kloningen Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg har ikke defib fra starten av som medic nei? Hm hvordan unlocker jeg den da hvis jeg ikke skal greie kills heller..er vel bare å prøve. Bare å drepe når sjangsen byr det. PKM er langt ifra et dårlig våpen Eg skal aldri nærme meg tyske serverar igjen. Dsikusjon på høgde med youtube-dritslenging i chatten og folk som ventar på at heliet skal spawne. Eg drap alle jævelane som venta på helikopteret og stakk frå serveren. Blir litt dumt å dømme alle tyske servere pga en dårlig erfaring..jaja Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 50% i levler!!!! YEAH!!! http://bfbcs.com/stats_pc/Rudde Og alt unlocked!!!! :-D I'm so happy to never play recon ever again! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) "Team score:18 795 Squad score:15 080" You lost. :] Endret 29. mars 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg har et problem med spillet. HAr store glitcher i bildet når det skjer action, store svarte felter og drit som totalt ødelegger. Har satt alt på lavt, fortsatt ikke bra... SPilte MW2 på max uten problemer, er dette spillet så mye mer krevende? Lastet ned fra Steam om det har noe å si. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Å poste datamaskinens spesifikasjoner hjelper i 90% av tilfellene. Ja spillet krever helvettes mye mer enn cod mw2 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Skjermkort: Nvidia 9800 GTX Prossesor: Intel® Core Duo CPU E8400 @3.00 GHz RAM: 4Gig(men bare 3 siden Vista 32 bit..) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hm, bør kunne dra spillet bra, innstallert nyeste skjermkortdrivere? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Var akkurat sånn for meg Hans-o til jeg innstallerte de nyeste skjermkortdriverne Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Laster ned nå så får jeg se. Dritt at det ikke funker får det virker jo konge. Edit: Ja, satser på at det funker her å. Endret 29. mars 2010 av Hans-o Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg hadde den defib greia fra starten. Men noen som vet en måte man kan levle opp fort på pc? jeg spilte conquest alene mot 3 folk. jeg vant, og fikk 5k poeng og et shitload med pins Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Funket som en drøm, takk for tipset. Satt her å kokte i hop alle slags mulige forferdelige teorier om hva som kunne være galt, og oppdatering av skjermdriver enset jeg ikke en tanke. Greit å ha et så oppegående forum når man selv er litt Noldus i huet :!: Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg ble ganske irritert på en i lvl 27 ista han løp rundt med Cal Gustav og hadde faen meg 9 gullstjerner!!! Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Leste at det kommer 2 "nye" maps i morgen. http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/default.aspx?PageIndex=3 Arica Harbor Conquest mode - US Command launches a break through action directly at the Russian base. Collateral damage is of no consequence. Capture and secure tactical positions in Conquest Mode across the vast Arica Harbor map. Laguna Presa Rush mode - The valley and surrounding mountains possess a strategic value in the battle for South America, and an infantry assault supported by light armor vehicles is likely by both armies as US forces defend the nearby Dam. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) De har jeg alltid hatt edit: Så hermetegnet Endret 29. mars 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg ble ganske irritert på en i lvl 27 ista han løp rundt med Cal Gustav og hadde faen meg 9 gullstjerner!!! jeg har platinum med 40mm, tenk på det du. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 hvordan får man platium? 1k kill med vanlig våpen. Ferre ned kniv, pistol og andre våpen... Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Har tenkt på en annen sak her nå. Jeg har spilt mye FPS spill, men aldri har jeg spilt et FPS spill som dette hvor det er så mange ganger at man dauer samtidig som den man skyter mot. Det skjer mange ganger per runde og virker litt merkelig syntes jeg. I andre spill jeg har spilt før så har det liksom skjedd én og annen gang og da ler man litt fordi det er komisk, men i BC2 blir det bare dumt ettersom det skjer hele tiden. Ja, er litt merkelig det der. Kan skjønne det med snipere fordi de skyter hverandre og har en viss delay pga tiden det har før skuddet kommer frem, men face to face er ganske weird. Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 er det ikke 10 gullstjerner på ett våpen? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jo, men 1 gullstjerne er 100kills. untatt med pistol, osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå