Ol'H Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=hsQ_RoIMskg Map pack 2 Hyrlen: Reconn kan også jobbe med laget Det har med personen som spiller en klasse, er ikke selve klassen som ødelegger spillet....har nå jeg kommet frem til Vel. Selvfølgelig. Men når jeg f.eks spilte på Arica harbour tidligere ikveld. Da har vi 9! recons på laget. Da er problemet generelt, ikke bare en enkeltperson. Om Recon i sin helhet hadde blitt fjernet hadde jeg ikke felt en tåre. Om dere ser på marksmanbonusen som den hellige gral, vel spill deerhunter. Men ja, det fins recons som jobber for laget. Som i en gruppe står bakerst og plukker. Cudos til dem, synd de er et fåtall. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg tror jeg aldri har spillt Arica Harbor uten å ha tatt ut minst én tanks med enten Mortar eller C4. Isted tok jeg vel 4 eller 5 ila runden med C4... Recon er så ufattelig kult å spille agressivt. Å stå laaangt baki huttiheita er bare drittkjedelig og gir kanskje bare 1/3 så høy score. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 hvordan får man platium? 1k kill med vanlig våpen. Ferre ned kniv, pistol og andre våpen... 500 med kniv og annet ^^ Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 450kills med secondary. Men som sagt flere ganger, den 10. gullstjerna = platinum istedet. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Er utrolig skuffa over Engineer's UZI. Herregud så dårlig den er, noe som egentlig ikke overrasker meg. Gå ut i krig med UZI? Usannsynlig. Er vel ikke en eneste hær i hele verden som bruker UZI, utenatt gangsters i filmer, og "soldater" i midt-østen? Svært uenig, jeg mener UZIen er en av de beste engi våpenet og er helt klart min favoritt. Svært høy skuddtakt og nesten ingen rekyl, samt at den både ser å høres helt sjefs ut. Syntes også Uzi er ett godt engineer våpen, er det foretrukne valget for øyeblikket. Noe lavere skade, men det kompenseres med høyere skuddtakt, lite rekyl og god treffsikkerhet gir alt i alt ett godt våpen (imo). AKS-74U er i øyeblikket andre valget, har ikke fått PP-2000 og UMP-45 enda. Men jevnt over så er det ikke så alt for store forskjeller på engineer våpnene, koker stort sett ned til personlig preferanse. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Om squaden samarbeider hender det jeg går M95/C4. Funker som f! Snakker ikke om att jeg dekker dem, men att jeg går sammen med dem. Om jeg bare står bakerst får jeg ikke sett fiender gjennom trær/bygninger. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Yes! Fikk endelig Elite Marksman Combat og Distinguished Retaliation Combat insignias denna runden Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 En .50 klarer å trenge gjennom 34 mm panser. For de som skulle være interessert ble det en forbedring i 1994, da effekten gikk opp fra 21 mm til 34. Under krigen var effekten bare 19 mm panser. Men for å få 34 mm kreves det panserbrytende ammunisjon, og .50 har et solid utvalg forskjellige typer ammunisjon. Etter hva jeg husker fra millitæret har de forskjellige farger, og svart, sølvfarget og rød (sammen med sølv) spiss var panserbrytende. Var det ikke ett ran i USA hvor de brukte pansrete kuler på AK47 som gikk tvers gjennom politibiler skold og skuddsikker vester, jeg tror det endte med at de tok sitt eget liv når de innså at de ikke kom noen vei Deeet er en film kiddo. Epic Med slagkraften på AK47 kan fin skyte gjennom ein politibil. Det finnest Ballistic skjold som kan slå i mot slagkraften på AK47 men standar Skjold for small arms, som har ingen muligheit mot 7.62 som er standar på AK47 Angånde skuddsikker vest er det igjen modeler som tåler 7.62 men at personen står like fin etterpå han bli truffet, er lite sansynleg. Ser at folk har linket til North Hoollywood som er laget av ein virkeleg hendelse som hendte i USA. 7.62 sier seg selv. ag3 er ustoppelig. Samma med ak. 5.56 med multipurpose går like gjeft Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Har unlocket sniper spotter. Men den spotter jo ingen? Må fortsatt trykke Q på tastaturet for å spotte fiender. Noe jeg gjør galt? Bruker GOL med 12XZOOM. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Den spotter bare på minimap, slik som motion mines, syns den er grusom selv siden den pinger slik som motion mines gjør så alle vet hvor du er :< Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Da så. Litt dårlig. Begynner å bli smålei recon. Må begynne å prøve andre klasser. Selv om jeg gjerne ville hatt M95. Finnes det ingen maskingevær for recon klassen? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 G3 fungerer i alle klasser, inkl recon. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Har platinum på m60 og 7 stjerner på g36 Lenke til kommentar
Khani Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg tror jeg aldri har spillt Arica Harbor uten å ha tatt ut minst én tanks med enten Mortar eller C4. Isted tok jeg vel 4 eller 5 ila runden med C4... Recon er så ufattelig kult å spille agressivt. Å stå laaangt baki huttiheita er bare drittkjedelig og gir kanskje bare 1/3 så høy score. Har du en stødig hånd og har skutt med ekte rifle på avstand er sniper enkel og f høy score med selv i første runde. Hadde vel omkring 3.40 fram til jeg hoppet over på engineer. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Angående nubing. Hvis recon kan nube på et fjell langt borte i hollaheita, assault kan nube med 40mm, medic kan nube med M60, så kan vel jeg nube med Carl "muddafukkings" Gustav? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Lurer på noe... Hvis man tar en fyr, og han blir "revived" av en teammate. Mister jeg da den killen fra statsen min, eller ikke? Og hvis jeg dør, og en medig hjelper meg tilbake, blir det da registrert i deaths? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Nei, du får kill uansett, Og ja det blir registrert som death selv om du blir gjennoplivet. Endret 30. mars 2010 av bruno99 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Angående nubing. Hvis recon kan nube på et fjell langt borte i hollaheita, assault kan nube med 40mm, medic kan nube med M60, så kan vel jeg nube med Carl "muddafukkings" Gustav? Klart det. Det eneste som plager meg med engi i closecombat er at når begge har brukt opp clippet og skal ta frem pistoler trekker engi som oftest en jævla rakettkaster Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Er jo ikke rart det. Jeg bruker ofte tracer når jeg er engi og da gidder jeg ikke satse på å rekke å reloade SMG før fiendend. Da er det jo mye smartere å skyte de med rakett? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Nei, du får kill uansett, Og ja det blir registrert som death selv om du blir gjennoplivet. Men attackers mistar vel ikkje tickets om ein blir gjenoppliva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå