Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjøt på en kar på mg i helikopteret på venstre siden, bommet på han, men skjøt gjennom kopteret og traff han på høyre siden med M95. Akkurat det var artig :p

Har også skutt et kopter ut av lufta med m95, men holder meg til GOl.. den er jo mye raskere å "bolte" også

Lenke til kommentar

Er det noen regler mot å drepe de i squaden sin, for så å revive dem? Fikk 0/20 i stats med 3000 poeng. Er det dårlig gjort?

Hvis du driver med det håper jeg du brenner h*****e. Ødelegger bare for andre og meningen med spillet. Hvis du bare fikk 3000 for det også, så tjener du mer på en skikkelig runde.

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar

Er det noen regler mot å drepe de i squaden sin, for så å revive dem? Fikk 0/20 i stats med 3000 poeng. Er det dårlig gjort?

Dersom du gjør det med en kamerat som har lyst til å bli drept av deg skal ikke jeg hindre deg. Hva du/dere gjør for å komme opp i rank skal ikke jeg bry meg med. :wee:

Men om du derimot tar livet av intetanende teammates kan du brenne i helvete. Ikke noe er mer irriterende enn når du har folk som TK'er med vilje for egen vinning....

Lenke til kommentar

Nåh..

Dersom en admin oppdager at du gjør det vil du forhåpentligvis bli stengt ute (Bannet) fra den aktuelle serveren. Dersom EA oppdager det, ev får inn rapporter fra serveradmins om at du har gjort det vil sannsynligvis kontoen din bli nullet ut. I verste fall (beste fall for oss andre) kan cd nøkkelen din bli gjort ugyldig.

Det vil i de fleste tilfeller ikke bli særlig godt mottatt.

Q

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...