Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Hyrlen: Reconn kan også jobbe med laget ;)

Det har med personen som spiller en klasse, er ikke selve klassen som ødelegger spillet....har nå jeg kommet frem til :hmm:

Vel. Selvfølgelig. Men når jeg f.eks spilte på Arica harbour tidligere ikveld. Da har vi 9! recons på laget. Da er problemet generelt, ikke bare en enkeltperson.

Om Recon i sin helhet hadde blitt fjernet hadde jeg ikke felt en tåre. Om dere ser på marksmanbonusen som den hellige gral, vel spill deerhunter.

Men ja, det fins recons som jobber for laget. Som i en gruppe står bakerst og plukker. Cudos til dem, synd de er et fåtall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg aldri har spillt Arica Harbor uten å ha tatt ut minst én tanks med enten Mortar eller C4. Isted tok jeg vel 4 eller 5 ila runden med C4... Recon er så ufattelig kult å spille agressivt. Å stå laaangt baki huttiheita er bare drittkjedelig og gir kanskje bare 1/3 så høy score.

Lenke til kommentar

Er utrolig skuffa over Engineer's UZI. Herregud så dårlig den er, noe som egentlig ikke overrasker meg. Gå ut i krig med UZI? Usannsynlig. Er vel ikke en eneste hær i hele verden som bruker UZI, utenatt gangsters i filmer, og "soldater" i midt-østen?

Svært uenig, jeg mener UZIen er en av de beste engi våpenet og er helt klart min favoritt. Svært høy skuddtakt og nesten ingen rekyl, samt at den både ser å høres helt sjefs ut.

Syntes også Uzi er ett godt engineer våpen, er det foretrukne valget for øyeblikket. Noe lavere skade, men det kompenseres med høyere skuddtakt, lite rekyl og god treffsikkerhet gir alt i alt ett godt våpen (imo). AKS-74U er i øyeblikket andre valget, har ikke fått PP-2000 og UMP-45 enda. Men jevnt over så er det ikke så alt for store forskjeller på engineer våpnene, koker stort sett ned til personlig preferanse.

Lenke til kommentar

En .50 klarer å trenge gjennom 34 mm panser. For de som skulle være interessert ble det en forbedring i 1994, da effekten gikk opp fra 21 mm til 34. Under krigen var effekten bare 19 mm panser.

Men for å få 34 mm kreves det panserbrytende ammunisjon, og .50 har et solid utvalg forskjellige typer ammunisjon. Etter hva jeg husker fra millitæret har de forskjellige farger, og svart, sølvfarget og rød (sammen med sølv) spiss var panserbrytende.

Var det ikke ett ran i USA hvor de brukte pansrete kuler på AK47 som gikk tvers gjennom politibiler skold og skuddsikker vester, jeg tror det endte med at de tok sitt eget liv når de innså at de ikke kom noen vei :p

Deeet er en film kiddo.

Epic

Med slagkraften på AK47 kan fin skyte gjennom ein politibil. Det finnest Ballistic skjold som kan slå i mot slagkraften på AK47 men standar Skjold for small arms, som har ingen muligheit mot 7.62 som er standar på AK47

Angånde skuddsikker vest er det igjen modeler som tåler 7.62 men at personen står like fin etterpå han bli truffet, er lite sansynleg.

Ser at folk har linket til North Hoollywood som er laget av ein virkeleg hendelse som hendte i USA.

7.62 sier seg selv.

ag3 er ustoppelig. Samma med ak. 5.56 med multipurpose går like gjeft ;)

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg aldri har spillt Arica Harbor uten å ha tatt ut minst én tanks med enten Mortar eller C4. Isted tok jeg vel 4 eller 5 ila runden med C4... Recon er så ufattelig kult å spille agressivt. Å stå laaangt baki huttiheita er bare drittkjedelig og gir kanskje bare 1/3 så høy score.

Har du en stødig hånd og har skutt med ekte rifle på avstand er sniper enkel og f høy score med selv i første runde. Hadde vel omkring 3.40 fram til jeg hoppet over på engineer.

Lenke til kommentar

Angående nubing.

Hvis recon kan nube på et fjell langt borte i hollaheita, assault kan nube med 40mm, medic kan nube med M60, så kan vel jeg nube med Carl "muddafukkings" Gustav?

Klart det.

Det eneste som plager meg med engi i closecombat er at når begge har brukt opp clippet og skal ta frem pistoler trekker engi som oftest en jævla rakettkaster :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...