Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Ingen som er lei av spillet enda? Jeg har selv ikke unlocket alle våpnene engang, men jeg er av en eller annen grunn ganske lei. Det kan jo ha noe med at jeg hadde store crashing problemer inntil nå.

Tja, føler i grunnen at jeg har det ganske gøy enda gitt.

Har låst opp alt på hoved-soldaten men starta meg en ny en som heter Elmer|Fudd (Oh waaaaabiiit!) som jeg kun spiller recon på :tease:

Venter i grunn bare på shotgun upgradesa på rundt rank 9 og 16 så jeg kan løpe rundt og være en skikkelig Elmer :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Idag var en god dag i BC2, hadde flere battlefield moments.

Ene var når en hummer holdt på kjøre meg ned men jeg fyrte av gustaven på den og bilen tok en frontflip over meg! :D

Andre var når jeg traff en helikopter så begynner den å styrte mot meg og jeg overlevde.

Engineer er awesome!!!11

Lenke til kommentar

3 strålende øyeblikk selv i dag.

1. Fikk endelig til å skyte en pilot ut av helikopteret. Det var like artig som jeg hadde håpet det skulle være.

2. Drepte 8 stk på det andre laget med ett mortar strike. Det var 10 totalt på motlaget.

3. La ut en del miner på samme sted. Bil kom kjørende og traff alle på en gang. Bilen svevde deretter over hele basen.

EXELSIOR

Lenke til kommentar

ble skuffet over BC 2... så urealistiske våpen, liker å kalle det for "team-fortress" grafikk :s

men ellers var det bra, likte spesielt det med at veggen ble ødelagt :)

Kan ikke si meg helt enig med deg der...

Eneste klagen jeg har til Dice er at jeg synes de kunne brukt litt mere tid på utsendet til våpene.

Lenke til kommentar

^Kan ikke fordra 40mm-horer, sniper-horer, CG-horer.

<- M60-hore

Jeg bare bare tråkket ned på M60-horer slik at jeg kan lure meg selv til å tro at jeg selv er bedre. Det er jeg dog ikke.

<- 40mm-hore

ble skuffet over BC 2... så urealistiske våpen, liker å kalle det for "team-fortress" grafikk :s

Eneste klagen jeg har til Dice er at jeg synes de kunne brukt litt mere tid på utsendet til våpene.

Eneste jeg kan klage på er at Dice skulle ha laget ferdig spillet før release.

Lenke til kommentar

Eneste jeg kan klage på er at Dice skulle ha laget ferdig spillet før release.

Er enig med deg der at det var en dårlig start...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...