Har ikke rørt den siden. BF=multiplayer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå