GunnarGul Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Gjorde det desverre med en venn, som også gjorde det mot meg, derfor jeg døde så mange ganger. Ville aldri gjort det mot folk jeg ikke kjenner. Uansett så er det kjedelig, og som sagt, ikke en særlig effektiv måte å få mye poeng på. Lurte mest bare på om det var ulovlig. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Er så lei sånt piss når jeg veit at personen jeg skyter på skulle vært død for mange skudd siden så dreper han allikevel meg uten at han dør. AN-94 5 burst mot hodet og fortsatt ikke død. Fittespill Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Er så lei sånt piss når jeg veit at personen jeg skyter på skulle vært død for mange skudd siden så dreper han allikevel meg uten at han dør. AN-94 5 burst mot hodet og fortsatt ikke død. Fittespill Hvis dette skjer veldig ofte, så kanskje du ikkje treffer så bra likevel Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Hvilket medic-våpen liker dere best? Har ikke peiling på hvilket et jeg skal begynne å bruke. Kom gjerne med begrunning Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 M60. Tar ut alt og alle! Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Den pingindikatoren er jviser jo ikke den egentlige pingen du har, g15 skjermen viser en helt annen ping. Så med mindre du merker mye lagg så er det bare å drite i. Okey, nei merker egentlig ikke laggen så ofte, men noen ganger merkes det litt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 M60. Tar ut alt og alle! Dessverre. Gleder meg til de nerfer den. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 GOL eller M95... Klarer ikke helt bestemme meg.. Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 M60. Tar ut alt og alle! Dessverre. Gleder meg til de nerfer den. Vil det si at de tar ned effekten? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 M60. Tar ut alt og alle! Dessverre. Gleder meg til de nerfer den. Vil det si at de tar ned effekten? Korrekt Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 M60. Tar ut alt og alle! Dessverre. Gleder meg til de nerfer den. Vil det si at de tar ned effekten? Korrekt Vet noen når det vil skje? Er det snakk om mye effekt? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 M60. Tar ut alt og alle! Dessverre. Gleder meg til de nerfer den. Vil det si at de tar ned effekten? Korrekt Vet noen når det vil skje? Er det snakk om mye effekt? Trolig vil dette skje i 2012 siden våpnene i BC2 følger utviklingen i virkeligheten. Krigsregler tilsier at amerikanerne må "nerfe" M60 før de kan ta det i bruk i ekte krig. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 noen som vet når neste patch kommer ut? Lenke til kommentar
Inhabil Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Ingen som er lei av spillet enda? Jeg har selv ikke unlocket alle våpnene engang, men jeg er av en eller annen grunn ganske lei. Det kan jo ha noe med at jeg hadde store crashing problemer inntil nå. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 er egentlig ganske lei. Gleder meg mer til bf3, da jeg tror det blir litt større variasjon i gameplayet. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Det som gjør hele pakka kjedelig for min del er små baner, få baner og repetive baner... Lenke til kommentar
gard. Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Det som gjør hele pakka kjedelig for min del er små baner, få baner og repetive baner... Ikke at jeg synes det er kjedelig ennå, men dette synes jeg også er noen ankepunkter. BF3 tror jeg vil klare dette med baner bedre! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 BC2 er oppvarming til Bf3, de skal vel også bruke den nye Frostbite-motoren på det...slik jeg har forstått det Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 da jeg tror det blir litt større variasjon i gameplayet. Der er jeg enig. Det blir for liten variasjon og spillets gang for forutsigbart og kjøretøyene har ikke nærheten av sammen rollen som tidligere bf versjoner. Og mange, inklusivt meg føler at banene er alt for små. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 hvorfor er muligheten for å kunne lage egne baner? evt fremtidige muligheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå