Skjelvgråt Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Det oppdraget var noe jævla herk. Det jeg gjorde var at jeg sprang og gjemte meg også videre, tilslutt fikk jeg nå skut alle ned. Så spring og slikt burde du. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Ikkje zoom in? bruke den heilt normalt og sikte kanskje 1 1/2 helikopterstørelse framfor for at misselen treff i direkte bane mot den Den er ikkje akkurat varmesøkende, den fer etter der du sikter, så du må sikte framfor sån at den treff banen til helikopteret når den kjem. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Ikke varmesøkende men lasersøkende, så du må styre dem med siktet. Det kan være lurt å vente til helikopterene står litt mer i ro, da de er lettere å treffe da. Ja, okei, jeg gjør allerede begge deler, så da må jeg vel bare prøve mer. Fy fader for et frustrerende mission, altså. Ikkje zoom in? bruke den heilt normalt og sikte kanskje 1 1/2 helikopterstørelse framfor for at misselen treff i direkte bane mot den Den er ikkje akkurat varmesøkende, den fer etter der du sikter, så du må sikte framfor sån at den treff banen til helikopteret når den kjem. Ja, man må klare å treffe banen. Jeg synes i hvert fall det er sykt vanskelig akkurat det stedet der, men det er godt og se at det er flere som synes det var noe herk :b Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Brukte sikkert 50 forsøk selv jeg, så vet at det kan være frustrerende. Men det er bare å prøve. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 ble skuffet over BC 2... så urealistiske våpen, liker å kalle det for "team-fortress" grafikk :s men ellers var det bra, likte spesielt det med at veggen ble ødelagt Ja jeg har lagt merke til det også, det er noen ordentlige baby våpener. På MW2 er det jo ti ganger så bra grafikk på våpenene, og det ser mye bedre og kulere ut Bare at det hjelper fint lite når du føler som du blir satt i fengsel når man prøver mw2 etter og ha sspilt bc2. Er nå på 4 prestige runde så "litt" mw2 har jeg spilt og det har sin sjarm det også. Men og hs noen i bc2 gir en så mye bedre følelse enn i mw2. Spess når man får 160 poenng i markmanship bonus Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Brukte sikkert 50 forsøk selv jeg, så vet at det kan være frustrerende. Men det er bare å prøve. Håhå, okei. Jeg er bare på rundt 25 så langt, så har litt margin å gå på før jeg kan tillate meg å klikke i vinkel, da. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Skal ikkje si kor mangen forsøk eg brukte, men synest vertfall AI børde vere BEDRE.... Dei står der og ser i taket. Men uansett er ikkje BC2 så veldig vanskeleg, synest faktisk at det mangle eit difficult lvl. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Brukte sikkert 50 forsøk selv jeg, så vet at det kan være frustrerende. Men det er bare å prøve. Håhå, okei. Jeg er bare på rundt 25 så langt, så har litt margin å gå på før jeg kan tillate meg å klikke i vinkel, da. Bare prøv litt til du. Jeg klikker etter 5 forsøk, så du kan tro det et mareritt å være i nærheten av meg når jeg spiller Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Skal ikkje si kor mangen forsøk eg brukte, men synest vertfall AI børde vere BEDRE.... Dei står der og ser i taket. Men uansett er ikkje BC2 så veldig vanskeleg, synest faktisk at det mangle eit difficult lvl. Ja, det irriterer meg også. "You handle the choppers", sier han, og så står de bare der og ser på at jeg dør. Bortsett fra dette synes heller ikke jeg at det har vært så innmari vanskelig, men det blir kaotisk til tider, det blir det. Bare prøv litt til du. Jeg klikker etter 5 forsøk, så du kan tro det et mareritt å være i nærheten av meg når jeg spiller Haha, jeg kjenner typen (litt for godt). Gått noen tastatur gjennom årenes løp, tipper jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Jeg ble max forbanna på on-rails-kjøresekvensen i første mission allerede. Det man sitter bakpå en bil og skal overleve masse biler og faenskap som kommer bakfra..døde vel 10 ganger før jeg ragequitta og har ikke spilt single siden. Hater sånne kjøresekvenser i FPS'r jeg ikke har kontroll over. Endret 1. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg ble max forbanna på on-rails-kjøresekvensen i første mission allerede. Det man sitter bakpå en bil og skal overleve masse biler og faenskap som kommer bakfra..døde vel 10 ganger før jeg ragequitta og har ikke spilt single siden. Hater sånne kjøresekvenser i FPS'r jeg ikke har kontroll over. Du har jo unlimited ammo av tuben, du sprenge jo alt og alle bak deg Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg ble max forbanna på on-rails-kjøresekvensen i første mission allerede. Det man sitter bakpå en bil og skal overleve masse biler og faenskap som kommer bakfra..døde vel 10 ganger før jeg ragequitta og har ikke spilt single siden. Hater sånne kjøresekvenser i FPS'r jeg ikke har kontroll over. Haha, ja. Det er en del sånne der. Det som irriterer meg mest, er alle stedene hvor det er komplett kaos, og du blir skutt på fra alle mulige kanter. Jeg har daua rimelig mye på sånne missions. Også irriterer det meg at jeg ikke kan bruke Tab til noe. Jeg hopper med Tab, ikke Space. Det er helt høl i huet. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Det er helt høl i huet. At du bruker tab ja.. Du er sær. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 At du bruker tab ja.. Du er sær. Det henger igjen fra Quake1-dagene, da gjorde alle det. I hvert fall alle på Hadeland. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Brukte faktisk sjølv Tab tidelegere, er enig der, men når eg startet med Counterstrike vart space på scrollen. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Brukte faktisk sjølv Tab tidelegere, er enig der, men når eg startet med Counterstrike vart space på scrollen. Ja, for den gang skiftet jeg våpen med space, men så kom det etter hvert hjul på musa og man kunne skifte våpen med det. Men jeg bruker fortsatt tab til å hoppe, space til å skifte våpen og musehjulet til å evt. zoome og sånt. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg er vel for ung til å ikke vært med på tab-som-hopp generasjonen.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg er vel for ung til å ikke vært med på tab-som-hopp generasjonen.. Antagelig. Husk at dette var tiden før man hadde optisk mus, og det å være god på rocketjump var det kuleste du kunne være. I hvert fall i mine kretser ^^ Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg er vel for ung til å ikke vært med på tab-som-hopp generasjonen.. Har spelt så mangen spel fra eldre og nyere generasjonen at eg husker nesten ikkje kva eg har brukt som hopping. Veit at på gamle arcade spelene før dei brukte W eller opp som hopp var da J, K, L. Så hadde vi , . og mye anna. Gamle gode minner Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Når Quake 1 var "tha shit" på PC hadde jeg Amiga og var fullstendig ignorant til alt som foregikk på PC-siden. Da skulle Amiga-brukere hate PC og Atari-brukere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå