Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke defib fra starten av som medic nei? Hm hvordan unlocker jeg den da hvis jeg ikke skal greie kills heller..er vel bare å prøve.

 

Bare å drepe når sjangsen byr det. PKM er langt ifra et dårlig våpen ;)

 

Eg skal aldri nærme meg tyske serverar igjen. Dsikusjon på høgde med youtube-dritslenging i chatten og folk som ventar på at heliet skal spawne. Eg drap alle jævelane som venta på helikopteret og stakk frå serveren.

 

Blir litt dumt å dømme alle tyske servere pga en dårlig erfaring..jaja

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et problem med spillet. HAr store glitcher i bildet når det skjer action, store svarte felter og drit som totalt ødelegger. Har satt alt på lavt, fortsatt ikke bra... SPilte MW2 på max uten problemer, er dette spillet så mye mer krevende?

 

Lastet ned fra Steam om det har noe å si.

Lenke til kommentar

Leste at det kommer 2 "nye" maps i morgen.

 

http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/default.aspx?PageIndex=3

 

Arica Harbor Conquest mode - US Command launches a break through action directly at the Russian base. Collateral damage is of no consequence. Capture and secure tactical positions in Conquest Mode across the vast Arica Harbor map.

 

 

 

Laguna Presa Rush mode - The valley and surrounding mountains possess a strategic value in the battle for South America, and an infantry assault supported by light armor vehicles is likely by both armies as US forces defend the nearby Dam.

Lenke til kommentar

Har tenkt på en annen sak her nå. Jeg har spilt mye FPS spill, men aldri har jeg spilt et FPS spill som dette hvor det er så mange ganger at man dauer samtidig som den man skyter mot. Det skjer mange ganger per runde og virker litt merkelig syntes jeg.

I andre spill jeg har spilt før så har det liksom skjedd én og annen gang og da ler man litt fordi det er komisk, men i BC2 blir det bare dumt ettersom det skjer hele tiden.

 

Ja, er litt merkelig det der. Kan skjønne det med snipere fordi de skyter hverandre og har en viss delay pga tiden det har før skuddet kommer frem, men face to face er ganske weird.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...