evenandreas Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 diskusjon.no avdeling Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon Hatgruppe NR.1 !!!!! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) We got to express our feelings Har alltid forumet hengt 1 time etter? Edit: fiksa det Endret 31. mars 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 bare sett tidsonen din til GMT+2 så for du riktig tid Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) etter å ha hatet engineer som pesten - p.g.a. silenced SMGs, har jeg bare spillt det i dag. på CQ HC serveren til BF.no. Gud hvor tilfredsstillende. mangler bare noen kills med uzi så har jeg bronze på all engi. våpnene. Gjorde det samme i forleden, bare med pistoler. Endret 1. april 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 ble skuffet over BC 2... så urealistiske våpen, liker å kalle det for "team-fortress" grafikk :s men ellers var det bra, likte spesielt det med at veggen ble ødelagt Ja jeg har lagt merke til det også, det er noen ordentlige baby våpener. På MW2 er det jo ti ganger så bra grafikk på våpenene, og det ser mye bedre og kulere ut Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Synest ikkje grafikken er aller viktigast men dei kan gjerne smoothe grafikken best mulig før realease. Det eg meiner er viktigast er gameplay, bryr meg svært lite om eg må tilbake til NES for og ha bra gameplay men eg ser at grafikk kan gi bedre spele opplevelse. BC2 har potensialet for bra gameplay, men desverre må eg si at spelerene er det store minuset, me har faktisk for mye frihet som ender med at folk ikkje "orke" og bry seg om objective men desverre andre ting som og drepe motstanderen en og vinne over motstanderen. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 I H8 BASERAPERS Jeg bare dreper baserapers jeg Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 I H8 BASERAPERS Jeg bare dreper baserapers jeg Jeg også. Lenke til kommentar
J.I.Y Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 noen som er med å game nå eller? legg til J.I.Y Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 GOL eller M95... Klarer ikke helt bestemme meg.. Den du liker best, men jeg syns GOL pwner M95 Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 jeg synes m24 er best av alle sniperne jeg. jeg er TEH man på marksman headshots Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Er ikkje så vanskeleg med h.s på sniperen. Har no spelt HC veldig mye og sikte heller på brystkassen for kill siden den er større en hove. Men spelte 30-40 min og traff likebra h.s endå som tidlegere på normal (ikkje HC) Men på HC går eg agro med GOL sniperen, fastscope og noscope fungere heilt konge, folk dør fint på 1 skudd Endret 1. april 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Da er jeg stolt eier av Bad company 2 på PC. Har det på xbox også. Level fem der elns. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 La nettopp merke til hvor mye xp jeg trenger for å komme fra lvl 25 til 26. Godt og vel over 80 000. Nå skjønner jeg hva de mente med at det ville bli vanskeligere å levle opp i offiser-stigen. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Har snart score (total) på 1,7 mil og er då lvl 33. Lure på kor mye score man må ha for lvl 50. Endret 1. april 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Spørsmål angående singelplayer (ja, jeg har ikke kommet så langt ennå). Når man kommer til Sangre Del Toro, og skal skyte ned alle de helikopterne, dauer jeg alltid. Alltid. Jeg har sett på walkthroughs som denne på nett, hvor det virker som han treffer med de varmesøkende rakettene hver gang. Sånn funker det ikke for meg. Så skyter jeg litt med de varmesøkende, så må jeg løpe for å ikke dø, tar med meg RPG-ene som ligger rundt omkring, bommer alltid med disse, og så er det fucked. Hvordan kommer man seg forbi dette helvetes infernoet, egentlig? Begynner å bli bra frustrert nå. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Er ikkje så vanskeleg med h.s på sniperen. Har no spelt HC veldig mye og sikte heller på brystkassen for kill siden den er større en hove. Men spelte 30-40 min og traff likebra h.s endå som tidlegere på normal (ikkje HC) Men på HC går eg agro med GOL sniperen, fastscope og noscope fungere heilt konge, folk dør fint på 1 skudd ja det var du som noscopa meg 3-4 ganger forrige lørdag. Fordi noen absolutt skulle revive meg der du står og sniper ut Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Spørsmål angående singelplayer (ja, jeg har ikke kommet så langt ennå). Når man kommer til Sangre Del Toro, og skal skyte ned alle de helikopterne, dauer jeg alltid. Alltid. Jeg har sett på walkthroughs som denne på nett, hvor det virker som han treffer med de varmesøkende rakettene hver gang. Sånn funker det ikke for meg. Så skyter jeg litt med de varmesøkende, så må jeg løpe for å ikke dø, tar med meg RPG-ene som ligger rundt omkring, bommer alltid med disse, og så er det fucked. Hvordan kommer man seg forbi dette helvetes infernoet, egentlig? Begynner å bli bra frustrert nå. Eg anbefale og bruke Stationary AT og skyt framfor helikopteret. Du må ta ned to helikopter og kvart helikopter tåler 2 Stationary AT missiler. Anbefalingen er og plukke, medic og recon fyren nett nedenfor platået, Stationary AT og skyt ned helikopteret. Så tar du neste heli (du må treff no) så plukke du puljen som kjem etter deg. Så er du ferdig Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Eg anbefale og bruke Stationary AT og skyt framfor helikopteret. Du må ta ned to helikopter og kvart helikopter tåler 2 Stationary AT missiler. Anbefalingen er og plukke, medic og recon fyren nett nedenfor platået, Stationary AT og skyt ned helikopteret. Så tar du neste heli (du må treff no) så plukke du puljen som kjem etter deg. Så er du ferdig Men er det noe spesielt man må gjøre for å få missilene til å treffe? De er jo varmesøkende, er de ikke? I tillegg tar det utrolig lang tid å snu seg rundt når man står ved den stasjonære og skal skyte. Jeg tenkte kanskje det var fordi jeg hadde lav sens., men det hjalp ikke å skru den opp heller. Rekker ikke engang snu meg før helikopteret er et helt annet sted =/ Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Eg anbefale og bruke Stationary AT og skyt framfor helikopteret. Du må ta ned to helikopter og kvart helikopter tåler 2 Stationary AT missiler. Anbefalingen er og plukke, medic og recon fyren nett nedenfor platået, Stationary AT og skyt ned helikopteret. Så tar du neste heli (du må treff no) så plukke du puljen som kjem etter deg. Så er du ferdig Men er det noe spesielt man må gjøre for å få missilene til å treffe? De er jo varmesøkende, er de ikke? I tillegg tar det utrolig lang tid å snu seg rundt når man står ved den stasjonære og skal skyte. Jeg tenkte kanskje det var fordi jeg hadde lav sens., men det hjalp ikke å skru den opp heller. Rekker ikke engang snu meg før helikopteret er et helt annet sted =/ Ikke varmesøkende men lasersøkende, så du må styre dem med siktet. Det kan være lurt å vente til helikopterene står litt mer i ro, da de er lettere å treffe da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå