Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Et hint hvis du har unlocka Thompson er å løpe med den i stedet for sniper rifla på recon.. Jeg sanka poeng til jeg fikk GOL med den. etter det er det lekende lett. Husk også å pælme ut motion mines for random motion mine assists enten du har sniper rifle eller thompson. De er ikke noe å bre rundt på uansett. Jeg samler masse poeng takk til de og :D

 

Motion mines er genialt :thumbup:

Bare husk og hive en om gangen, siden med en gang man hiver en til så forsvinner den andre;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et hint hvis du har unlocka Thompson er å løpe med den i stedet for sniper rifla på recon.. Jeg sanka poeng til jeg fikk GOL med den. etter det er det lekende lett. Husk også å pælme ut motion mines for random motion mine assists enten du har sniper rifle eller thompson. De er ikke noe å bre rundt på uansett. Jeg samler masse poeng takk til de og :D

 

Motion mines er genialt :thumbup:

Bare husk og hive en om gangen, siden med en gang man hiver en til så forsvinner den andre;)

 

Var kjekt å kunne kaste to av gangen på BFBC1.. Men fy faen så genial de er. Alltid like morsomt å bruke dem på Isla Inocentes som Attacker. Hoppe ut av heliet når det går ned, alle 5 lander i den første basen, kaste motion mines opp fra siden ved A, og se at laget knerter alt som er der! God taktikk for å ta øyen kjapt, og defenderne mister all kontroll med en gang A er tatt. B er lett å storme, og lett å sprenge.

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

Motion mines er genialt :thumbup:

Bare husk og hive en om gangen, siden med en gang man hiver en til så forsvinner den andre;)

Jeg har kastet 2, og begge ligger da der rett foran meg....

Ja, men det er kun den ene som virker/sender signaler. Tok en stund før jeg merka det også, hehe. :tease:

 

 

EDIT: TheKopKing89 var før meg.

Endret av Karmany1234
Lenke til kommentar

Motion mines er genialt :thumbup:

Bare husk og hive en om gangen, siden med en gang man hiver en til så forsvinner den andre;)

Jeg har kastet 2, og begge ligger da der rett foran meg....

 

Den ene stopper å sende signaler da.. Inn med teskje.

Trenger ikke å bli frekk fordi noen ikke studerer ting med lupe..

Lenke til kommentar

Fikk den faens 50 kaliberen i går, var fort mye mer morro å snipe litt.

M95, yes?

Jeg får den i dag:D

Utrolig at jeg klarte å rive meg bort fra spillet klokken 2 i natt med kun 950 poeng to go :p

 

GOL gjorde jo også sniping mer morro da :p

 

+

 

Dette motiverte meg litt mer egentlig, har ikke brukt sniperclassn så mye, og sitter med m24 enda.

 

M95 er dårlig.

Eneste den duger til er å skyte igjennom helikopteret og på piloten.

Altfor treg, dreper aldri oneshot i kroppen med mindre du er veldig nærme.

 

GOL og M24 knuser den lett når det uansett trengs to skudd hvis du ikke headshotter

 

nå er det jo faktisk det 50 calen er bygd for da den heter jo Anti-materiel rifle og ikke anti personell rifle selvom den ville skjært gjennom et menneske som en varm kniv i smør.

 

Hvor på en tank skal jeg sikte for å drepe han som kjører?

 

Og kan en M95 ødelegge f.eks. propellen til ett helikopter?

Lenke til kommentar

M95 dreper lett på et skudd, bare å kjøre på med magnum ammo så trenger du ikke noen annen rifle.

 

Jaha? To sek, lage youtube video..

 

Neida gidder ikke det, MEN den dreper ikke på ett skudd nei, med mindre du er styggnærme fi

(Nei, ikke heller med magnum ammo. Magnum ammo booster ikke damage på snipere)

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Fikk den faens 50 kaliberen i går, var fort mye mer morro å snipe litt.

M95, yes?

Jeg får den i dag:D

Utrolig at jeg klarte å rive meg bort fra spillet klokken 2 i natt med kun 950 poeng to go :p

 

GOL gjorde jo også sniping mer morro da :p

 

+

 

Dette motiverte meg litt mer egentlig, har ikke brukt sniperclassn så mye, og sitter med m24 enda.

 

M95 er dårlig.

Eneste den duger til er å skyte igjennom helikopteret og på piloten.

Altfor treg, dreper aldri oneshot i kroppen med mindre du er veldig nærme.

 

GOL og M24 knuser den lett når det uansett trengs to skudd hvis du ikke headshotter

 

nå er det jo faktisk det 50 calen er bygd for da den heter jo Anti-materiel rifle og ikke anti personell rifle selvom den ville skjært gjennom et menneske som en varm kniv i smør.

 

Hvor på en tank skal jeg sikte for å drepe han som kjører?

 

Og kan en M95 ødelegge f.eks. propellen til ett helikopter?

 

 

Nå var vel tanks litt i største laget den er i virkeligheten laget for å stoppe biler og lette kjøretøy som helikopter samt miner osv. COD har 50 calibern helt feil og den burde vel strengt tatt ikke vært i BC2 heller.

Lenke til kommentar

Du kan heller ikke ta ut han som kjører tanks med M95.

Da er man en cheat isåfall :tease:

 

Så jævlig teit, trodde det liksom var formålet med den..

 

Men faen så mange cheaters det skulle være nå a, kom ut av ett game hvor det var 9 stk som ble banna av punkbutser for AIMBOT eller MULTIHACK.

 

Og skal love dere at det var flere.

 

Og det er generelt cheaters i vært 4 game jeg joiner også :S

Hva skjer? Er BC2 sånn super-easy-to-cheat?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...