Cortinarius rubellus Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Litt synd at folk ikke vet nok om hardcore mode (some flere har bevist over) og ikke gidder å spotte. Jeg bruker kartet aktivt når jeg spiller, og det er betraktelig mindre spotting og motion mines på HC-servere dessverre. De gidder vel ikke og trykke på m og q osv. Spilte litt Hc i sted sammen med HansiFansi, jeg ble eid vel og merke...er så utrolig nervøs for og drepe teammates. Uansett, man må jo hive ut motion mines og spotte...er jo omtrent viktigere i Hc. slik jeg ser det Lenke til kommentar
Monday Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Litt synd at folk ikke vet nok om hardcore mode (some flere har bevist over) og ikke gidder å spotte. Jeg bruker kartet aktivt når jeg spiller, og det er betraktelig mindre spotting og motion mines på HC-servere dessverre. Herrejesus som jeg spotter og hiver motion mines på HC når jeg er VSS+ACOG/G3 recon kjenner at jeg ikke gjør annet, så klart totalt ubrukelig siden ingen at teammatene bruker kartet men.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Litt synd at folk ikke vet nok om hardcore mode (some flere har bevist over) og ikke gidder å spotte. Jeg bruker kartet aktivt når jeg spiller, og det er betraktelig mindre spotting og motion mines på HC-servere dessverre. De gidder vel ikke og trykke på m og q osv. Spilte litt Hc i sted sammen med HansiFansi, jeg ble eid vel og merke...er så utrolig nervøs for og drepe teammates. Uansett, man må jo hive ut motion mines og spotte...er jo omtrent viktigere i Hc. slik jeg ser det Hehe, hver gang jeg klarer å drepe teammate, er det for det meste hans skyld. Begge ser en fiende i 2. etasje i et hus, jeg kaster inn granat (han bør da tydelig høre "Grenade!" eller noe i den duren), han løper inn og jeg tar begge to :] Hender også jeg er litt uheldig med 40mm iblant også da.. :] Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Spiller KUN harcore mode og anything else er meget uaktuelt. Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Har et irriterende problem: Når jeg går inn på en server, får jeg 2-3 FPS helt til jeg spawner, og siden den ikke "husker" hvordan du har lagd til kitt'en, så må jeg nesten spawne med standard assault, eller holde på i 1 min for å lage til kittet. Noen som vet om en fiks på dette? OG når man er der man kan velge våpen og sann, ser man ikke banen som man vanligvis gjør, men det er bare grått. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Kanskje jeg skal prøve ut noen hardcore servere, kun spillt vanlig hittil Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) nvm, glemte å oppdatere -_- Endret 28. mars 2010 av GSP<3 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Fikk den faens 50 kaliberen i går, var fort mye mer morro å snipe litt. M95, yes? Jeg får den i dag:D Utrolig at jeg klarte å rive meg bort fra spillet klokken 2 i natt med kun 950 poeng to go GOL gjorde jo også sniping mer morro da Lenke til kommentar
jevli Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Er det kun jeg som blir disconnecta fra servere (etter ca. 2 min med spilling) når jeg spiller MP ?! Leste litt rundt omkring og det hjalp visst noen å slå av noe greier/"forwarde" porter på ruteren min (har ikke peiling på hva det betyr men). Får ikke endret noe på routeren min sånn som den er nå. Får tilsendt ny så da skal jeg prøve igjen Har du prøvd å oppdatert PunkBuster? Oppdatering får du her: PunkBuster Hmm nei har ikke prøvd det (regnet med at det ble oppdatert samtidig som Bad Company 2 oppdaterte seg?. Skal testes Takk Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Litt synd at folk ikke vet nok om hardcore mode (some flere har bevist over) og ikke gidder å spotte. Jeg bruker kartet aktivt når jeg spiller, og det er betraktelig mindre spotting og motion mines på HC-servere dessverre. De gidder vel ikke og trykke på m og q osv. Jeg prøver å spotte så ofte som mulig, er 20 enkle poeng å hente , men syntes spotte punktet er for nøyaktig. Opplever også at jeg prøve å spotte ett helikopter (som ikke allerede er spottet), men må trykke meg i hjel på q før noe skjer, selv om helikopteret tar store deler av skjermen. Tror nok spotting kunne blitt mer brukt og effektivt hvis det var mer likt systemet i BF2(142). Motion mines i HC syntes jeg mister mye av sin verdi, utenom motion mine spot assist poeng og at man muligens hjelper laget, da man ikke har noe mini map og det store kartet tar for mye plass på skjermen, i blandet at spillet er så hurtig som det er så er det nødvendig å ikke dekke til for mye. Det hjelper i forhold til det som vises på 3d kartet, men er mindre effektiv til å få ett raskt overblikk om det er noen fiender i nærheten av deg, som er den største nytteverdien jeg har av de. Jeg merker ikke så veldig stor forskjell på HC og vanlig (med unntak av mindre gui info), så jeg kaster nok like mange/få som jeg gjør på vanlig Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Fikk den faens 50 kaliberen i går, var fort mye mer morro å snipe litt. M95, yes? Jeg får den i dag:D Utrolig at jeg klarte å rive meg bort fra spillet klokken 2 i natt med kun 950 poeng to go GOL gjorde jo også sniping mer morro da Dette motiverte meg litt mer egentlig, har ikke brukt sniperclassn så mye, og sitter med m24 enda. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Har et irriterende problem: Når jeg går inn på en server, får jeg 2-3 FPS helt til jeg spawner, og siden den ikke "husker" hvordan du har lagd til kitt'en, så må jeg nesten spawne med standard assault, eller holde på i 1 min for å lage til kittet. Noen som vet om en fiks på dette? OG når man er der man kan velge våpen og sann, ser man ikke banen som man vanligvis gjør, men det er bare grått. Jeg har litt det samme problemet før jeg skal spawne. Bare jeg ser bildet av mappet men har svært lav fps. Får du det når det kun er et oversiktsbilde av mappet, eller får du det også når du har kamera på en team mate? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Et hint hvis du har unlocka Thompson er å løpe med den i stedet for sniper rifla på recon.. Jeg sanka poeng til jeg fikk GOL med den. etter det er det lekende lett. Husk også å pælme ut motion mines for random motion mine assists enten du har sniper rifle eller thompson. De er ikke noe å bre rundt på uansett. Jeg samler masse poeng takk til de og Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Bare M95 igjen på recon nå så er jeg ferdig med dritt-clasen xD Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Fikk den faens 50 kaliberen i går, var fort mye mer morro å snipe litt. M95, yes? Jeg får den i dag:D Utrolig at jeg klarte å rive meg bort fra spillet klokken 2 i natt med kun 950 poeng to go GOL gjorde jo også sniping mer morro da Dette motiverte meg litt mer egentlig, har ikke brukt sniperclassn så mye, og sitter med m24 enda. M95 er dårlig. Eneste den duger til er å skyte igjennom helikopteret og på piloten. Altfor treg, dreper aldri oneshot i kroppen med mindre du er veldig nærme. GOL og M24 knuser den lett når det uansett trengs to skudd hvis du ikke headshotter Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hvilke servere liker dere best. Finner ikke noen Norske servere? Har dere noen å anbefale. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Fikk den faens 50 kaliberen i går, var fort mye mer morro å snipe litt. M95, yes? Jeg får den i dag:D Utrolig at jeg klarte å rive meg bort fra spillet klokken 2 i natt med kun 950 poeng to go GOL gjorde jo også sniping mer morro da + Dette motiverte meg litt mer egentlig, har ikke brukt sniperclassn så mye, og sitter med m24 enda. M95 er dårlig. Eneste den duger til er å skyte igjennom helikopteret og på piloten. Altfor treg, dreper aldri oneshot i kroppen med mindre du er veldig nærme. GOL og M24 knuser den lett når det uansett trengs to skudd hvis du ikke headshotter nå er det jo faktisk det 50 calen er bygd for da den heter jo Anti-materiel rifle og ikke anti personell rifle selvom den ville skjært gjennom et menneske som en varm kniv i smør. Endret 29. mars 2010 av Zimmerh Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 TV2, Battlefield.no og iDoRY HC serveren er nice Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) TV2, Battlefield.no og iDoRY HC serveren er nice Finner ikke disse:( Endret 29. mars 2010 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) ^Ikke? Husk at du må skrive det nøyaktig slik jeg skrev det (med tanke på store bokstaver). Edit: Du finner iDoRY serveren ved å søke på iDoRY, er bare en av de 3 serverne som har "Hardcore" i navnet. Endret 29. mars 2010 av GSP<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå