Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Laguna Presa i rush er ganske bra map egentlig

 

 

 

Conquest i Arica Harbor er rævva dårlig, alt foregår i den lille byen, og flaggene er maks 50m unna hverandre, er vel lagd for cod mw2 kidsa som klager over store map

Er det noe du vet eller noe du tror med tanke på at mapsene kommer ikke før imorgen ?

Lenke til kommentar

Er utrolig skuffa over Engineer's UZI. Herregud så dårlig den er, noe som egentlig ikke overrasker meg. Gå ut i krig med UZI? Usannsynlig. Er vel ikke en eneste hær i hele verden som bruker UZI, utenatt gangsters i filmer, og "soldater" i midt-østen?

 

En ting til som irriterer meg er å bli gjenopplivd da det passer minst. Havnet i en slik i stad. Det var bak et par hus, der det var en liten trang vei man kunne gå, med 'hytter' på venstre side, og en betongmur på høyre. Jeg så at en fiende gikk å gjemte seg bak murveggen, og hadde planer om å ta han.

 

Men han hadde visst sett meg også. Så før jeg fikk kommet med rundt murveggen, tok han i bruk 40 mm-en sin, og en liten del av veggen møtte bakken, og det samme gjorde jeg. I kill-camet så jeg da fienden komme på andre siden av veggen, der jeg hadde stått. Plutselig tok ble jeg revivet. 3 sekunder etter møtte jeg bakken nok en gang. Jeg ble litt irritert, og ventet på at jeg kunne få spawne igjen. Hva skjedde? Jo. Jeg ble resset nok en gang. Og drept igjen før jeg fikk rørt meg, av samme assaulten. GAHH!

Ta heller fienden først, og så ta i bruk defibrillatorene. Var en utrolig rar situasjon, men en utrolig irriterende en også.

Lenke til kommentar

Er utrolig skuffa over Engineer's UZI. Herregud så dårlig den er, noe som egentlig ikke overrasker meg. Gå ut i krig med UZI? Usannsynlig. Er vel ikke en eneste hær i hele verden som bruker UZI, utenatt gangsters i filmer, og "soldater" i midt-østen?

 

Svært uenig, jeg mener UZIen er en av de beste engi våpenet og er helt klart min favoritt. Svært høy skuddtakt og nesten ingen rekyl, samt at den både ser å høres helt sjefs ut.

Lenke til kommentar

Laguna Presa i rush er ganske bra map egentlig

 

 

 

Conquest i Arica Harbor er rævva dårlig, alt foregår i den lille byen, og flaggene er maks 50m unna hverandre, er vel lagd for cod mw2 kidsa som klager over store map

Er det noe du vet eller noe du tror med tanke på at mapsene kommer ikke før imorgen ?

 

Jeg har spilt på dem.

Mange russiske servere har allerede spillene ute

Lenke til kommentar

Jeg ble ganske irritert på en i lvl 27 ista han løp rundt med Cal Gustav og hadde faen meg 9 gullstjerner!!!

jeg har platinum med 40mm, tenk på det du.

 

Noob da eller? Hater 40mm og CG horer... Makes games less fun to play. Når du ikke klarer å plukke ut folk med rifler så må du ty til amatørmidler!

 

Slagord for detta:

NOOBTUBE - Proos can multikill NOW YOU CAN TO!!

Lenke til kommentar

En .50 klarer å trenge gjennom 34 mm panser. For de som skulle være interessert ble det en forbedring i 1994, da effekten gikk opp fra 21 mm til 34. Under krigen var effekten bare 19 mm panser.

 

Men for å få 34 mm kreves det panserbrytende ammunisjon, og .50 har et solid utvalg forskjellige typer ammunisjon. Etter hva jeg husker fra millitæret har de forskjellige farger, og svart, sølvfarget og rød (sammen med sølv) spiss var panserbrytende.

 

Var det ikke ett ran i USA hvor de brukte pansrete kuler på AK47 som gikk tvers gjennom politibiler skold og skuddsikker vester, jeg tror det endte med at de tok sitt eget liv når de innså at de ikke kom noen vei :p

 

Deeet er en film kiddo.

Lenke til kommentar

En .50 klarer å trenge gjennom 34 mm panser. For de som skulle være interessert ble det en forbedring i 1994, da effekten gikk opp fra 21 mm til 34. Under krigen var effekten bare 19 mm panser.

 

Men for å få 34 mm kreves det panserbrytende ammunisjon, og .50 har et solid utvalg forskjellige typer ammunisjon. Etter hva jeg husker fra millitæret har de forskjellige farger, og svart, sølvfarget og rød (sammen med sølv) spiss var panserbrytende.

 

Var det ikke ett ran i USA hvor de brukte pansrete kuler på AK47 som gikk tvers gjennom politibiler skold og skuddsikker vester, jeg tror det endte med at de tok sitt eget liv når de innså at de ikke kom noen vei :p

 

Deeet er en film kiddo.

 

Epic

Lenke til kommentar

En .50 klarer å trenge gjennom 34 mm panser. For de som skulle være interessert ble det en forbedring i 1994, da effekten gikk opp fra 21 mm til 34. Under krigen var effekten bare 19 mm panser.

 

Men for å få 34 mm kreves det panserbrytende ammunisjon, og .50 har et solid utvalg forskjellige typer ammunisjon. Etter hva jeg husker fra millitæret har de forskjellige farger, og svart, sølvfarget og rød (sammen med sølv) spiss var panserbrytende.

 

Var det ikke ett ran i USA hvor de brukte pansrete kuler på AK47 som gikk tvers gjennom politibiler skold og skuddsikker vester, jeg tror det endte med at de tok sitt eget liv når de innså at de ikke kom noen vei :p

 

Deeet er en film kiddo.

 

Nei.

 

Lenke til kommentar

En .50 klarer å trenge gjennom 34 mm panser. For de som skulle være interessert ble det en forbedring i 1994, da effekten gikk opp fra 21 mm til 34. Under krigen var effekten bare 19 mm panser.

 

Men for å få 34 mm kreves det panserbrytende ammunisjon, og .50 har et solid utvalg forskjellige typer ammunisjon. Etter hva jeg husker fra millitæret har de forskjellige farger, og svart, sølvfarget og rød (sammen med sølv) spiss var panserbrytende.

 

Var det ikke ett ran i USA hvor de brukte pansrete kuler på AK47 som gikk tvers gjennom politibiler skold og skuddsikker vester, jeg tror det endte med at de tok sitt eget liv når de innså at de ikke kom noen vei :p

 

Deeet er en film kiddo.

 

Epic

 

Med slagkraften på AK47 kan fin skyte gjennom ein politibil. Det finnest Ballistic skjold som kan slå i mot slagkraften på AK47 men standar Skjold for small arms, som har ingen muligheit mot 7.62 som er standar på AK47

 

Angånde skuddsikker vest er det igjen modeler som tåler 7.62 men at personen står like fin etterpå han bli truffet, er lite sansynleg.

 

Ser at folk har linket til North Hoollywood som er laget av ein virkeleg hendelse som hendte i USA.

Lenke til kommentar

Jeg ble ganske irritert på en i lvl 27 ista han løp rundt med Cal Gustav og hadde faen meg 9 gullstjerner!!!

jeg har platinum med 40mm, tenk på det du.

 

Noob da eller? Hater 40mm og CG horer... Makes games less fun to play. Når du ikke klarer å plukke ut folk med rifler så må du ty til amatørmidler!

 

Slagord for detta:

NOOBTUBE - Proos can multikill NOW YOU CAN TO!!

 

Jeg tror du har glemt at du ikke spiller mw2 når du spiller bfbc2. I dette spillet er det da ingen skam å bruke 40mmern, synes nå jeg.

Lenke til kommentar

Jeg ble ganske irritert på en i lvl 27 ista han løp rundt med Cal Gustav og hadde faen meg 9 gullstjerner!!!

jeg har platinum med 40mm, tenk på det du.

 

Noob da eller? Hater 40mm og CG horer... Makes games less fun to play. Når du ikke klarer å plukke ut folk med rifler så må du ty til amatørmidler!

 

Slagord for detta:

NOOBTUBE - Proos can multikill NOW YOU CAN TO!!

 

Jeg tror du har glemt at du ikke spiller mw2 når du spiller bfbc2. I dette spillet er det da ingen skam å bruke 40mmern, synes nå jeg.

 

Det er en skam når personen som noobtuber flyr med siktet i bakken 5 meter foran seg og skyter med en gang en person dukker opp...

Lenke til kommentar

Jeg ble ganske irritert på en i lvl 27 ista han løp rundt med Cal Gustav og hadde faen meg 9 gullstjerner!!!

jeg har platinum med 40mm, tenk på det du.

 

Noob da eller? Hater 40mm og CG horer... Makes games less fun to play. Når du ikke klarer å plukke ut folk med rifler så må du ty til amatørmidler!

 

Slagord for detta:

NOOBTUBE - Proos can multikill NOW YOU CAN TO!!

Vel, så lenge hoppende medics trekker m60 og engi trekker Carl før de trekker suben. Da trekker faen jeg noobtuben. Men springer ikke med den fremme nei, er vel mer når jeg blir truffet fra siden o.l at jeg har ol'trusty på Q slik at jeg kan plukke dem så kjapt som mulig. Eventuelt når jeg skal tømme et loft med kryp.

 

Er det noe som ødelegger dette spillet er det faen reconklassen. Har ingenting imot en noobtuber som jobber med laget. Eventuelt en carlDUSTaver.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

 

Er det slik at det bare åpner seg eller kommer det som en update? :blush:

Har forstått det slik at på konsoll så fulgte det med kode så du ble VIP, men er det slik at alle får det på pc i morra?

 

Hyrlen: Reconn kan også jobbe med laget ;)

Det har med personen som spiller en klasse, er ikke selve klassen som ødelegger spillet....har nå jeg kommet frem til :hmm:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...