Takkformeg Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 maskingevær må du bruke den siste vehicle unlocken på den addon greia til høyre på våpenvelgeskjermen. Utrolig teit forklart, men husker ikke hva noe av det heter xD Tror det er Vehicle advanced weapon elns Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Ok. Skjønner hva du mener. Da må jeg prøve det. Takker for svar Lenke til kommentar
ersa Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 En av de som alltid spiller recon uten å spotte. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Eller kanskje han roleplayer som Hufsa? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 "I know what you're thinking, did he shoot 5 or six bullets?" Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Eller kanskje han roleplayer som Hufsa? Bare bildet gir meg mareritt.. Faen. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 M95 var iallefall skuffende sjit.. GOL >M95 Enig! M24 og GOL er sniperne jeg bruker. M95 bruker jeg svært sjeldent. Men den har en fordel, og det er at den skyter gjennom vegger, trær osv osv. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Synest GOL er den beste snipere riflene på spelet, sjølv om du kan skyte ned heli med M95 kan du drepe piloten med GOL Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Synest GOL er den beste snipere riflene på spelet, sjølv om du kan skyte ned heli med M95 kan du drepe piloten med GOL Har plukket piloten med SV98, M24, og Gol. Har ikke klart det med M95, men har skutt ned hele driten. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Man kan drepe folka i helikopter med hvilket som helst våpen så lenge man treffer gjennom glassruta. Er kunn M95 som gjør skade på selve helikopteret om du treffer det. Unntaket av rakettskyterene osv da. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg skjøt på en kar på mg i helikopteret på venstre siden, bommet på han, men skjøt gjennom kopteret og traff han på høyre siden med M95. Akkurat det var artig Har også skutt et kopter ut av lufta med m95, men holder meg til GOl.. den er jo mye raskere å "bolte" også Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Er det et kjent problem med høy ping? Har hatt 300-600 ping så og si hele tiden jeg har spillt, noe jeg synes er alt for høyt. Linjen hjemme er på 8 mbps, og har ikke hatt problemer med andre onlinespill Lenke til kommentar
Feh Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Ingame ping er vel ikke ping i den forstand, men latency fra serveren til deg hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Den pingindikatoren er jviser jo ikke den egentlige pingen du har, g15 skjermen viser en helt annen ping. Så med mindre du merker mye lagg så er det bare å drite i. Lenke til kommentar
GunnarGul Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Er det noen regler mot å drepe de i squaden sin, for så å revive dem? Fikk 0/20 i stats med 3000 poeng. Er det dårlig gjort? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Det er idiotisk. Håper jeg aldri spiller med deg. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Er det noen regler mot å drepe de i squaden sin, for så å revive dem? Fikk 0/20 i stats med 3000 poeng. Er det dårlig gjort? Håper du tuller, hvis ikke er du latterlig. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Er det noen regler mot å drepe de i squaden sin, for så å revive dem? Fikk 0/20 i stats med 3000 poeng. Er det dårlig gjort? Hvis du driver med det håper jeg du brenner h*****e. Ødelegger bare for andre og meningen med spillet. Hvis du bare fikk 3000 for det også, så tjener du mer på en skikkelig runde. Endret 31. mars 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Er det noen regler mot å drepe de i squaden sin, for så å revive dem? Fikk 0/20 i stats med 3000 poeng. Er det dårlig gjort? Dersom du gjør det med en kamerat som har lyst til å bli drept av deg skal ikke jeg hindre deg. Hva du/dere gjør for å komme opp i rank skal ikke jeg bry meg med. Men om du derimot tar livet av intetanende teammates kan du brenne i helvete. Ikke noe er mer irriterende enn når du har folk som TK'er med vilje for egen vinning.... Lenke til kommentar
Qman321 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Er det noen regler mot å drepe de i squaden sin, for så å revive dem? Fikk 0/20 i stats med 3000 poeng. Er det dårlig gjort? Nåh.. Dersom en admin oppdager at du gjør det vil du forhåpentligvis bli stengt ute (Bannet) fra den aktuelle serveren. Dersom EA oppdager det, ev får inn rapporter fra serveradmins om at du har gjort det vil sannsynligvis kontoen din bli nullet ut. I verste fall (beste fall for oss andre) kan cd nøkkelen din bli gjort ugyldig. Det vil i de fleste tilfeller ikke bli særlig godt mottatt. Q Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå